Molly
Med lille spira i magen <3
Hihi. Hvor ligger du lista vennen ?Jeg må skravle så masse. Husker ikke hvordan man er så effektiv!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Hvor ligger du lista vennen ?Jeg må skravle så masse. Husker ikke hvordan man er så effektiv!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Har liksom ikke så mye å komme meg i den samtalen gitt Min dag har vært fin, vært på cafe med en venninneJa det var da veldig
Hvordan har dagen din vært i dag? Jeg er sliten. Akurat komt hjem fra jobb, og handla mat. Nå må jeg starte på middagen... så lese på eksamen.... Zzzz
Nei skjønner det.. :/ Så koselig med Cafe <3<3 Jeg får starte på middagenHar liksom ikke så mye å komme meg i den samtalen gitt Min dag har vært fin, vært på cafe med en venninne
Ja, deilig å komme seg ut Hva skal dere ha til middag?Nei skjønner det.. :/ Så koselig med Cafe <3<3 Jeg får starte på middagen
Hva skal du ha til middag?Ja det var da veldig
Hvordan har dagen din vært i dag? Jeg er sliten. Akurat komt hjem fra jobb, og handla mat. Nå må jeg starte på middagen... så lese på eksamen.... Zzzz
Vi skal ha laks og grønnsakerJa, deilig å komme seg ut Hva skal dere ha til middag?
Næææ, på siste oppdateringen har jeg 68 innlegg og det er 58. plass! Altså i går da jeg kom hjem fra Bergen lå jeg ikke på topp 100 engang. Men jeg ligger noen 100 innlegg bak dagsmåletHihi. Hvor ligger du lista vennen ?
Så braJeg fikk jeg fikk jeg fikk. Hurra hurra :d
Januar 2015 <3
Det skal vi ha i morgen. Jeg vet ikke hva vi skal ha i dagVi skal ha laks og grønnsaker
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nam.. hørtes godt ut. Her har vi hatt kyllinggryte...Vi skal ha laks og grønnsaker
Mm deiligVi skal ha laks og grønnsaker
Ikke vi heller...Det skal vi ha i morgen. Jeg vet ikke hva vi skal ha i dag
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Hva slags kyllinggryte?Nam.. hørtes godt ut. Her har vi hatt kyllinggryte...
Ville heller ha hatt kyllinggryte.Nam.. hørtes godt ut. Her har vi hatt kyllinggryte...
Jeg har lyst på det samme som i går. Det skjer aldri! Måtte bare røre sammen noe vi hadde siden jeg ikke hadde vært i butikken etter vi kom hjem fra langhelg. Pastaskruer, hjemmelaget ostesaus og smårettskinke.Ikke vi heller...
Taster på appen
Oppkutta skinke i fløtesaus med paprika, løk, annanas og masse krydder med pasta ♥Hva skal du ha til middag?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Laks er digg det da anonym! Du som er så flink på kjøkkenet, har du ikke funnet en måte å lage det på som du synes er bedre enn en annen måte?Ville heller ha hatt kyllinggryte.
Er ikke noe glad i laks, men ungene elsker det
Hvordan fløtesaus?Oppkutta skinke i fløtesaus med paprika, løk, annanas og masse krydder med pasta ♥
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ikke med laks som tar kort nok tid når vi kommer hjem fra jobbLaks er digg det da anonym! Du som er så flink på kjøkkenet, har du ikke funnet en måte å lage det på som du synes er bedre enn en annen måte?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤