Felles skravle 2015

Sov godt, alle sammen

fra app

Jeg er helt tom for g-tester og skal nå bestille nye. Er veldig usikker på hvor mange jeg bør ta. Jeg har el-tester nok til denne pp'en, men om det ikke klaffer nå, må jeg ha nye av dem også.

Hvor mange bør jeg ta? 10, 15, 20 eller 30? og bør jeg slenge på noen el-tester, sånn i tilfelle?

Jeg liker å bestille sånne pakker jeg, f.eks. denne;

http://www.billige-teste.dk/graviditetstest-aegloesningstest-saet-stk-p-90.html

Når du logger inn med norsk profil (altså epostadresse, navn og post-adresse) så får du opp prisen i norske kroner, er 151,20 kr inkludert frakt for 21 EL-tester og 5 g-tester. Om du skriver "10billigeteste" i rabattfeltet så får du 10 % rabatt i tillegg. Og om du taster inn epostadressen til mannen din eller om du har en annen privatepostadresse, helt til slutt etter bestilling (da får du opp sånn "tips en venn innen 10 minutter") så får du med 1 gratis g-test billigstrimmel til. Jeg skriver alltid inn min andre privatadresse da.

Dette er forresten de norske prisene på g-strimlene deres, fri frakt ved ordre over 60 kr. Og husk å holde deg til under 200 kr i hver bestilling, for hvis ikke er det jo toll og tull.

upload_2014-5-5_0-7-41.png

Og 10 % rabatt med rabattkoden.

Og om du vil ha CB digital med ukeindikator liggende til når du har fått streker på strimlene, så koster CB digital med ukeindikator 100 kr inkludert frakt. Eventuelt kan du jo bestille den når du får to streker, så må du holde deg noen dager før du får brukt den. :p

:)

Last edited:
Kom på at jeg trur jeg glemte å oppdatere dere med valpebilder, om jeg har gjort det så er de uansett søte :D

Den var helt nydelig. Valper er jo det beste som finnes, så koselig å dra på valpebesøk! :Heartred

Og tenk at du snart skal ha den lille tassen hjemme, det blir veldig mye kos, det kan jeg love. :)

Natta alle sammen! Ha en fin uke! :)

Glemte en viktig ting.

Oppdatert 19:55.

3. Lykkeliten: 455
4. Molly: 408
5. Bina: 406
6. Sara: 389
8. Babyønske: 278
12. Liisjja: 193
14. Twinkle: 187
19. Lanterne: 133
27. Foreløpig litt anonym: 103

Nå som 4. mai er over har det gått 13 % av mai måned. Det tilsvarer:
- 39 av 300 innlegg.
- 103 av 800 innlegg.
- 219 av 1700 innlegg.

Glemte en viktig ting.

Oppdatert 19:55.

3. Lykkeliten: 455
4. Molly: 408
5. Bina: 406
6. Sara: 389
8. Babyønske: 278
12. Liisjja: 193
14. Twinkle: 187
19. Lanterne: 133
27. Foreløpig litt anonym: 103

Nå som 4. mai er over har det gått 13 % av mai måned. Det tilsvarer:
- 39 av 300 innlegg.
- 103 av 800 innlegg.
- 219 av 1700 innlegg.
Mange som ligger godt ann til å klare det :) Gleder meg sånn til mai er over jeg :D Da er jeg ferdig med eksamen og er 7 uker på veg :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen! Her blir det lite eller ingen skravling fra meg. Skal i møter nesten hele dagen å kjøre langt frem og tilbake :/ Ha en flott dag søte ♥ Får se om jeg klarer å snike inn noen innlegg av og til. ;)

Å helledussen så herlig den er. Har dere bestemt navn å har alt klart til å få henne hjem?
Enya, blir navnet :) alt er klart :D

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv

Den var helt nydelig. Valper er jo det beste som finnes, så koselig å dra på valpebesøk! :Heartred

Og tenk at du snart skal ha den lille tassen hjemme, det blir veldig mye kos, det kan jeg love. :)
Gleder meg sykt :D elsker valpetiden!

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv

Enya, blir navnet :) alt er klart :D

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Nydelig navn :D Og hund!! Testa du positivt i dag?? *hyyl* Bilde :D

God morgen! Her blir det lite eller ingen skravling fra meg. Skal i møter nesten hele dagen å kjøre langt frem og tilbake :/ Ha en flott dag søte ♥ Får se om jeg klarer å snike inn noen innlegg av og til. ;)

God morgen og lykke til med en travel (?) dag. Går nok fint skal du se:)
Ha en fin dag:)

Back
Topp