Molly
Med lille spira i magen <3
Ikke noe spesielt. Familiemiddag, ellers slappa av..skravla littHar dere gjort noe spennende i dag da?
Jeg har ikke gjort noen ting, enda så måtte jeg sove 1 time på sofaen mens mannen badet guttungen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe spesielt. Familiemiddag, ellers slappa av..skravla littHar dere gjort noe spennende i dag da?
Jeg har ikke gjort noen ting, enda så måtte jeg sove 1 time på sofaen mens mannen badet guttungen
jeg vil ha deg inn til oss også..Håper jeg også! Har tatt crinone. Skimtet noe på testen idag, håper det er noe! Vil inn til dere!!!
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
hørtes koselig ut med ridetur det er lenge siden jeg har gjortRyddet hus og vært på ridetur er så deilig å ri, glemmer alt annet
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Kos deg du også!Nå skal vi se film her Kos dere i kveld !
kos deg du ogNå skal vi se film her Kos dere i kveld !
Spist lunsj hos et vennepar, og etterpå gikk vi på tur i nesten 2 timer sammen. Etter det har jeg bare skravletHar dere gjort noe spennende i dag da?
Du også !Nå skal vi se film her Kos dere i kveld !
Har du bilde av testen? Jeg elsker å tyde tester!Håper jeg også! Har tatt crinone. Skimtet noe på testen idag, håper det er noe! Vil inn til dere!!!
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Nemmen, helle dussen så søte!Kom på at jeg trur jeg glemte å oppdatere dere med valpebilder, om jeg har gjort det så er de uansett søte
Vis vedlegget 59754Vis vedlegget 59755Vis vedlegget 59756Vis vedlegget 59757
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
åååh! så herlig liten vakring ikke lenge til hun flytter til dere nåKom på at jeg trur jeg glemte å oppdatere dere med valpebilder, om jeg har gjort det så er de uansett søte
Vis vedlegget 59754Vis vedlegget 59755Vis vedlegget 59756Vis vedlegget 59757
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
De er til å spise oppNemmen, helle dussen så søte!
Nei under 2 ukeråååh! så herlig liten vakring ikke lenge til hun flytter til dere nå
Jeg klarer dessverre ikke å se noe, men jeg håper du får mer tydelig test i morgenLigger i dagboken men legger ut her også
Vis vedlegget 59758
Øverste 9 dpo og nederst 10
Vis vedlegget 59760
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
det går fort ble ikke noe forelsket i rottisene heller daNei under 2 uker
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Ser det "bedre" i virkeligheten.Jeg klarer dessverre ikke å se noe, men jeg håper du får mer tydelig test i morgen
Hehe når de er 7 uker får vi vite hvem som blir vår ^^det går fort ble ikke noe forelsket i rottisene heller da
streker er ikke alltid lett å få frem på bilde. skal du teste i morgen?Ser det "bedre" i virkeligheten.
Takk
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ