Felles skravle 2015

Det ER ikke like mye liv her nå. Etter at halvparte ble gravide... de er på jan kaskje?
Nei jeg er mer her enn på januar. Igrunnen rolig der også. Jeg har vært litt opptatt nå på ettermiddagen/kvelden :) Men nå er jeg her igjen:D

DET er kjekt da! Men din mann er bergenser? Eller er han også sunnmøring,som har droppet lokallaget?

Ehh... Sunnmørig av fødsel, totnig av oppvekst, og Bergeser i hjertet.

JEG er da derimot sumøring i sjel og sinn. Men brannsupporter likevel.

12 ja, det er jo bare å puste omtret det
Ja, vet. Ble litt sjokkert i sted, da jeg skulle sjekke hvor mange jeg hadde skrevet på 5 minutter, og plutselig manglet jeg bare 8 innlegg. Snart ferdig med de 12 nå uansett, så får prøve på 20 ekstra :D

Nei jeg er mer her enn på januar. Igrunnen rolig der også. Jeg har vært litt opptatt nå på ettermiddagen/kvelden :) Men nå er jeg her igjen:D

Dere burde jo klare å få liv der inne? Så mange skravlere som dere er?

Men fint at dere er her, altså

Målet mitt er 5950 :D 30 igjen

Ehh... Sunnmørig av fødsel, totnig av oppvekst, og Bergeser i hjertet.

JEG er da derimot sumøring i sjel og sinn. Men brannsupporter likevel.

Høres ut som om både du og din mann er ofte for kulturforvirring :P

Ja, vet. Ble litt sjokkert i sted, da jeg skulle sjekke hvor mange jeg hadde skrevet på 5 minutter, og plutselig manglet jeg bare 8 innlegg. Snart ferdig med de 12 nå uansett, så får prøve på 20 ekstra :D

Jeg har ikke mål denne md.
JEg husker ikke hva jeg hadde år vi begyte heller (Men skrev det e plass)

Skravler bare, jeg

Dere burde jo klare å få liv der inne? Så mange skravlere som dere er?

Men fint at dere er her, altså
Ja meg og Bina, babyønske og Mammaaa som skravler mest :) Men da er det like greit å skravle med dere. Men vi må jo prøve å få til 3000, så vi snart får skjult :)

Jeg har ikke mål denne md.
JEg husker ikke hva jeg hadde år vi begyte heller (Men skrev det e plass)

Skravler bare, jeg
Skravle i vei med oss :) Hvordan går det med spottingen?

jeg takler det, må bare spise lite ofte, så holder jeg det under kontroll. var ved å spy tidligere i dag.

Åja, jeg husker mitt første. Jeg spiste frokost. Mellommpåltid. lunsj, mellommåltid. middag. Kveldsmat. Om ikke noe mellom der også... da gikk det greit...

Ja meg og Bina, babyønske og Mammaaa som skravler mest :) Men da er det like greit å skravle med dere. Men vi må jo prøve å få til 3000, så vi snart får skjult :)
Da er det snakk om 3000 totalt, sant?

Ja, det er jo et poeng det

Merker jeg er sliten, klarer ikke å henge med dere :p

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Back
Topp