Takk, det er uvant, men ser ikke så dumt utLykke til med ny sveis.
* Taster på app på mobilen *
fra app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, det er uvant, men ser ikke så dumt utLykke til med ny sveis.
* Taster på app på mobilen *
Fint å kunne kombinereTrener og sitter på BV og sniker
Taster på appen
Ca 500,- 15 stk i esken håper du får!Lykkeliten_86 hva var prisen per eske for crinone igjen? Og hvor mange er det i esken? Skal til legen i morgen , og trygle og be om å få crinone igjen. Forrige gang var jeg hos gynekolog ,nå blir det fastlegen
Januar 2015 <3
Da husker jeg riktig da takkCa 500,- 15 stk i esken håper du får!
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Klart det er lovEr det lov å snike på dere her eller?? Stas at fler av dere har fått positive tester!! Jeeeej!!!!
Håper fler av dere andre også sitter med positive tester i hånda snart
Sent from my iPhone using BV Forum
Klart du kan snike bare koselig detEr det lov å snike på dere her eller?? Stas at fler av dere har fått positive tester!! Jeeeej!!!!
Håper fler av dere andre også sitter med positive tester i hånda snart
Hei Huleboer.Klart det er lov
Alt bra med deg?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Her er alt bra! lille mageboer gir livstegn fra seg, det er VELDIG stas!! Gleder oss fælt til ul på fredag!! hvordan er formen?Klart det er lov
Alt bra med deg?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Hurra!!! hvordan et formen?Klart du kan snike bare koselig det
Januar 2015 <3
Heehe den er som forventet. Trøtt, kvalm og har masse murringer og humøret svinger så spennende med ulHurra!!! hvordan et formen?
Hei Huleboer.
Deg har jeg ikke sett på en stund.
Hvordag går det med deg, og hvor langt er du nå?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg har nettopp kommet hjem fra en langhelg i Bergen, vært der siden 1. Mai så har ikke hatt så mye tid til bv. I dag er jeg 5+6 og formen er egentlig helt grei. Litt murringer i magen og blir kvalm om jeg blir sulten og litt sånn uggen ellers...Her er alt bra! lille mageboer gir livstegn fra seg, det er VELDIG stas!! Gleder oss fælt til ul på fredag!! hvordan er formen?
Jeg har nettopp kommet hjem fra en langhelg i Bergen, vært der siden 1. Mai så har ikke hatt så mye tid til bv. I dag er jeg 5+6 og formen er egentlig helt grei. Litt murringer i magen og blir kvalm om jeg blir sulten og litt sånn uggen ellers...
Blir spennende med ul på fredag, gleder meg til oppdatering, Epleskrott!
Hvor er du i løypa anonym?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Åh, herreguuuud så spennende! Jeg krysser alt jeg har nåJeg er 2 dpo, så testingen begynner om ca en uke og tror jeg kommer over til dere (håpe, håpe) om en 1,5 uker
Jeg ogsåÅh, herreguuuud så spennende! Jeg krysser alt jeg har nå
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Lykkeliten_86 hva var prisen per eske for crinone igjen? Og hvor mange er det i esken? Skal til legen i morgen , og trygle og be om å få crinone igjen. Forrige gang var jeg hos gynekolog ,nå blir det fastlegen
Januar 2015 <3
Åh, herreguuuud så spennende! Jeg krysser alt jeg har nå
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤