Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dumt! Hvilken måte lager du den på nå og hvilken måte foretrekker du?Ikke med laks som tar kort nok tid når vi kommer hjem fra jobb
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Alt utenom blåmughost hørtes godt utJeg har såå lyst på pasta med kylling, blåmuggost, fløte og hvitløksbaguetter og bacon... Men det får bli til helgen
Taster på appen
Er så enig!Alt utenom blåmughost hørtes godt ut
Januarspire 2015 <3
Matfløte som jeg heller over skinka og grønnsakene. Og bare krydrer med karri, hvitløk, salt og pepper. Så diggHvordan fløtesaus?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Namm (uten om blåmuggost, det liker jeg ikke)Jeg har såå lyst på pasta med kylling, blåmuggost, fløte og hvitløksbaguetter og bacon... Men det får bli til helgen
Taster på appen
Lakse fileer med sitron/lime og salt og pepper i ovnen på 190 grader til de er ferdige.Dumt! Hvilken måte lager du den på nå og hvilken måte foretrekker du?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Høres godt ut!Matfløte som jeg heller over skinka og grønnsakene. Og bare krydrer med karri, hvitløk, salt og pepper. Så digg
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg eeeelsker blåmuggost!! Etter SA mævla jeg to pakkerAlt utenom blåmughost hørtes godt ut
Januarspire 2015 <3
Jeg tar en boks med kremost med uter, 3 dl melk, 1 ss maisena blandet i litt vann og litt ekstra uter i sausen, salt og pepper. Noen ganger bruker jeg stekte laksebiter og noen ganger skinke. Og pastaskruer.Matfløte som jeg heller over skinka og grønnsakene. Og bare krydrer med karri, hvitløk, salt og pepper. Så digg
Namm det hørtes godt ut *skriver ned*Jeg tar en boks med kremost med uter, 3 dl melk, 1 ss maisena blandet i litt vann og litt ekstra uter i sausen, salt og pepper. Noen ganger bruker jeg stekte laksebiter og noen ganger skinke. Og pastaskruer.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Skravles. Jeg må lese.Skravles senere, nå løper jeg å lager samme middagen som i går! Stakkars hulerboermannen
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Nå vrengte magen min seg men bra du liker det!Jeg eeeelsker blåmuggost!! Etter SA mævla jeg to pakker
Taster på appen
Steikte kyllingbiter, paprika, løk, brokkli, pasta og fløte. Smakes til med timian, salt og pepper. Og evnt en dasj med soyasausHva slags kyllinggryte?
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Åh, jeg er veldig glad i laks. Pleier lage en form i ovnen med paprika, brokkoli, løk, asparges, laks i biter og fløte/melk. Smaker til med sitron, salt og pepper. Nam...Ville heller ha hatt kyllinggryte.
Er ikke noe glad i laks, men ungene elsker det
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hørtes utrolig godt ut. Lignet på det vi hadde til middag. Bare jeg hadde i kylling. Tåler ikke svin:/Oppkutta skinke i fløtesaus med paprika, løk, annanas og masse krydder med pasta ♥
Åhh hvitløksbaguetter. Nå får jeg vann i munnen, og det er bare 1 time siden jeg spiste middag...Jeg har såå lyst på pasta med kylling, blåmuggost, fløte og hvitløksbaguetter og bacon... Men det får bli til helgen
Taster på appen
Svar på alt du kommer overJeg må skravle så masse. Husker ikke hvordan man er så effektiv!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Åhh.. Hallo da, får helt vann i munnen av å lese de forskjellige middagsrettene. Jeg elsker hjemmelaget potetsalat. Bare dumt jeg ikke tåler melk og må bytte ut med erstatning:/Idag skal vi grille kyllingfilet surra inn i spekeskinke, mais, fersk sopp og hjemmelaget potetsalat nam gleder meg!
Januarspire 2015 <3