Felles skravle 2015

Vi får bare håpe å se :D

Ja, vi får bare skravle i vei, så ser vi

Jeg har jo vunnet en, den skal være på vei i posten, men fra London kommer den ikke sånn med en gang...

Ja, men det er nok jeg som har den i størst grad, mens han har "de første dagene i mnd"-perioder.

Så sen har han dog aldri vært før, og jeg er ikke helt sikker på om det er den gamle eller den nye jobben. Om det vr den gamle er kan kanskje snart ferdig, eller helt ferdig, med den!

(Han begytne jo bare i ny i desember, liksom... )

Sånn og forstå. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Så mye bedre med bare 1700 innlegg;) Da kan kanskje til og med jeg klare det:)

Ja, men det blir nok mange flere også. Haha.. Jeg har litt ambivalent forhold til det. Er mye opptatt i mai, så kan hende 1700 er lurt for meg og. Men da blir vi så mange om beinet at det blir lite sannsynlig at man vinner noe. :p

Nå lufter mannen dyret, deretter tenker jeg at det blir kveld her.

Jeg har ikke fått mensen enda, så da blir det enda en dag lenger med spotting. Og enda lenger til mulig el. Og i det hele tatt...

Jaja, legetimen blir cd 10 da, ikke cd 11. Har ikke noe å si, utover at det er enda midnre plagsomt at vi må ha et par dagers avhold før celleprøven, det blir lennge før EL uasnett

Ja, men Tamara antydet vel noe om at det ikke ville vare evig...

Håper det bare var en slags påminnelse om at det er opp til sponsorene og det er lurt å skravle, mer enn at de faktisk har begynt å trekke premiene nå. ;) Jeg må jo vinne en stelleveske jeg og!

Hehe... tvilsomt. Heller egentlig en hver mnd i fem mnd? Mer morro?

Mye jobb. :p Neida, greit det og.

Ja, men det blir nok mange flere også. Haha.. Jeg har litt ambivalent forhold til det. Er mye opptatt i mai, så kan hende 1700 er lurt for meg og. Men da blir vi så mange om beinet at det blir lite sannsynlig at man vinner noe. :p

Ja, det er jo sant:)

Det kommer til å bli mange om beinet ja, det er MANGE som er ajour i følge lista di nå

Nå har det jo vært 3 på rad?:)
EDIT: 4

Og så var det vel i november, første gang det var etter jeg ble aktiv i juni.

Håper det bare var en slags påminnelse om at det er opp til sponsorene og det er lurt å skravle, mer enn at de faktisk har begynt å trekke premiene nå. ;) Jeg må jo vinne en stelleveske jeg og!

Sposorene liker vel den økte aktiviteten. Og interessen rudnt stelleveskee, og noen har jo kjøpt dem som følge av at de ikke vant den. Ikke dårlig busienss det

Back
Topp