Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UsjHar så lyst på snus!!!!!
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
du kommer dit snart du og blir aldri fornøyd med søvn om dagen jeg. kunne sikkert sovet ett døgn...Hehe, godt å sove litt
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Det er ikke bra for spirelilleHar så lyst på snus!!!!!
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Da hadde jeg dødd! Trist nok uten Pepsi Max, uten farris hadde jeg gått inn i en depresjonæsj, kvalm av farris :/ kan snart ikke spise eller drikke noe, om dette fortsetter sånn
hihi. da er det bare å spy, og drikke mer farrisDa hadde jeg dødd! Trist nok uten Pepsi Max, uten farris hadde jeg gått inn i en depresjon
Sent from my iPad using BV Forum
Kaster du opp?? :Ohihi. da er det bare å spy, og drikke mer farris
nei heldigvis ikke enda. men jeg kjenner det ikke er langt unna:/ var ment som en spøkKaster du opp?? :O
Sent from my iPad using BV Forum
Uff da, kommer bok dit ja med glededu kommer dit snart du og blir aldri fornøyd med søvn om dagen jeg. kunne sikkert sovet ett døgn...
Jeg vet, tok min siste i morrest for å roe nervene. Så gidde jeg vekk snusen til samboDet er ikke bra for spirelille
hvordan er symptomene dine? har de begynt hilse på enda?Uff da, kommer bok dit ja med glede
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
hihi. kan ikke su snuse så skal ikke han snuse heller;pJeg vet, tok min siste i morrest for å roe nervene. Så gidde jeg vekk snusen til sambo
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Usj, må få i deg noe mat så du ikke forsvinner!æsj, kvalm av farris :/ kan snart ikke spise eller drikke noe, om dette fortsetter sånn
jeg spiser på noe hele tiden, men i dag har jeg ikke vært flink til det. fortsetter jeg med det så ruller jeg før magen kommerUsj, må få i deg noe mat så du ikke forsvinner!
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
hvilket spill spiller dere?Sorry det ble litt lite skravling på meg i kveld.
Mannen og jeg skulle bare teste ut det nye PS3 spillet til gutten og ble sittende fast
hihi. da er det bare å spy, og drikke mer farris
Eller min Hihi . Vi må vertfall klare å være med begge to 1700 er mye bedre enn 2000.Jeg har litt å ta igen på skravling! Stelleveska for mai må bli min dette er første gang jeg ikke har vært på topp 100... Er på vei hjem fra Bergen nå og har vært der siden 1. Mai, så har ikke fått skravlet noe.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤