Er ikke en sånn som henger ut folkMen når du innrømte det selv så
![]()
Jepp. Gjorde det lettvint i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke en sånn som henger ut folkMen når du innrømte det selv så
![]()
Jepp... ikke like morro for meg som sitter å hører på.Hehe.. Vi er flere søndagstroll på tur.![]()
He he så bra du hadde det gøy, litt lettere å svelge fyllesyka daVerre når kvelden bare ble dritt OG man er møkkdårlig dagen derpå
![]()
Jepp... ikke like morro for meg som sitter å hører på.
Nei, det trenger man ikke, men det er vanligvis det som skjer når det blir dårlig stemning på fourm. Synes jeg hvert fall da.![]()
Den dårlige stemningen har jeg gått glipp av ogsåHer var det mye dårlig stemning
Og hundre innlegg om å rapportere folk og fb og alt![]()
Hehe... ja.. lagt opp til det selvSkjønner hun hyler etter pappa da![]()
Ikke spesialagent altså? *skuffa*Ikke noe spennende. Jobber på sykehuset.Det er bare at jeg vil være anonym på BV.
![]()
Reagerte bare på de innleggene om å rapportere hverandre i hytt og gevær pga noe fb greier.. Og meg som kun har lest innleggene syntes det virket litt drøyt bare![]()
Den dårlige stemningen har jeg gått glipp av ogsåMan skal jo rapportere om folk bryter forumreglene, skjønner ikke problemet med å snakke om det?
Nei dårlig stemning har jeg vel aldri opplevd i denne tråden!
![]()
Den dårlige stemningen har jeg gått glipp av ogsåMan skal jo rapportere om folk bryter forumreglene, skjønner ikke problemet med å snakke om det?
Nei dårlig stemning har jeg vel aldri opplevd i denne tråden!
![]()
Ja det er jeg glad for. Men drikker så å si aldri lengre så sjansen for fyllesyke er ikke så stor her. Er enda noen timer til. kommer vel hjem i 17 tidenDu skal være glad du ikke er fyllesyk som meg du.![]()
![]()
Når kommer pappaen hjem da?
Ikke spesialagent altså? *skuffa*
Mmmm... krem kakeNei, heldigvis ikke. Gode damer her inne, og god stemning.Og i dag burde ingen av dere snakke om kaker eller bakst, for jeg blir så ekstremt sukkerlysten når jeg er fyllesyk.
Hmm... Kan hende jeg må bake noe. Hahaha..
Hehe nei selvfølgelig er det ikke noe problem men er det noe problem i at jeg sa min mening om at jeg syntes det virket som dårlig stemning da?!?
Jeg tok feil, dont shoot!
Hehe , ja det har duHehe... ja.. lagt opp til det selv![]()
Haha... så kjiiipt.... du får sende en taushets erklæring til deHAHAHAHAHA.... Hahahaha... Jo, det er det jeg er.![]()
Jeg kunne ikke ta i mot stellevesken jeg vant, for jeg kunne ikke sende inn navnet mitt til adm.![]()
![]()
![]()
Ja det er jeg glad for. Men drikker så å si aldri lengre så sjansen for fyllesyke er ikke så stor her. Er enda noen timer til. kommer vel hjem i 17 tiden
Haha... så kjiiipt.... du får sende en taushets erklæring til de![]()
KjeksAh. Har du noe du kan bruke som avledningsmanøver da?