Felles skravle 2015

Idag skal vi grille kyllingfilet surra inn i spekeskinke, mais, fersk sopp og hjemmelaget potetsalat :D nam gleder meg!

Januarspire 2015 <3

Hvordan fløtesaus?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Matfløte som jeg heller over skinka og grønnsakene. Og bare krydrer med karri, hvitløk, salt og pepper. Så digg :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har såå lyst på pasta med kylling, blåmuggost, fløte og hvitløksbaguetter og bacon... Men det får bli til helgen :D

Taster på appen :)
Namm (uten om blåmuggost, det liker jeg ikke:P)

Dumt! Hvilken måte lager du den på nå og hvilken måte foretrekker du?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Lakse fileer med sitron/lime og salt og pepper i ovnen på 190 grader til de er ferdige.

Vet ikke hvordan jeg egentlig liker den men har smakt noen laksepateer som har vært veldig gode :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Matfløte som jeg heller over skinka og grønnsakene. Og bare krydrer med karri, hvitløk, salt og pepper. Så digg :)

Jeg tar en boks med kremost med uter, 3 dl melk, 1 ss maisena blandet i litt vann og litt ekstra uter i sausen, salt og pepper. Noen ganger bruker jeg stekte laksebiter og noen ganger skinke. Og pastaskruer.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Skravles senere, nå løper jeg å lager samme middagen som i går! Stakkars hulerboermannen:p

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg tar en boks med kremost med uter, 3 dl melk, 1 ss maisena blandet i litt vann og litt ekstra uter i sausen, salt og pepper. Noen ganger bruker jeg stekte laksebiter og noen ganger skinke. Og pastaskruer.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Namm det hørtes godt ut *skriver ned* :D

Skravles senere, nå løper jeg å lager samme middagen som i går! Stakkars hulerboermannen:p

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Skravles. Jeg må lese.

Oppkutta skinke i fløtesaus med paprika, løk, annanas og masse krydder med pasta ♥

Hørtes utrolig godt ut. Lignet på det vi hadde til middag. Bare jeg hadde i kylling. Tåler ikke svin:/

Idag skal vi grille kyllingfilet surra inn i spekeskinke, mais, fersk sopp og hjemmelaget potetsalat :D nam gleder meg!

Januarspire 2015 <3
Åhh.. Hallo da, får helt vann i munnen av å lese de forskjellige middagsrettene. Jeg elsker hjemmelaget potetsalat. Bare dumt jeg ikke tåler melk og må bytte ut med erstatning:/

Back
Topp