Molly
Med lille spira i magen <3
Ikke noe spesielt. Familiemiddag, ellers slappa av..skravla littHar dere gjort noe spennende i dag da?
Jeg har ikke gjort noen ting, enda så måtte jeg sove 1 time på sofaen mens mannen badet guttungen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe spesielt. Familiemiddag, ellers slappa av..skravla littHar dere gjort noe spennende i dag da?
Jeg har ikke gjort noen ting, enda så måtte jeg sove 1 time på sofaen mens mannen badet guttungen![]()
jeg vil ha deg inn til oss også..Håper jeg også! Har tatt crinone. Skimtet noe på testen idag, håper det er noe! Vil inn til dere!!!
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
hørtes koselig ut med rideturRyddet hus og vært på rideturer så deilig å ri, glemmer alt annet
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Kos deg du også!Nå skal vi se film herKos dere i kveld !
kos deg du ogNå skal vi se film herKos dere i kveld !
Spist lunsj hos et vennepar, og etterpå gikk vi på tur i nesten 2 timer sammen. Etter det har jeg bare skravletHar dere gjort noe spennende i dag da?
Du også !Nå skal vi se film herKos dere i kveld !
Har du bilde av testen? Jeg elsker å tyde tester!Håper jeg også! Har tatt crinone. Skimtet noe på testen idag, håper det er noe! Vil inn til dere!!!
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Nemmen, helle dussen så søte!Kom på at jeg trur jeg glemte å oppdatere dere med valpebilder, om jeg har gjort det så er de uansett søte
Vis vedlegget 59754Vis vedlegget 59755Vis vedlegget 59756Vis vedlegget 59757
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
åååh! så herlig liten vakringKom på at jeg trur jeg glemte å oppdatere dere med valpebilder, om jeg har gjort det så er de uansett søte
Vis vedlegget 59754Vis vedlegget 59755Vis vedlegget 59756Vis vedlegget 59757
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
ikke lenge til hun flytter til dere nå De er til å spise oppNemmen, helle dussen så søte!
Nei under 2 ukeråååh! så herlig liten vakringikke lenge til hun flytter til dere nå
![]()
Jeg klarer dessverre ikke å se noe, men jeg håper du får mer tydelig test i morgenLigger i dagboken men legger ut her også
Vis vedlegget 59758
Øverste 9 dpo og nederst 10
Vis vedlegget 59760
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
det går fortNei under 2 uker
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Ser det "bedre" i virkeligheten.Jeg klarer dessverre ikke å se noe, men jeg håper du får mer tydelig test i morgen![]()
Hehedet går fortble ikke noe forelsket i rottisene heller da
![]()
streker er ikke alltid lett å få frem på bilde. skal du teste i morgen?Ser det "bedre" i virkeligheten.
Takk
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ