Felles skravle 2015

Ja det var da veldig :p
Hvordan har dagen din vært i dag? Jeg er sliten. Akurat komt hjem fra jobb, og handla mat. Nå må jeg starte på middagen... så lese på eksamen.... Zzzz
Har liksom ikke så mye å komme meg i den samtalen gitt :P Min dag har vært fin, vært på cafe med en venninne :)

Har liksom ikke så mye å komme meg i den samtalen gitt :p Min dag har vært fin, vært på cafe med en venninne :)
Nei skjønner det.. :/ Så koselig med Cafe <3<3 Jeg får starte på middagen :D

Nei skjønner det.. :/ Så koselig med Cafe <3<3 Jeg får starte på middagen :D
Ja, deilig å komme seg ut :D Hva skal dere ha til middag? :)

Ja det var da veldig :P
Hvordan har dagen din vært i dag? Jeg er sliten. Akurat komt hjem fra jobb, og handla mat. Nå må jeg starte på middagen... så lese på eksamen.... Zzzz
Hva skal du ha til middag?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Hihi. Hvor ligger du lista vennen :)?
Næææ, på siste oppdateringen har jeg 68 innlegg og det er 58. plass! Altså i går da jeg kom hjem fra Bergen lå jeg ikke på topp 100 engang. Men jeg ligger noen 100 innlegg bak dagsmålet;)

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Ikke vi heller...

Taster på appen :)
Jeg har lyst på det samme som i går. Det skjer aldri! Måtte bare røre sammen noe vi hadde siden jeg ikke hadde vært i butikken etter vi kom hjem fra langhelg. Pastaskruer, hjemmelaget ostesaus og smårettskinke.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Hva skal du ha til middag?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Oppkutta skinke i fløtesaus med paprika, løk, annanas og masse krydder med pasta ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ville heller ha hatt kyllinggryte.
Er ikke noe glad i laks, men ungene elsker det

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Laks er digg det da anonym! Du som er så flink på kjøkkenet, har du ikke funnet en måte å lage det på som du synes er bedre enn en annen måte?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Oppkutta skinke i fløtesaus med paprika, løk, annanas og masse krydder med pasta ♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hvordan fløtesaus?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg har såå lyst på pasta med kylling, blåmuggost, fløte og hvitløksbaguetter og bacon... Men det får bli til helgen :D

Taster på appen :)

Laks er digg det da anonym! Du som er så flink på kjøkkenet, har du ikke funnet en måte å lage det på som du synes er bedre enn en annen måte?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Ikke med laks som tar kort nok tid når vi kommer hjem fra jobb

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp