Naaaw fyllesjuka.. Den savner jeg ikkeJeg var på fest i går, så jeg ligger rett ut sammen med hunden min. Fyllesyk. Det er leeeeeeeenge siden forrige gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Naaaw fyllesjuka.. Den savner jeg ikkeJeg var på fest i går, så jeg ligger rett ut sammen med hunden min. Fyllesyk. Det er leeeeeeeenge siden forrige gang.
Her er det bare en bursdag til før julJeg har pakket inn bursdagsgave, har ikke begynt på julegavene enda.
Var det jeg visste!Ja. Jeg er et troll.![]()
Så greit. Dette er siste barnebursdagen her i familienHer er det bare en bursdag til før jul
Alle julegaver er kjøpt heldigvis.
Ja det er du. Her har jeg ei som hyler etter pappa, for jeg sa hun måtte vente med å åpne pærlene til pappa kommer hjemBittelitte søtt fyllesykt troll.![]()
Hva jobber du egentlig med?
Haha... ikke dårlig stemningHer var det mye dårlig stemning
Og hundre innlegg om å rapportere folk og fb og alt![]()
Hehe, føles det godt?
Her var det mye dårlig stemning
Og hundre innlegg om å rapportere folk og fb og alt![]()
Var det jeg visste!
Naaaw fyllesjuka.. Den savner jeg ikkeHadde du det gøy da? ^^
Ja det er du. Her har jeg ei som hyler etter pappa, for jeg sa hun måtte vente med å åpne pærlene til pappa kommer hjem![]()
Skjønner hun hyler etter pappa daJa det er du. Her har jeg ei som hyler etter pappa, for jeg sa hun måtte vente med å åpne pærlene til pappa kommer hjem![]()
Er ikke en sånn som henger ut folkHehehe..Rart du ikke har hengt meg ut før.
![]()
He he så bra du hadde det gøy, litt lettere å svelge fyllesyka daJa, det var veldig gøy i går. Ikke like mye i dag.
Trenger ikke snakke OM hverandre for at det skal VIrke som dårlig stemning da.
Men men da oppfattet jeg det vel bare feil![]()