Molly
Med lille spira i magen <3
Vi får bare håpe å seJa, men Tamara antydet vel noe om at det ikke ville vare evig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får bare håpe å seJa, men Tamara antydet vel noe om at det ikke ville vare evig...
Jepp. De må fortsette å dele ut. Kanskje helst ha 5 i premie én måned.
Sent from my iPad using BV Forum
Nå har det jo vært 3 på rad?Hehe... tvilsomt. Heller egentlig en hver mnd i fem mnd? Mer morro?
Vi får bare håpe å se
de må bare pøse på med premier. vi skravler jo som bare det vi daJepp. De må fortsette å dele ut. Kanskje helst ha 5 i premie én måned.
Ja, men det er nok jeg som har den i størst grad, mens han har "de første dagene i mnd"-perioder.
Så sen har han dog aldri vært før, og jeg er ikke helt sikker på om det er den gamle eller den nye jobben. Om det vr den gamle er kan kanskje snart ferdig, eller helt ferdig, med den!
(Han begytne jo bare i ny i desember, liksom... )
Nå har det jo vært 3 på rad?
EDIT: 4
Ja. Egentlig sprøtt at jeg klarte det.. Det tok på
det er jo sant da. de kan jo ikke ha det hele tiden.lurer på hva de velger daJa, men Tamara antydet vel noe om at det ikke ville vare evig...
Så mye bedre med bare 1700 innlegg Da kan kanskje til og med jeg klare det
håper du blir fornøyd med den daJa, vi får bare skravle i vei, så ser vi
Jeg har jo vunnet en, den skal være på vei i posten, men fra London kommer den ikke sånn med en gang...
Ja, men Tamara antydet vel noe om at det ikke ville vare evig...
det er jo sant da. de kan jo ikke ha det hele tiden.lurer på hva de velger da
Hehe... tvilsomt. Heller egentlig en hver mnd i fem mnd? Mer morro?
Ja, det er jo santJa, men det blir nok mange flere også. Haha.. Jeg har litt ambivalent forhold til det. Er mye opptatt i mai, så kan hende 1700 er lurt for meg og. Men da blir vi så mange om beinet at det blir lite sannsynlig at man vinner noe.
Ja, men det blir nok mange flere også. Haha.. Jeg har litt ambivalent forhold til det. Er mye opptatt i mai, så kan hende 1700 er lurt for meg og. Men da blir vi så mange om beinet at det blir lite sannsynlig at man vinner noe.
Nå har det jo vært 3 på rad?
EDIT: 4
Håper det bare var en slags påminnelse om at det er opp til sponsorene og det er lurt å skravle, mer enn at de faktisk har begynt å trekke premiene nå. Jeg må jo vinne en stelleveske jeg og!
Mye jobb. Neida, greit det og.
Helt enig! Keep them stelleveskene coming!de må bare pøse på med premier. vi skravler jo som bare det vi da