Felles skravle 2015

Jeg er helt tom for g-tester og skal nå bestille nye. Er veldig usikker på hvor mange jeg bør ta. Jeg har el-tester nok til denne pp'en, men om det ikke klaffer nå, må jeg ha nye av dem også.

Hvor mange bør jeg ta? 10, 15, 20 eller 30? og bør jeg slenge på noen el-tester, sånn i tilfelle?

Har el-testene dine blitt noe sterkere i løpet av helgen?
Neei, er CD 13 i dag og den ser lik ut men jeg får veldig fort sterkere tester så regner med sterkere i løpet av uka :) hvordan ligger du Ann?

Taster på appen :)

ja det er nok vanskelig å vite. men hør med de du om du husker det..:)

Nå skal jeg finne senga. siste dagen i gjenbruksbutikken i morgen før nye eventyr starter på tirsdag :)
God natt og sov godt :)

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Neei, er CD 13 i dag og den ser lik ut men jeg får veldig fort sterkere tester så regner med sterkere i løpet av uka :) hvordan ligger du Ann?

Begynner å teste etter el på tirsdag eller onsdag. Er bare på cd 5 i dag. Når er din ikm?

ja det er nok vanskelig å vite. men hør med de du om du husker det..:)

Nå skal jeg finne senga. siste dagen i gjenbruksbutikken i morgen før nye eventyr starter på tirsdag :)
Natta!

Begynner å teste etter el på tirsdag eller onsdag. Er bare på cd 5 i dag. Når er din ikm?
25 mai foreløpig! Så det er lenge til :p

Jeg har 24. foreløpig, så da må vi ha testedater :D
Jaa det må vi da :D Jeg må sørge for at disse G testene blir negative før jeg kan begynne å teste etter den nye spira :)

Jaa det må vi da :D Jeg må sørge for at disse G testene blir negative før jeg kan begynne å teste etter den nye spira :)

Har de begynt å bli noe svakere? Håper de blir negative neste uke, sånn at el kommer i en fart rett etterpå!

Har de begynt å bli noe svakere? Håper de blir negative neste uke, sånn at el kommer i en fart rett etterpå!
Ja rimelig svake så skal ta ny i morgen og satser på helt negativ :)

Nå ser jeg på "Søsken til evig tid". Utrolig koselige folk, altså!

Ja rimelig svake så skal ta ny i morgen og satser på helt negativ :)

Det høres bra ut. Da skal jeg snike i dagboken din i morgen, og se om du har skrevet noe om negativ test der :D

Nå er det leggetid for meg! God natt alle sammen :D

Jeg er også beordret i seng

Ser det "bedre" i virkeligheten.
Takk :)

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Jeg ser skygger :D Liisjja ♥ Så fantastisk!! Håper håper den blir sterkere!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Godnatt alle sammen ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp