Stemmer det! HeheSvar på alt du kommer over
Januar 2015 <3
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det! HeheSvar på alt du kommer over
Januar 2015 <3
Nam! Den må jeg skrive nedSteikte kyllingbiter, paprika, løk, brokkli, pasta og fløte. Smakes til med timian, salt og pepper. Og evnt en dasj med soyasaus
Kjempegodt
Jeg eeeelsker blåmuggost!! Etter SA mævla jeg to pakker
Taster på appen
Er blitt en favoritt hos mannenNam! Den må jeg skrive ned
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Ja, samme her. Satt med cider, blåmuggost og serranoskinke Så rare man blir ..Haha.. Nå husket jeg plutselig at jeg maula brie etter UL'en som viste MA. Fikk akutt behov for å spise det som ikke hadde vært lov gitt. Hvitvin og brie tror jeg det ble.
Uff så kjipt :/ men er det så stor forskjell med erstatning da?Åhh.. Hallo da, får helt vann i munnen av å lese de forskjellige middagsrettene. Jeg elsker hjemmelaget potetsalat. Bare dumt jeg ikke tåler melk og må bytte ut med erstatning:/
Anonym - du burde se om du finner noen fiske-oppskrifter du liker her: http://www.godfisk.no/ - det er mye godt, og mye raskt her.
Ja når det gjelder erstatning for bl.a. rømme og yoghurt er det det. Men fløteerstatning syns jeg smaker okUff så kjipt :/ men er det så stor forskjell med erstatning da?
Januarspire 2015 <3
Litt kjedelig det da :/Ja når det gjelder erstatning for bl.a. rømme og yoghurt er det det. Men fløteerstatning syns jeg smaker ok
Jeg vil skravle men skal snart på syforeningHvor er motivasjonen... vil heller skravle med dere enn å lese
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
En lærer seg å leve med det mesteLitt kjedelig det da :/
Januarspire 2015 <3
SantsantEn lærer seg å leve med det meste
Hihi. Skal ikke være lett. Jeg vil heller skravle enn å lage til noe opplegg til utdrikningslaget til helgen.Hvor er motivasjonen... vil heller skravle med dere enn å lese
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så gøy da! Hvem skal drikkes ut, og hvordan skal du gjøre det ifh tli graviditeten ?Hihi. Skal ikke være lett. Jeg vil heller skravle enn å lage til noe opplegg til utdrikningslaget til helgen.
Så gøy da! Hvem skal drikkes ut, og hvordan skal du gjøre det ifh tli graviditeten ?