Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe liv er i kveld da?
JA. Jeg er jo det. Er bare så lite motivert.. Men er bare en eksamen igjen nå i slutten av mai. Så kan jeg nyyyte ferien.Enig med Huleboer. Du er vel snart i mål før sommeren? Om du gjør innsatsen nå kan du jo virkelig nyte sommeren?
synes det har vært stille lenge nå jeg :/ litt kjedelig da. for jeg var liksom i skravle modus..Syns det er veldig stille, både her og på FS
Jeg hadde noen sure oppstøt en uke etter eggl som jeg ikke hadde tidligere. Ellers bare litt stikkinger i livmora ikke noe utenom normalen. Litt oppblåst kanskje? Er først nå de ømme puppene å slikt har kommet.Dere ny-gravide, et lite spørsmål.
Følte dere noe annet enn vanlig når dere ble gravid?
Jeg tenkte jeg skulle skravle litt nå. Nå har jeg lest en stund.synes det har vært stille lenge nå jeg :/ litt kjedelig da. for jeg var liksom i skravle modus..
Du har dag for dag i dagboka mi. Ligger på januar...Dere ny-gravide, et lite spørsmål.
Følte dere noe annet enn vanlig når dere ble gravid?
Jeg er klar. Nettopp varmet opp middagsrester og lagd en kakao. Du fristet meg for mye i sta! Jeg har med kremJeg tenkte jeg skulle skravle litt nå. Nå har jeg lest en stund.
Du har dag for dag i dagboka mi. Ligger på januar...
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Takk for svarJeg hadde noen sure oppstøt en uke etter eggl som jeg ikke hadde tidligere. Ellers bare litt stikkinger i livmora ikke noe utenom normalen. Litt oppblåst kanskje? Er først nå de ømme puppene å slikt har kommet.
hadde det samme. + kvalme og tretthetJeg hadde noen sure oppstøt en uke etter eggl som jeg ikke hadde tidligere. Ellers bare litt stikkinger i livmora ikke noe utenom normalen. Litt oppblåst kanskje? Er først nå de ømme puppene å slikt har kommet.
Jeg var også i skravlemodus, så jeg løp inn på generelt og svarte på masse greier. Var så stille her.synes det har vært stille lenge nå jeg :/ litt kjedelig da. for jeg var liksom i skravle modus..
Lite liv idag egentlig...Er det noe liv er i kveld da?
så koselig hva studerer du? mulig du har fortalt det førJeg tenkte jeg skulle skravle litt nå. Nå har jeg lest en stund.
gidder aldri gå inn på generelt jeg. er så kjedelig der inneJeg var også i skravlemodus, så jeg løp inn på generelt og svarte på masse greier. Var så stille her.
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Ååå heldig. Jeg hadde ikke mer krem igjen Hva hadde dere til middag?Jeg er klar. Nettopp varmet opp middagsrester og lagd en kakao. Du fristet meg for mye i sta! Jeg har med krem
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Jeg er klar. Nettopp varmet opp middagsrester og lagd en kakao. Du fristet meg for mye i sta! Jeg har med krem
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Ja, gjør detFår tite litt der
Får vi prøve å lage liv daLite liv idag egentlig...
Styring og ledelse Bah..så koselig hva studerer du? mulig du har fortalt det før