Felles skravle 2015

Haha.. Det er ikke noe så spennende, det er bare at det kommer ting på Google når man jobber med ting som har tja, konferanser osv, da kommer ting på nettet. :p
Det skjønner jeg :)

Du kan ikke fjerne navnet ditt og profilbildet ditt. Jeg kan ikke hete "Lykkeliten_86" på FB gruppen. :p Poenget mitt er at det finnes MYE informasjon om meg på Google, pga jobben min. Så om man får vite mitt fulle navn, så hjelper det ikke at jeg har lukket FB-profil.
Hva jobber du egentlig med?

Deilig da :D Jeg skal bli ferdig med alle ila neste uke tenker jeg. Kanskje ikke mannens da, siden jeg ikke har peeeeiling på hva jeg skal kjøpe :P
Jeg har kjøpt kombinert jule/bursdagsgave til huleboermannen og kjøper bare en liten ekstra ting til han til jul som han selv mener han ikke trenger, men som jeg mener han må ha.

Ja, du får holde deg innafor. Det er ikke så mange dagene igjen. Vi får se om det blir kamp nå da, hvis det er 31 som har bestemt seg for å være på listen, så blir det nok kanskje litt kjør på slutten.
Ser for meg det ja, må nok jobbe litt mot slutten her for å holde tritt

Var det at de ble irritert på at enkelte på pekte bilder av de andre babyene og påpekte hva de gjorde feil. Eller var litt utidige i måten det ble sagt på. Feks da ei la ut bildet av barnet som satt så fornøyd i bilstolen sin. Skjønte vi at det kom til å komme reaksjoner pga bilstolen var fremover vendt. De gikk totalt på person angrep av damen med bildet. Hun fikk beskjed om at hun ikke var skikket til å være mor og hun burde vært annmeldt til barnevernet. Syns ikke det var helt riktig måte å si at det kunne være farlig for barnet å sitte med kjøreretningen på.
Man skal være litt forsiktig med hva man sier ja! Herlighet! Kvinnfolk i flokk...

Back
Topp