Så fint navn da Kan tenke meg at tiden går LITT sakte frem mot dere skal hente henne da. Det blir nok så fantastisk.Enya, blir navnet alt er klart
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint navn da Kan tenke meg at tiden går LITT sakte frem mot dere skal hente henne da. Det blir nok så fantastisk.Enya, blir navnet alt er klart
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Takk søte Håper ikke jeg blir helt utslittGod morgen og lykke til med en travel (?) dag. Går nok fint skal du se
Ha en fin dag
Takk <3 Ja nå går tiden sakteSå fint navn da Kan tenke meg at tiden går LITT sakte frem mot dere skal hente henne da. Det blir nok så fantastisk.
Nei du må ta vare på deg selv nå fremover vet duTakk søte Håper ikke jeg blir helt utslitt
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
JEG SER STREK!!! Håper sååå den blir sterkere og at du kommer over til oss altså.Takk
Siden du spør så pent
Vis vedlegget 59791
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
♥♥ ItTakk
Siden du spør så pent
Vis vedlegget 59791
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Uff god bedring ♥Nei du må ta vare på deg selv nå fremover vet du
Jeg har heldigvis hjemmekontor idag. Hadde virkelig ikke klart å kjøre med det kneet. Har nesten ikke fått sove for det har vært så vondt...
Hihi. Ja det pleier gjøre det. Husker de maaange mnd det gikk fra vi hadde bestemt oss for oppdretter til hundene var drektig, tio den hadde født og til vi fikk henta vesla da hun var 9 uker gammel.... Men sååå gøy det var da vi endelig henta henneTakk <3 Ja nå går tiden sakte
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Takk. Satser på det kommer seg i løpet av de neste dagene altså... Men blir dessverre lite tur på meg fremover da:/Uff god bedring ♥
God bedring!Nei du må ta vare på deg selv nå fremover vet du
Jeg har heldigvis hjemmekontor idag. Hadde virkelig ikke klart å kjøre med det kneet. Har nesten ikke fått sove for det har vært så vondt...
Blir ekstra stas når man har ventet ei stundHihi. Ja det pleier gjøre det. Husker de maaange mnd det gikk fra vi hadde bestemt oss for oppdretter til hundene var drektig, tio den hadde født og til vi fikk henta vesla da hun var 9 uker gammel.... Men sååå gøy det var da vi endelig henta henne
Hihi. Ja gjør jo det. Tenk det da både positiv test og valp da. Så utrolig fantastiskBlir ekstra stas når man har ventet ei stund
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Tusen takkGod bedring!
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Takk
Siden du spør så pent
Vis vedlegget 59791
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Fantastisk!! Også så mange langtidsprøvere som skulle klare det denne ppHihi. Ja gjør jo det. Tenk det da både positiv test og valp da. Så utrolig fantastisk
Det er bare fantastisk gøy ja. Åh jeg blir så glad...Fantastisk!! Også så mange langtidsprøvere som skulle klare det denne pp
PerfektHihi. Ja gjør jo det. Tenk det da både positiv test og valp da. Så utrolig fantastisk
nei sjef hihiDu er gravid! Ikke stopp med Crinone!
* Taster på app på mobilen *