Felles skravle 2015

denne gangen blir det veldig konkurranse ser det ut som. blir spennende da. håper en av oss fra januar vinner, eller en av dere fra fs :D

Ja, noen av oss i "skravlegjengen" vår. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Elizabeth har vært flere ganger, men tidligere har man kunnet velge fargen selv. Jeg har tenkt grå om jeg vant, så det er greit denne måneden her og. ;)

har aldri sett på premiene på konkurransene før i februar. så visste ikke at den hadde vært med flere ganger :P
Den brune var også veldig fin. ikke den lyse

Da er han hjemme ganske seint, da! Pleier du alltid å sitte oppe og vente på ham?

Han kom nå. Og nei, jeg venter ikke ALLTID, men helst. Liker å vite at han kommer hjem før jeg legger meg.

Oppdatert 20:25.

3. Bina: 607
4. Lykkeliten: 550
5. Molly: 545
6. Sara: 471
8. Babyønske: 408
11. Liisjja: 343
17. Twinkle: 272
20. Lanterne: 233
33. Foreløpig litt anonym: 137
35. Huleboer: 135

Når denne dagen er over har det gått 19 % av mai,

Det tilsvarer:
- 58 av 300 innlegg
- 155 av 800 innlegg
- 329 av 1700 innlegg

Jeg henger fortsatt med selv om jeg faller bakover... har jo ikke sååååå stor motivasjon, selv om jeg egentlig tror jeg liker, eller vet, denne veska bedre, da

Sist måned ble det bare 6 :)

Da var det påske, nesten 11 dager ferie om man dro fredag etter jobb. Og bare 30 dager totalt. Og 2000 innlegg. Det var jo egentlig ganske heftig.

hadde vært morro om alle i skravlegjengen hadde vunnet en veske hver :D

Jepp. De må fortsette å dele ut. Kanskje helst ha 5 i premie én måned. ;)

Det var seint. Særlig i forhold til at dere nå er forbi januar-mars perioden?

Ja, men det er nok jeg som har den i størst grad, mens han har "de første dagene i mnd"-perioder.

Så sen har han dog aldri vært før, og jeg er ikke helt sikker på om det er den gamle eller den nye jobben. Om det vr den gamle er kan kanskje snart ferdig, eller helt ferdig, med den!

(Han begytne jo bare i ny i desember, liksom... )

Da var det påske, nesten 11 dager ferie om man dro fredag etter jobb. Og bare 30 dager totalt. Og 2000 innlegg. Det var jo egentlig ganske heftig.

Ja. Egentlig sprøtt at jeg klarte det.. Det tok på:P

Han kom nå. Og nei, jeg venter ikke ALLTID, men helst. Liker å vite at han kommer hjem før jeg legger meg.

Samme her. Mannen har en fast aktivitet en gang i uken, og da er han hjemme rundt elleve-halv tolv, og jeg syntes det er vanskelig å sovne før han har kommet.

Back
Topp