Molly
Med lille spira i magen <3
Åja 50 hver også. Tror ikke det er noe problem for temperne vertfall Vi kan skravle.Jepp, 3000 totalt for å få forumet, og 50 hver eller noe sånn for å få være med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja 50 hver også. Tror ikke det er noe problem for temperne vertfall Vi kan skravle.Jepp, 3000 totalt for å få forumet, og 50 hver eller noe sånn for å få være med
blir mye spising når man går gravid med kvalmeÅja, jeg husker mitt første. Jeg spiste frokost. Mellommpåltid. lunsj, mellommåltid. middag. Kveldsmat. Om ikke noe mellom der også... da gikk det greit...
Jeg også. Og litt småkvalm. Tror jeg skal spise littMerker jeg er sliten, klarer ikke å henge med dere
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Merker jeg er sliten, klarer ikke å henge med dere
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Åja 50 hver også. Tror ikke det er noe problem for temperne vertfall Vi kan skravle.
vi var på 1600 ett eller annet da jeg fyttet inn for 2 dager sidenJa vi har nå 2100 eller noe
Oi oi . Hvor mange dager har tråden vart? 2-3.. Vi er godeDu skrev trådens innlegg nr 1000!
50 har vi vel alt klart å få unna der inne hverÅja 50 hver også. Tror ikke det er noe problem for temperne vertfall Vi kan skravle.
Ja det går fort når en først begynner.50 rakk jeg ute trøbbel på det korte svangerskapet jeg hadde på feb 14...
Oi oi . Hvor mange dager har tråden vart? 2-3.. Vi er gode
Ja jeg tipper ila neste uke vertfall! Sikkert innen onsdag.Så 3000 burde dere ta glatt, altså!
Haha. Ikke langt i fra.3000 innlegg er vel ca en travel skravlekveld her inne?
Greit å få til skjult forum så fort som muligJa jeg tipper ila neste uke vertfall! Sikkert innen onsdag.
jeg håper den tempen din skyter i været i morgenMerker jeg er sliten, klarer ikke å henge med dere
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Gjør detJeg også. Og litt småkvalm. Tror jeg skal spise litt
JeeeiDu skrev trådens innlegg nr 1000!
Håper jeg også! Har tatt crinone. Skimtet noe på testen idag, håper det er noe! Vil inn til dere!!!jeg håper den tempen din skyter i været i morgen
Ryddet hus og vært på ridetur er så deilig å ri, glemmer alt annetHar dere gjort noe spennende i dag da?
Jeg har ikke gjort noen ting, enda så måtte jeg sove 1 time på sofaen mens mannen badet guttungen