Felles skravle 2015

Ja, det burde vært ulovlig. Det hjelper heldigvis at man ikke drikker så ofte, da blir jeg mer gira på å passe på at jeg har det gøy også.
Sant nok. Jeg skulle på byen med en jentegjeng en gang når hu ene helte øl i hodet mitt på gøy (jeg sa noe hun "ikke likte" så skulle hun liksom ta igjen) hun trodde det var en dråpe eller to, men håret mitt drypte av øl. Det var den byturen! Jeg var full og fikk det for meg at ingen likte meg og jeg kunne like gjerne bare dø :P stakkars mannen min som kjørte oss. Husker jeg la meg ned i snøen for å dø midt i byen :P ha ha ogsæ hylte og skreik jeg når mannen prøvde å få meg inn i bilen igjen.. Herregud.. Jeg var drit dårlig dagen etter og kvelden hadde bare vært dritt fra 12 og ut pga øl..

Mmmm... krem kake :D

Jeg har mest lyst på noe med sjokolade i. Sjokolade fondant med iskrem ved siden av. Eller brownies og bringebær. Eller sjokolademousse med appelsin. Åhh.. Jeg har lyst på alt sammen.

Det er jo forumreglene her inne? At man skal rapportere innlegg om man ser noen bryte forumreglene. Du har godkjent dem selv når du valgte å bli medlem her. :)
Skulle til å si akkurat det samme :)

Nei, heldigvis ikke. Gode damer her inne, og god stemning. :) Og i dag burde ingen av dere snakke om kaker eller bakst, for jeg blir så ekstremt sukkerlysten når jeg er fyllesyk. :p Hmm... Kan hende jeg må bake noe. Hahaha..
Ha ha ha og jeg som skal i bursdag idag! :P Til en treåring! Garantert kake ;)

Sant nok. Jeg skulle på byen med en jentegjeng en gang når hu ene helte øl i hodet mitt på gøy (jeg sa noe hun "ikke likte" så skulle hun liksom ta igjen) hun trodde det var en dråpe eller to, men håret mitt drypte av øl. Det var den byturen! Jeg var full og fikk det for meg at ingen likte meg og jeg kunne like gjerne bare dø :p stakkars mannen min som kjørte oss. Husker jeg la meg ned i snøen for å dø midt i byen :p ha ha ogsæ hylte og skreik jeg når mannen prøvde å få meg inn i bilen igjen.. Herregud.. Jeg var drit dårlig dagen etter og kvelden hadde bare vært dritt fra 12 og ut pga øl..

Haha.. Unnskyld, men nå må jeg le. Hihi.. Det er kanskje egentlig like greit at man vokser seg fra fylla på et vis. :p

Ha ha ha og jeg som skal i bursdag idag! :p Til en treåring! Garantert kake ;)

Oh. Jeg får jo ikke tak i kake, for jeg har ikke ingredienser og det er søndag. Jeg tror det er like greit.

Jeg har mest lyst på noe med sjokolade i. Sjokolade fondant med iskrem ved siden av. Eller brownies og bringebær. Eller sjokolademousse med appelsin. Åhh.. Jeg har lyst på alt sammen.
Mmmm.... nå fikk jeg også lyst på... eneste jeg har er en klump kjøtt som koker i vann ;)

Sant nok. Jeg skulle på byen med en jentegjeng en gang når hu ene helte øl i hodet mitt på gøy (jeg sa noe hun "ikke likte" så skulle hun liksom ta igjen) hun trodde det var en dråpe eller to, men håret mitt drypte av øl. Det var den byturen! Jeg var full og fikk det for meg at ingen likte meg og jeg kunne like gjerne bare dø :p stakkars mannen min som kjørte oss. Husker jeg la meg ned i snøen for å dø midt i byen :p ha ha ogsæ hylte og skreik jeg når mannen prøvde å få meg inn i bilen igjen.. Herregud.. Jeg var drit dårlig dagen etter og kvelden hadde bare vært dritt fra 12 og ut pga øl..
Sorry at jeg ler..

HAHAHAHAHA.... Hahahaha... Jo, det er det jeg er. :p

Jeg kunne ikke ta i mot stellevesken jeg vant, for jeg kunne ikke sende inn navnet mitt til adm. ;) :p :D
Ha ha ha! Åh dritt altså :P Ganske imponerende å klare å motivere seg selv til å skravle SÅ mye når man ikke kan motta noe premie!

Ha ha ha! Åh dritt altså :p Ganske imponerende å klare å motivere seg selv til å skravle SÅ mye når man ikke kan motta noe premie!

Ja, det var ordentlig surt. Men man kan ikke være spesialagent å gå rundt med en sånn jålete stelleveske uansett. Det ødelegger den tøffe profilen min.

Back
Topp