Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
nei sjef hihi
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Hehehehe...
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei sjef hihi
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Spennende. Håper virkelig du får en positiv test om en 10-12 dager=)Håper på å komme inn på enten januar eller februar
Fikk positiv el test i går og fått positiv i dag tidlig, så bare å fylle inn aksjer i dag også, håper så inderlig det går igjen etter vi mistet, ble litt nedstemt etter det. Men prøver å tenke positivt
God morgen til deg og=)God morgen
Hurra, jeg ligger greit an ennå=)Oppdatert 08:06.
3. Bina: 480
4. Molly: 476
5. Lykkeliten: 473
6. Sara: 421
9. Babyønske: 310
11. Liisjja: 247
13. Twinkle: 202
16. Lanterne: 184
28. Foreløpig litt anonym: 111
Når denne dagen er over har det gått 16 % av mai.
Det tilsvarer:
- 48 innlegg av 300.
- 129 innlegg av 800.
- 274 innlegg av 1700.
Sent from my iPad using BV Forum
Flink jentenei sjef hihi
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Hun er flink til det ja.Hurra, jeg ligger greit an ennå=)
Såå greit når du legger ut oppdateringene her altså. Klapp på skulderen til deg=)
Det er deilig å dra til frisøren Er du vant til å klippe det så mye?Sitter hos frisøren jeg, venter på min tur. Fjerne halve lengden, tenker jeg...
fra app
Ja det er jo kjempe=)Hun er flink til det ja.
fra app
Herlig med en tur til frisøren da=)Sitter hos frisøren jeg, venter på min tur. Fjerne halve lengden, tenker jeg...
fra app
Så herlig med fri, og kjekt at mannen kommer tidlig hjem da=)I dag har jeg fri og har ingen ærender.. Mannen har treningstimer på jobben de kan ta ut så han kommer hjem 13.30 så skal vi på trening, blir deilig
Så morsomt med utstillinger var på et par med gamle hunden, men ikke noe vi drev med aktivtSå herlig med fri, og kjekt at mannen kommer tidlig hjem da=)
Her kommer mannen hjem i halv tre tiden. Så skal vi dra å få klippet ene hunden til en utstilling vi snart skal på. Så blir det vel handling av mat og hundemat=)
Hurra, jeg ligger greit an ennå=)
Såå greit når du legger ut oppdateringene her altså. Klapp på skulderen til deg=)
Sitter hos frisøren jeg, venter på min tur. Fjerne halve lengden, tenker jeg...
fra app
Er spennende ja=) Har meldt på noen utstillinger fremover, så spent på hvordan formen min blir=)Så morsomt med utstillinger var på et par med gamle hunden, men ikke noe vi drev med aktivt
Taster på appen
Gratulerer så myeTakk
Siden du spør så pent
Vis vedlegget 59791
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
TakkGratulerer så mye
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app