Hvis vi blir i samme skal jeg være her sammen med deg![]()
Det er en god plan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis vi blir i samme skal jeg være her sammen med deg![]()
Hehe nei da tror de du er ett "netttroll"
Ja,,det er kjempe koselig! Jeg har forskjellige tema hvert år til innpakkingDet er jo så koselig![]()
Det skjønner jegHaha.. Det er ikke noe så spennende, det er bare at det kommer ting på Google når man jobber med ting som har tja, konferanser osv, da kommer ting på nettet.![]()
Ja ett lite søtt ettJa. Jeg er et troll.![]()
LykketrollJa. Jeg er et troll.![]()
Hva jobber du egentlig med?Du kan ikke fjerne navnet ditt og profilbildet ditt. Jeg kan ikke hete "Lykkeliten_86" på FB gruppen.Poenget mitt er at det finnes MYE informasjon om meg på Google, pga jobben min. Så om man får vite mitt fulle navn, så hjelper det ikke at jeg har lukket FB-profil.
Jeg er så enig! Kan jo bli tullerusk av mindre!Oh my.
Ja. Enda en grunn til at man burde ha noen som modererer når man er mange som ikke kjenner hverandre. Voksne damer er ikke nødvendigvis bedre enn ungdommer.
Jeg har kjøpt kombinert jule/bursdagsgave til huleboermannen og kjøper bare en liten ekstra ting til han til jul som han selv mener han ikke trenger, men som jeg mener han må ha.Deilig daJeg skal bli ferdig med alle ila neste uke tenker jeg. Kanskje ikke mannens da, siden jeg ikke har peeeeiling på hva jeg skal kjøpe
![]()
Hehe, føles det godt?Jeg var på fest i går, så jeg ligger rett ut sammen med hunden min. Fyllesyk. Det er leeeeeeeenge siden forrige gang.
Jo takk for det! skal man være med på leken må man trå til!Syns du har vært riktig så flink de siste dagene![]()
Ser for meg det ja, må nok jobbe litt mot slutten her for å holde trittJa, du får holde deg innafor. Det er ikke så mange dagene igjen. Vi får se om det blir kamp nå da, hvis det er 31 som har bestemt seg for å være på listen, så blir det nok kanskje litt kjør på slutten.
Ja men du henger greit med mener jeg å huskeJo takk for det! skal man være med på leken må man trå til!![]()
Det har jeg ogsåJa,,det er kjempe koselig! Jeg har forskjellige tema hvert år til innpakking![]()
Man skal være litt forsiktig med hva man sier ja! Herlighet! Kvinnfolk i flokk...Var det at de ble irritert på at enkelte på pekte bilder av de andre babyene og påpekte hva de gjorde feil. Eller var litt utidige i måten det ble sagt på. Feks da ei la ut bildet av barnet som satt så fornøyd i bilstolen sin. Skjønte vi at det kom til å komme reaksjoner pga bilstolen var fremover vendt. De gikk totalt på person angrep av damen med bildet. Hun fikk beskjed om at hun ikke var skikket til å være mor og hun burde vært annmeldt til barnevernet. Syns ikke det var helt riktig måte å si at det kunne være farlig for barnet å sitte med kjøreretningen på.
Hva er årets?Det har jeg også![]()
Ja syns det tok litt vel avMan skal være litt forsiktig med hva man sier ja! Herlighet! Kvinnfolk i flokk...
Jobber med saken!Du må holde deg på topp 30!
Barna år disneytema i år, rødt papir med mikke o gminni på, hvitt bånd og disneylapper.Hva er årets?![]()
Jeg har pakket inn bursdagsgave, har ikke begynt på julegavene enda.Jeg har pakket inn julegaver![]()