Det skulle være et smilefjes ☺ bak dont shoot![]()
Ah.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skulle være et smilefjes ☺ bak dont shoot![]()
Jeg har lyst på kanelsnurrer!
No idea! Tror han er snurt fordi jeg ikke gjorde meg ferdig med å tømme oppvaskmasnina
Ja så du kan peile inn hvor signalene skalNår en sender telepatisk også? HmmJeg kan legge ut bilde her da, om jeg gidder å lage. Så kan dere nyte synet
![]()
Men da må du jo ha navn og adresse... hahha...
Takk! Hellige minutter for seg selv ^^God dusj da!![]()
Er lite på sukker fronten også.
JaTakk! Hellige minutter for seg selv ^^
Får si som på jobb: du er jo så flink til å snakke! Du må bruke ordene dine!Så han velger å kommunisere som et småbarn?![]()
Ta med mannen da... tror han trenger litt kroppskontaktNei nå må jeg i dusjen!
Melis funker veldig braHmm.. Da kan det bli litt vanskeligere. Om du ikke har honning eller melis da.
Ha ha ja og gleder seg til han "får tilbake kroppen min"![]()
Tviler på det frister så veldigTa med mannen da... tror han trenger litt kroppskontakt![]()
![]()
Når en sender telepatisk også? HmmJeg kan legge ut bilde her da, om jeg gidder å lage. Så kan dere nyte synet
![]()
Ha ha ja, men da er det ingen som passer på lillemor i stuaTa med mannen da... tror han trenger litt kroppskontakt![]()
![]()
Da må du få i deg noe mat!!Åh. Jeg må ha tak i noe å spise til lunsj nå tror jeg, hodepinen banker og jeg blir bare mer og mer fysen.![]()
Jeg har ikke dusja på to dager, lukter svette og sur melk og har hår til alle kanter. Jeg setter VELDIG pris på en dusj!JaKanskje jeg setter pris på det mer når lille har komt. Nå syns jeg bare det er tiltak å dusje
![]()
Ja det var det jeg tenkte på... ond sirkel detteHAHAHA...Tilbake til det problemet igjen!
Får si som på jobb: du er jo så flink til å snakke! Du må bruke ordene dine!
3 uker går fort! Håper fjasa de er frisk daHa ha ja, men da er det ingen som passer på lillemor i stuaOg det er enda tre uker til vi kan ha oss
![]()