Molly
Med lille spira i magen <3
Jeg fikk svak positiv 11 dpo slik som du, og pos digital 12 dpoTrur jeg må se ann på vanlig test først, er for å overbevise mannen
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk svak positiv 11 dpo slik som du, og pos digital 12 dpoTrur jeg må se ann på vanlig test først, er for å overbevise mannen
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Fysj fysj.Har så lyst på snus!!!!!
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Har ikke hatt samvittighet til å fortsettehihi. kan ikke su snuse så skal ikke han snuse heller;p
Men er flink da som kastet snusen i dag![]()
Okei, skal gjøre detJeg fikk svak positiv 11 dpo slik som du, og pos digital 12 dpoMen det må du se. Dipp en billigtest først, så en digital evnt
![]()
Ja det er fysj nå!Fysj fysj.
Så flink du erHar ikke hatt samvittighet til å fortsettehan røyker også så da kan han bare ta snusen
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
JAAOkei, skal gjøre det
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Skikkelig fysjJa det er fysj nå!
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv
Skal detSå flink du erStå på! Du klarer det
![]()
Dette var Lego Batman 2.hvilket spill spiller dere?
Jeg også xD haha! Så glad jeg havner på januar med deg og mange tempereJAAGleder meg. Kommer til å gråte om den lyser gravid, bare så du vet det
![]()
Huff, kjip opplevelse:/Jeg gjorde akkurat det på bursdagen min..
Jeg var sinnsykt tørst på morningen og drakk et stort glass farris og tok gravidevitaminene samtidig.
Fikk i meg en skive med syltetøy og rekker ikke svelge siste biten før alt kommer opp igjen. :/
Har ikke rørt farris siden da![]()
Sorry det ble litt lite skravling på meg i kveld.
Mannen og jeg skulle bare teste ut det nye PS3 spillet til gutten og ble sittende fast![]()
God morgenGod morgen.
Ny dag, nye muligheter![]()
Hihi... Bra jobbaTil at jeg ikke var på topp 100 i går har jeg til i dag kommet meg på plass 61 og har 58 innlegg! Bare å skravle videre da
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Takk! Ja, det er så gøy med alle som kommer til januar! Jeg venter fortsatt på noen spesielt utvalgte som jeg vil skal kommeHihi... Bra jobbaBegynner å ta seg opp inne på januar og nå. Det er gøy
![]()