Sikkert en del flere denne mnd siden kravet er færre innleggSist måned ble det bare 6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert en del flere denne mnd siden kravet er færre innleggSist måned ble det bare 6
Jaa det vil vi !Ja, noen av oss i "skravlegjengen" vår.
Sent from my iPad using BV Forum
denne gangen blir det veldig konkurranse ser det ut som. blir spennende da. håper en av oss fra januar vinner, eller en av dere fra fs
Ja jeg tror også det. Så var det påske også sist månedSikkert en del flere denne mnd siden kravet er færre innlegg
har aldri sett på premiene på konkurransene før i februar. så visste ikke at den hadde vært med flere gangerElizabeth har vært flere ganger, men tidligere har man kunnet velge fargen selv. Jeg har tenkt grå om jeg vant, så det er greit denne måneden her og.
Da er han hjemme ganske seint, da! Pleier du alltid å sitte oppe og vente på ham?
Ja jeg tror også det. Så var det påske også sist måned
hadde vært morro om alle i skravlegjengen hadde vunnet en veske hverJa, noen av oss i "skravlegjengen" vår.
Oppdatert 20:25.
3. Bina: 607
4. Lykkeliten: 550
5. Molly: 545
6. Sara: 471
8. Babyønske: 408
11. Liisjja: 343
17. Twinkle: 272
20. Lanterne: 233
33. Foreløpig litt anonym: 137
35. Huleboer: 135
Når denne dagen er over har det gått 19 % av mai,
Det tilsvarer:
- 58 av 300 innlegg
- 155 av 800 innlegg
- 329 av 1700 innlegg
Ja det får være målet Nå har to klart det!hadde vært morro om alle i skravlegjengen hadde vunnet en veske hver
Sist måned ble det bare 6
Ja påsken tok knekken på meg...Ja jeg tror også det. Så var det påske også sist måned
krysser fingre for at de fortsetter med stelleveske konkurranserJa det får være målet Nå har to klart det!
hadde vært morro om alle i skravlegjengen hadde vunnet en veske hver
Det var seint. Særlig i forhold til at dere nå er forbi januar-mars perioden?
Ja. Egentlig sprøtt at jeg klarte det.. Det tok påDa var det påske, nesten 11 dager ferie om man dro fredag etter jobb. Og bare 30 dager totalt. Og 2000 innlegg. Det var jo egentlig ganske heftig.
Så mye bedre med bare 1700 innlegg Da kan kanskje til og med jeg klare detDa var det påske, nesten 11 dager ferie om man dro fredag etter jobb. Og bare 30 dager totalt. Og 2000 innlegg. Det var jo egentlig ganske heftig.
Han kom nå. Og nei, jeg venter ikke ALLTID, men helst. Liker å vite at han kommer hjem før jeg legger meg.
krysser fingre for at de fortsetter med stelleveske konkurranser
Ja det hadde vært helt greit det. 5 stellevesker i mndJepp. De må fortsette å dele ut. Kanskje helst ha 5 i premie én måned.