Molly
Med lille spira i magen <3
Og fargen ogsåJa, den er kjempefin!
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og fargen ogsåJa, den er kjempefin!
Haha æsj. Det kan jeg ikke se for meg hun gjordeSom i å spise sennep med skje? Eller bruke det på absolutt alt du spiste?
samme her. 2000 for ei stelleveske er ganske mye penger.Ja ikke sant. Men kan ikke ta meg råd til å kjøpe en til 2000kr liksom. Derfor vil jeg vinne denne Hihi.
Du må sove masse, husk at du sover for en ekstra personlurer på om jeg må finne senga jeg nå. er så trøtt at jeg må holde øynene oppe med fyrstikker
må prøve å være litt opplagt til produktopplæring i morgen
ååh æsj! nei nei. spiste det aldri med skje . hahaha.er du gal. så dilla hadde jeg ikke:OSom i å spise sennep med skje? Eller bruke det på absolutt alt du spiste?
denne gangen blir det veldig konkurranse ser det ut som. blir spennende da. håper en av oss fra januar vinner, eller en av dere fra fsMen det ser jo ut som veldig mange vil få 1700 innlegg denne gangen her da. Nå var det oppdatering noen timer før midnatt, og allerede 11 som har nådd dagens mål. I tillegg til at det alltid er 2-5 som "skravler seg inn" de siste dagene i måneden.
Det kan jo faktisk bli opp mot 20 stykker i kampen om stellevesken... Blir spennende å se når vi er litt lengre ut i mai.
jeg sover 2 timer på sofaen etter middag og jeg , så her blir det mer enn nok søvn. men får liksom ikke nok fordet.Du må sove masse, husk at du sover for en ekstra person
Jeg ogjeg har veldig lyst på stelleveske
det er den samme som var i februar
Er veldig vanskelig å se for seg at noen orker å spise sennep med skje!ååh æsj! nei nei. spiste det aldri med skje . hahaha.er du gal. så dilla hadde jeg ikke:O
Haha. Tror mange tenker sånn. Blir spennende å se hvor mange som blir med i trekningen denne mndJa ikke sant. Men kan ikke ta meg råd til å kjøpe en til 2000kr liksom. Derfor vil jeg vinne denne Hihi.
natta jenter nå kaster jeg inn håndkle for i dag. snakkes i morgen...
Natta. Snart kveld her og..natta jenter nå kaster jeg inn håndkle for i dag. snakkes i morgen...
Sist måned ble det bare 6Haha. Tror mange tenker sånn. Blir spennende å se hvor mange som blir med i trekningen denne mnd
Godnattnatta jenter nå kaster jeg inn håndkle for i dag. snakkes i morgen...
denne gangen blir det veldig konkurranse ser det ut som. blir spennende da. håper en av oss fra januar vinner, eller en av dere fra fs
Men det ser jo ut som veldig mange vil få 1700 innlegg denne gangen her da. Nå var det oppdatering noen timer før midnatt, og allerede 11 som har nådd dagens mål. I tillegg til at det alltid er 2-5 som "skravler seg inn" de siste dagene i måneden.
Det kan jo faktisk bli opp mot 20 stykker i kampen om stellevesken... Blir spennende å se når vi er litt lengre ut i mai.