nei sjef
hihi
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Hehehehe...
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei sjef
hihi
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Spennende. Håper virkelig du får en positiv test om en 10-12 dager=)Håper på å komme inn på enten januar eller februar
Fikk positiv el test i går og fått positiv i dag tidlig, så bare å fylle inn aksjer i dag også, håper så inderlig det går igjen etter vi mistet, ble litt nedstemt etter det. Men prøver å tenke positivt![]()
God morgen til deg og=)God morgen![]()
Hurra, jeg ligger greit an ennå=)Oppdatert 08:06.
3. Bina: 480
4. Molly: 476
5. Lykkeliten: 473
6. Sara: 421
9. Babyønske: 310
11. Liisjja: 247
13. Twinkle: 202
16. Lanterne: 184
28. Foreløpig litt anonym: 111
Når denne dagen er over har det gått 16 % av mai.
Det tilsvarer:
- 48 innlegg av 300.
- 129 innlegg av 800.
- 274 innlegg av 1700.
Sent from my iPad using BV Forum
Flink jentenei sjef
hihi
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Hun er flink til det ja.Hurra, jeg ligger greit an ennå=)
Såå greit når du legger ut oppdateringene her altså. Klapp på skulderen til deg=)
Det er deilig å dra til frisørenSitter hos frisøren jeg, venter på min tur. Fjerne halve lengden, tenker jeg...
fra app
Ja det er jo kjempe=)Hun er flink til det ja.
fra app
Herlig med en tur til frisøren da=)Sitter hos frisøren jeg, venter på min tur. Fjerne halve lengden, tenker jeg...
fra app
Så herlig med fri, og kjekt at mannen kommer tidlig hjem da=)I dag har jeg fri og har ingen ærender.. Mannen har treningstimer på jobben de kan ta ut så han kommer hjem 13.30 så skal vi på trening, blir deilig![]()
Så morsomt med utstillingerSå herlig med fri, og kjekt at mannen kommer tidlig hjem da=)
Her kommer mannen hjem i halv tre tiden. Så skal vi dra å få klippet ene hunden til en utstilling vi snart skal på. Så blir det vel handling av mat og hundemat=)
Hurra, jeg ligger greit an ennå=)
Såå greit når du legger ut oppdateringene her altså. Klapp på skulderen til deg=)
Sitter hos frisøren jeg, venter på min tur. Fjerne halve lengden, tenker jeg...
fra app
Er spennende ja=) Har meldt på noen utstillinger fremover, så spent på hvordan formen min blir=)Så morsomt med utstillingervar på et par med gamle hunden, men ikke noe vi drev med aktivt
Taster på appen![]()
Gratulerer så myeTakk![]()
Siden du spør så pent
Vis vedlegget 59791
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
TakkGratulerer så mye
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app