Felles skravle 2015

streker er ikke alltid lett å få frem på bilde. skal du teste i morgen?
Klart jeg skal teste :p testetøsa har tatt meg nå

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Tittei! Jeg ser noe på testene dine liisja!

Taster på appen :)

Klart jeg skal teste :p testetøsa har tatt meg nå

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
hihi. ja var vel dumt spørsmål:P hihi
Testetøsa har tatt meg og . tar en hver dag nå jeg og. selv om jeg egentlig ikke trenger så er det bare så digg å se strekene blir sterkere :)

jeg vil også ha en rottis bebis :D
Forresten jeg spurte de, men fikk ikke noe navn de ville anbefale. Du måtte være ops på sykdommer og at hundene var mentaltestet. For det er avlskritteriene til Rottweilerklubben.

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

hihi. ja var vel dumt spørsmål:P hihi
Testetøsa har tatt meg og . tar en hver dag nå jeg og. selv om jeg egentlig ikke trenger så er det bare så digg å se strekene blir sterkere :)
Hihi, ja det skjønner jeg! Så hodt at de blir det ^^ gleder meg til at mine blir det!

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Gjør du d? Blir skjelven, får jeg tr nå går jeg rett i kjelleren

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
De er hvertfall ikke helt negative i mine øyne. Ett eller annet er det. Gleder meg til å se i morgen :)

Taster på appen :)

Forresten jeg spurte de, men fikk ikke noe navn de ville anbefale. Du måtte være ops på sykdommer og at hundene var mentaltestet. For det er avlskritteriene til Rottweilerklubben.

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
det var synd da. men da må vi nok lete ordentlig før vi finner noen ordentlige oppdrettere. føler meg tryggest med det jeg..

Å plutselig ble det musestille inn her :p

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Helt enig! Jeg merker at jeg har vært her inne mye i kveld, har nemlig fått vondt i pekefingeren av musepad'en.

det var synd da. men da må vi nok lete ordentlig før vi finner noen ordentlige oppdrettere. føler meg tryggest med det jeg..
De sa også at de ikke viste enda om hvem som skal ha kull neste år, men kan spørre igjen senere jeg vettu ;) viltig med ordentlig oppdretter, man har igjen for det senere.

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

De sa også at de ikke viste enda om hvem som skal ha kull neste år, men kan spørre igjen senere jeg vettu ;) viltig med ordentlig oppdretter, man har igjen for det senere.

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
ja det er nok vanskelig å vite. men hør med de du om du husker det..:)

Nå skal jeg finne senga. siste dagen i gjenbruksbutikken i morgen før nye eventyr starter på tirsdag :)

Back
Topp