Felles skravle 2015

Enig med Huleboer. :) Du er vel snart i mål før sommeren? Om du gjør innsatsen nå kan du jo virkelig nyte sommeren? :D
JA. Jeg er jo det. Er bare så lite motivert.. Men er bare en eksamen igjen nå i slutten av mai. Så kan jeg nyyyte ferien.

Dere ny-gravide, et lite spørsmål.
Følte dere noe annet enn vanlig når dere ble gravid?
Jeg hadde noen sure oppstøt en uke etter eggl som jeg ikke hadde tidligere. Ellers bare litt stikkinger i livmora ikke noe utenom normalen. Litt oppblåst kanskje? Er først nå de ømme puppene å slikt har kommet.

synes det har vært stille lenge nå jeg :/ litt kjedelig da. for jeg var liksom i skravle modus..
Jeg tenkte jeg skulle skravle litt nå. Nå har jeg lest en stund.

Jeg tenkte jeg skulle skravle litt nå. Nå har jeg lest en stund.
Jeg er klar. Nettopp varmet opp middagsrester og lagd en kakao. Du fristet meg for mye i sta! Jeg har med krem:D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg hadde noen sure oppstøt en uke etter eggl som jeg ikke hadde tidligere. Ellers bare litt stikkinger i livmora ikke noe utenom normalen. Litt oppblåst kanskje? Er først nå de ømme puppene å slikt har kommet.
hadde det samme. + kvalme og tretthet

synes det har vært stille lenge nå jeg :/ litt kjedelig da. for jeg var liksom i skravle modus..
Jeg var også i skravlemodus, så jeg løp inn på generelt og svarte på masse greier. Var så stille her.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg er klar. Nettopp varmet opp middagsrester og lagd en kakao. Du fristet meg for mye i sta! Jeg har med krem:D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Ååå heldig. Jeg hadde ikke mer krem igjen :) Hva hadde dere til middag? :)

Back
Topp