• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Og så var det vel i november, første gang det var etter jeg ble aktiv i juni.

Sent from my iPad using BV Forum

Men da var det vel annerledes type konk

Jeg liker denne konkurranseformen.

det er jo sant da. de kan jo ikke ha det hele tiden.lurer på hva de velger da

Hun sa at det var sponsorene som velger om de vil gi, så hun kunne ikke love at de fortsetter å være så gavmilde. Forhåpentligvis fortsetter de, fordi de får mange klikk på BV og dermed en del reklame? Vi får bare passe på å trykke på alle linkene til sponsorene i "Topp 100" innlegget et par ganger hver måned. Det er jo klikk som teller på Internett. ;)

Nå er det natta her :D GJESP! Sov godt <3

Det gjør vi

Det er MARKANT mer aktivitet altså

Men mye av det sånt som denne tråden her.
Jeg liker denne tråden her altså :D Så glad for at jeg kan fortsette å skravle med dere:D

Det kommer til å bli mange om beinet ja, det er MANGE som er ajour i følge lista di nå

Ja, og det var noen timer før midnatt etter en langhelg. Kan hende det er en del som skravler seg inn mot slutten av mai.

Hun sa at det var sponsorene som velger om de vil gi, så hun kunne ikke love at de fortsetter å være så gavmilde. Forhåpentligvis fortsetter de, fordi de får mange klikk på BV og dermed en del reklame? Vi får bare passe på å trykke på alle linkene til sponsorene i "Topp 100" innlegget et par ganger hver måned. Det er jo klikk som teller på Internett. ;)

Så da bør en egentlig legge inn en egen "klikke på lenker"-økt daglig? Bare for å gjøre sponsorne fornøyde? :D

Sposorene liker vel den økte aktiviteten. Og interessen rudnt stelleveskee, og noen har jo kjøpt dem som følge av at de ikke vant den. Ikke dårlig busienss det

Ja, dette må jo være bra business ja.

Ja, og det var noen timer før midnatt etter en langhelg. Kan hende det er en del som skravler seg inn mot slutten av mai.

Jeg satser på å bli en megaskravler den siste uken ;)

Jeg liker denne tråden her altså :D Så glad for at jeg kan fortsette å skravle med dere:D
Helt enig! Så kjekt å skravle med alle, selv om vi er spredd over forskjellige forum.

Men da var det vel annerledes type konk

Jeg liker denne konkurranseformen.

Mye mye mye bedre, sikkert derfor den gjentas så hyppig.

Så da bør en egentlig legge inn en egen "klikke på lenker"-økt daglig? Bare for å gjøre sponsorne fornøyde? :D

Ja, det burde vi. ;) Kan minne hverandre på det her av og til. ;)

Kjære vene, jeg er så trøtt om dagen og har ikke sjans til å følge med dere på skravlinga :p føles som om noen tapper meg for energi!

Taster på appen :)

Kjære vene, jeg er så trøtt om dagen og har ikke sjans til å følge med dere på skravlinga :p føles som om noen tapper meg for energi!

Du er på app. Det er vanskelig å henge med da, når mange er aktive samtidig. Synes hvert fall jeg.

Ikke en dum tanke

hvilke linker tro? Den til stoksak har jeg trykket på en del ganger fra topp-100 innleggenen for å se på veskeene

Med all den sengeaktiviteten du bedriver, er det ikke rart du er utslitt :P EL-uken er ikke for pyser :D

Det gjør jeg også i dag.

I går klarte jeg den ikke. (Kombiansjon av min ikke-gravide tilstand og at det føltes som en jan-15 tråd med gravid-fokus der og da)

Men jeg liker den egetnlig veldig godt, altså!

Back
Topp