Felles skravle 2015

Jeg har ei venninne som spiste veldig sære ting når hun var gravid. F.eks syltaakurg måtte hun ha på alt... Hun hadde det på desserter som sjokolademousse.. Og kaker. Og kunne maule det til lørdagsgodt :p
hahahaha ææææsj! jeg hadde også dilla på sennep husker jeg nå:P uuuh!

Haha så sære ting :D
I know! Aldri lagd potetmos og brun saus før, men satt hjemme og tenkte at jeg har lyst på potetmos også gikk jeg for å lage det og da fikk jeg også lyst på brun saus og lagde det også. Super sært!!

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Ser dere på paradise? Det er litt morsomt da! Har reprisen fra i går i bakgrunnen mens jeg skravler.
Vi ser på, men henger en uke bak. Tror jeg skal legge meg tidlig i dag og se en episode på senga! Dem er jo så fjerne! Hahaha

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

I know! Aldri lagd potetmos og brun saus før, men satt hjemme og tenkte at jeg har lyst på potetmos også gikk jeg for å lage det og da fikk jeg også lyst på brun saus og lagde det også. Super sært!!

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
rare ting man får lyst på :P

Vi ser på, men henger en uke bak. Tror jeg skal legge meg tidlig i dag og se en episode på senga! Dem er jo så fjerne! Hahaha

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Ja de er jo det. Derfor er det litt morsomt å se på!

nå kommer det noe rare greier vi har lyst på snart. kanskje vi burde lage en egen tråd over sære matvaner i svangerskapet :p
Haha ja. Det er gøy. :P Men det blir vel bare verre og verre utover i svangerskapet :P

nå kommer det noe rare greier vi har lyst på snart. kanskje vi burde lage en egen tråd over sære matvaner i svangerskapet :P
Haha, det kan vi gjøre! Hahaha:D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

jeg har iallefall bestemt meg for at jeg ikke skal spise masse sjokolade denne gangen :P skal IKKE opp 17 kg igjen!!!
Bare å holde seg unna, da blir heller ikke suget like stort. Jeg la på meg 20 kg, men over halvparten var bare vann og 3 uker etter fødsel hadde jeg gått ned 22 kg.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

jeg har iallefall bestemt meg for at jeg ikke skal spise masse sjokolade denne gangen :p skal IKKE opp 17 kg igjen!!!
Hihi. Jeg skal også prøve å kutte ned på godterispisingsa. Hva er normalt å gå opp? Vanskelig å ta av etterpå :P?

Bare å holde seg unna, da blir heller ikke suget like stort. Jeg la på meg 20 kg, men over halvparten var bare vann og 3 uker etter fødsel hadde jeg gått ned 22 kg.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
:D Det er sykt! 3 uker etterpå liksom.

Lykkeliten:
Men du, da jeg var på skjult på FS så hadde jeg trykket stjerne på hele skjult i tillegg til skravletråden og de får jeg opp hele tiden fremdeles. Jeg drar den til side og trykker på stjerna for at jeg ikke skal abonnere lenger, men hver gang jeg skal oppdatere siden for å se om det er skrevet noe nytt på alle jeg abonnerer på så kommer den opp igjen. Jeg blir liksom ikke kvitt den.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Hvis du tar bort alle abonnement, går ut på hovedforumet (Generelt, nyeste terminklubber, svangerskap og familie osv.) og så trykker på meny-knappen og Oppdater, sånn at du får at alle hovedforumene blir oppdatert, og deretter legger til nye favoritter?

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp