Felles skravle 2015

He he så bra du hadde det gøy, litt lettere å svelge fyllesyka da :p Verre når kvelden bare ble dritt OG man er møkkdårlig dagen derpå :p

Ja, det burde vært ulovlig. Det hjelper heldigvis at man ikke drikker så ofte, da blir jeg mer gira på å passe på at jeg har det gøy også.

Her var det mye dårlig stemning :o

Og hundre innlegg om å rapportere folk og fb og alt :o
Den dårlige stemningen har jeg gått glipp av også :P Man skal jo rapportere om folk bryter forumreglene, skjønner ikke problemet med å snakke om det? :) Nei dårlig stemning har jeg vel aldri opplevd i denne tråden! :)

Reagerte bare på de innleggene om å rapportere hverandre i hytt og gevær pga noe fb greier.. Og meg som kun har lest innleggene syntes det virket litt drøyt bare ;)

Det er jo forumreglene her inne? At man skal rapportere innlegg om man ser noen bryte forumreglene. Du har godkjent dem selv når du valgte å bli medlem her. :)

Den dårlige stemningen har jeg gått glipp av også :P Man skal jo rapportere om folk bryter forumreglene, skjønner ikke problemet med å snakke om det? :) Nei dårlig stemning har jeg vel aldri opplevd i denne tråden! :)

Hehe nei selvfølgelig er det ikke noe problem men er det noe problem i at jeg sa min mening om at jeg syntes det virket som dårlig stemning da?!?

Jeg tok feil, dont shoot!

Den dårlige stemningen har jeg gått glipp av også :p Man skal jo rapportere om folk bryter forumreglene, skjønner ikke problemet med å snakke om det? :) Nei dårlig stemning har jeg vel aldri opplevd i denne tråden! :)

Nei, heldigvis ikke. Gode damer her inne, og god stemning. :) Og i dag burde ingen av dere snakke om kaker eller bakst, for jeg blir så ekstremt sukkerlysten når jeg er fyllesyk. :p Hmm... Kan hende jeg må bake noe. Hahaha..

Ikke spesialagent altså? *skuffa*

HAHAHAHAHA.... Hahahaha... Jo, det er det jeg er. :p

Jeg kunne ikke ta i mot stellevesken jeg vant, for jeg kunne ikke sende inn navnet mitt til adm. ;) :p :D

Ja det er jeg glad for. Men drikker så å si aldri lengre så sjansen for fyllesyke er ikke så stor her. Er enda noen timer til. kommer vel hjem i 17 tiden

Ah. Har du noe du kan bruke som avledningsmanøver da?

Back
Topp