Felles skravle 2015

Vi skal lage noe så spennende som pølsegryte fra toro og ris :p

Januar 2015 <3

Jeg eeeelsker blåmuggost!! Etter SA mævla jeg to pakker :p

Taster på appen :)

Haha.. Nå husket jeg plutselig at jeg maula brie etter UL'en som viste MA. :p Fikk akutt behov for å spise det som ikke hadde vært lov gitt. Hvitvin og brie tror jeg det ble.

Anonym - du burde se om du finner noen fiske-oppskrifter du liker her: http://www.godfisk.no/ - det er mye godt, og mye raskt her. :)

Haha.. Nå husket jeg plutselig at jeg maula brie etter UL'en som viste MA. :p Fikk akutt behov for å spise det som ikke hadde vært lov gitt. Hvitvin og brie tror jeg det ble.
Ja, samme her. Satt med cider, blåmuggost og serranoskinke :p Så rare man blir ..

Taster på appen :)

Åhh.. Hallo da, får helt vann i munnen av å lese de forskjellige middagsrettene. Jeg elsker hjemmelaget potetsalat. Bare dumt jeg ikke tåler melk og må bytte ut med erstatning:/
Uff så kjipt :/ men er det så stor forskjell med erstatning da?

Januarspire 2015 <3

Hvor er motivasjonen... vil heller skravle med dere enn å lese :P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hihi. Skal ikke være lett. Jeg vil heller skravle enn å lage til noe opplegg til utdrikningslaget til helgen.
Så gøy da! Hvem skal drikkes ut, og hvordan skal du gjøre det ifh tli graviditeten :D?

Så gøy da! Hvem skal drikkes ut, og hvordan skal du gjøre det ifh tli graviditeten :D?

En kommende svigerinne. Blir ikke noe problem for meg, da jeg ikke drikker rett å slett. Tåler ingen ting alkohol, får migreneanfall med en gang. Så nå er jeg glad for det;)

Back
Topp