Pørver han å fortelle deg at han er sulten da eller?Mannen beit meg i kinnet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pørver han å fortelle deg at han er sulten da eller?Mannen beit meg i kinnet![]()
Orker ikke sjekke, vet hva jeg har der... tror jeg![]()
Hva frister da ?Nei, ikke mat. Det må enten være usunt fordi det er for søtt, eller usunt fordi det er for fett.
Haha... kinky ? Måte bare vite hvordan du smaker?Mannen beit meg i kinnet![]()
Når dere snakker om kake kom jeg på at jeg har en 1 2 3 brownie pose liggendeTja. Jeg vet sånn ca, men det er alltid noe i boden jeg glemmer. Og det finnes sikkert en kake jeg kan bake med det jeg har. Men. Tja. Sannsynligvis ikke sjokolade. Og kanskje ikke bakekakao heller. Hmm..
Du har vel det![]()
Hihi kinkyPørver han å fortelle deg at han er sulten da eller?
Ha ha sant! Du må jo ha svart stresskoffert!
Fri for mel her så blir garantert ikke kakeTja. Jeg vet sånn ca, men det er alltid noe i boden jeg glemmer. Og det finnes sikkert en kake jeg kan bake med det jeg har. Men. Tja. Sannsynligvis ikke sjokolade. Og kanskje ikke bakekakao heller. Hmm..
Hva frister da ?![]()
Når dere snakker om kake kom jeg på at jeg har en 1 2 3 brownie pose liggendeHmmm namm
hehehe uff da..Hihi kinky![]()
Jeg var visst ikke morsom da hellerHan må ikke redde deg fra snøen midt i byen lenger, og fortelle deg at det finnes folk som liker deg selv om du har øl i håret?
ooooh namm! Alt hørtes deilig utBakst. Derfor vi diskuterer hvilke ingredienser man har tilgjengelig hjemme.
Jeg har mest lyst på brownie, sjokoladefondant eller sjokolademousse.
Neida, du vet ikke hvor jeg bor heldigvisJeg vet hvor dere bor vettu, spesialagent.
Neida, skal slutte å tulle nå.
Har du noen planer for dagen i dag da?
Si det. Han fikk bare sur kjerringPrøver han å skape ny spenning i hverdagen?
Enda bedre om mannen har laget detOhh.. Det hadde passet bra, siden jeg ikke orker å reise meg fra soafen.
Hihi kan sende litt til deg, sånn telepatiskOhh.. Det hadde passet bra, siden jeg ikke orker å reise meg fra soafen.
Fri for mel her så blir garantert ikke kake