Felles skravle 2015

lurer på om jeg må finne senga jeg nå. er så trøtt at jeg må holde øynene oppe med fyrstikker :P
må prøve å være litt opplagt til produktopplæring i morgen:)

lurer på om jeg må finne senga jeg nå. er så trøtt at jeg må holde øynene oppe med fyrstikker :p
må prøve å være litt opplagt til produktopplæring i morgen:)
Du må sove masse, husk at du sover for en ekstra person :P

Men det ser jo ut som veldig mange vil få 1700 innlegg denne gangen her da. Nå var det oppdatering noen timer før midnatt, og allerede 11 som har nådd dagens mål. I tillegg til at det alltid er 2-5 som "skravler seg inn" de siste dagene i måneden.

Det kan jo faktisk bli opp mot 20 stykker i kampen om stellevesken... Blir spennende å se når vi er litt lengre ut i mai.

Sent from my iPad using BV Forum

Men det ser jo ut som veldig mange vil få 1700 innlegg denne gangen her da. Nå var det oppdatering noen timer før midnatt, og allerede 11 som har nådd dagens mål. I tillegg til at det alltid er 2-5 som "skravler seg inn" de siste dagene i måneden.

Det kan jo faktisk bli opp mot 20 stykker i kampen om stellevesken... Blir spennende å se når vi er litt lengre ut i mai.

denne gangen blir det veldig konkurranse ser det ut som. blir spennende da. håper en av oss fra januar vinner, eller en av dere fra fs :D

natta jenter :) nå kaster jeg inn håndkle for i dag. snakkes i morgen...:)

det er den samme som var i februar :)

Elizabeth har vært flere ganger, men tidligere har man kunnet velge fargen selv. Jeg har tenkt grå om jeg vant, så det er greit denne måneden her og. ;)

ååh æsj! nei nei. spiste det aldri med skje . hahaha.er du gal. så dilla hadde jeg ikke:O
Er veldig vanskelig å se for seg at noen orker å spise sennep med skje!

denne gangen blir det veldig konkurranse ser det ut som. blir spennende da. håper en av oss fra januar vinner, eller en av dere fra fs :D

Ja, noen av oss i "skravlegjengen" vår. ;)

Slik det ser ut nå, kommer jeg til å være en dårlig konkurrent om denne stellevesken, selv om jeg har veldig lyst på den. Masse å gjøre på jobb, så har egentlig ikke tid til å være her i kveld en gang.

Back
Topp