Felles skravle 2015

haha. med mini så hadde jeg dilla på fiskeboller og makaroni. jeg måtte ha det hver dag :p
De må tåle mye rart når vi er gravide :p
Haha fiskeboller og makaroni av alle ting.. Jeg har fått dilla på stabburet pai i det siste. Jeg likte de ikke tidligere en gang :P

Fordi det var ikke helt slik jeg hadde forventet. Hadde håpet mest på ledelse, siden det er det jeg er intressert i. Det har nesten bare vært om styring av organisasjoner.

Jeg har søkt på administrasjon og ledelse fra høsten av.
Tenker å ta det ved siden av jobb.
Håper jeg bare kommer inn.
Får vel ikke vite det før i juni/juli

Jeg har søkt på administrasjon og ledelse fra høsten av.
Tenker å ta det ved siden av jobb.
Håper jeg bare kommer inn.
Får vel ikke vite det før i juni/juli
Så spennende :) Lykke til med studiet. Du kommer nok inn skal du se :D

Haha fiskeboller og makaroni av alle ting.. Jeg har fått dilla på stabburet pai i det siste. Jeg likte de ikke tidligere en gang :p
ja. fiskeboller og makaroni. jeg begynte å grine når mannen sa. NEEEEI , IKKE I DAG OGSÅ!!!!! hahahaha....

ja. fiskeboller og makaroni. jeg begynte å grine når mannen sa. NEEEEI , IKKE I DAG OGSÅ!!!!! hahahaha....
Hihi. Men det var ikke det verste å ha dilla på da.

haha. med mini så hadde jeg dilla på fiskeboller og makaroni. jeg måtte ha det hver dag :P
De må tåle mye rart når vi er gravide :P
Forrige gang så fikk jeg oppheng i ting i sånn tre dager på rad, det han husker best er når han kom hjem fra jobb og fikk servert loff med servelat på tredje dagen. Da gråt han nesten og sa"ikke det i dag også!" Etter det fikk han potetmos med brun saus i tre dager. Han var ikke så glad for det heller! Hahaha

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Da er det en ting jeg lurer på, når du ikke egentlig liker det, hvorfor i alle dager smakte du på det og fant ut du hadde dilla på det?
Første gang kjøpte jeg det selv, likte det ikke. Spiste det ikke på lenge :) Neste gang smakte jeg det hos ei venninne, så hadde jeg litt krydder på. Så likte jeg det veldig godt. Hehe

Forrige gang så fikk jeg oppheng i ting i sånn tre dager på rad, det han husker best er når han kom hjem fra jobb og fikk servert loff med servelat på tredje dagen. Da gråt han nesten og sa"ikke det i dag også!" Etter det fikk han potetmos med brun saus i tre dager. Han var ikke så glad for det heller! Hahaha

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Haha så sære ting :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
hahahaha. herlig! det er sånn jeg kunne funnet på å gitt også.

Ser dere på paradise? Det er litt morsomt da! Har reprisen fra i går i bakgrunnen mens jeg skravler.

hahahaha. herlig! det er sånn jeg kunne funnet på å gitt også.
Jeg har ei venninne som spiste veldig sære ting når hun var gravid. F.eks syltaakurg måtte hun ha på alt... Hun hadde det på desserter som sjokolademousse.. Og kaker. Og kunne maule det til lørdagsgodt :P

Back
Topp