Stemmer med inntrykket mitt av deg med andre ordJepp. Naboene skjelver i buksene sine når jeg er ute i hagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer med inntrykket mitt av deg med andre ordJepp. Naboene skjelver i buksene sine når jeg er ute i hagen.
Unnskyld om det virker som om jeg skyter deg. Det var ikke det som var tankenHehe nei selvfølgelig er det ikke noe problem men er det noe problem i at jeg sa min mening om at jeg syntes det virket som dårlig stemning da?!?
Jeg tok feil, dont shoot!
Var det morsomt da?Var dere på byen eller bare fest?
Ja... fungerer enn så lenge i allefall. Men nå har hun funnet pærleboksen... hun følger alt for mye med på hva jeg gjørKjeks er alltid en vinner![]()
Perler er jo gøy!Ja... fungerer enn så lenge i allefall. Men nå har hun funnet pærleboksen... hun følger alt for mye med på hva jeg gjør![]()
Mmmm.... nå fikk jeg også lyst på... eneste jeg har er en klump kjøtt som koker i vann![]()
Samme her... tror det er lite i skapet gitt...
Stemmer med inntrykket mitt av deg med andre ord![]()
Skal bli kjøttsuppe.... men må koke kjøttet førstKjøtt som koker i vann har jeg ikke lyst på. Haha.. Blir sær når jeg er fyllesyk tydeligvis. Noe mat frister veldig og noe frister overhodet ikke.![]()
Ha ha veldig! Liker å innbille meg at jeg har blitt litt voksen på de 6 åra siden det skjedde. Mannen kikka på det jeg skreiv nå og kunne bekrefte at jeg har blitt veldig voksen og kjedeligHaha.. Unnskyld, men nå må jeg le. Hihi.. Det er kanskje egentlig like greit at man vokser seg fra fylla på et vis.![]()
Du har vel detBra, da har jeg fått det gått gjennom slik jeg vil.![]()
Orker ikke sjekke, vet hva jeg har der... tror jegJeg orker ikke en gang å sjekke, så hadde vel sikkert ikke blitt kake selv om det ikke var søndag i dag.![]()
Skal bli kjøttsuppe.... men må koke kjøttet førstmen mat er ikke godt når man er fyllesyk
Hihi kan jeg spørre hva du har kjøpt ?Jeg har kjøpt kombinert jule/bursdagsgave til huleboermannen og kjøper bare en liten ekstra ting til han til jul som han selv mener han ikke trenger, men som jeg mener han må ha.
Ja tydeligvis... fin måte å trene fingrene og koordineringPerler er jo gøy!
Ha ha veldig! Liker å innbille meg at jeg har blitt litt voksen på de 6 åra siden det skjedde. Mannen kikka på det jeg skreiv nå og kunne bekrefte at jeg har blitt veldig voksen og kjedelig![]()
Mannen beit meg i kinnet![]()
Ha ha sant! Du må jo ha svart stresskoffert!Ja, det var ordentlig surt. Men man kan ikke være spesialagent å gå rundt med en sånn jålete stelleveske uansett. Det ødelegger den tøffe profilen min.
Det er lovSorry at jeg ler..