Molly
Med lille spira i magen <3
Hihi hva er det der å svare på?gidder aldri gå inn på generelt jeg. er så kjedelig der inne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi hva er det der å svare på?gidder aldri gå inn på generelt jeg. er så kjedelig der inne
Det du skulle skrive opp i sta. Det samme jeg hadde i går. Og som jeg merker jeg har lyst på i morgen. Stakkars hulerboermannenÅåå heldig. Jeg hadde ikke mer krem igjen Hva hadde dere til middag?
Hihi. Mm det er godtNå fikk jeg lyst på Irish Coffie av en eller annen grunn.
Sikkert på grunn av kremen
Får kanskje heller drikke teen min
dagboka mi på fs står det fra dag 1 til nå første innleggetFår tite litt der
Og nå begynner det å hjelpe påFår vi prøve å lage liv da
Åja Det hørtes veldig veldig godt ut. Hadde dere laks oppi? Eller var det noe kjøtt? Har skrevet opp ostesausenDet du skulle skrive opp i sta. Det samme jeg hadde i går. Og som jeg merker jeg har lyst på i morgen. Stakkars hulerboermannen
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Det var knallkjedelig. Jeg måtte bare sanke noen innlegggidder aldri gå inn på generelt jeg. er så kjedelig der inne
Styring og ledelse Bah..
hehe, høres ut som du synes det er kjempe gøyStyring og ledelse Bah..
Trenger bare noen stykker, så blir det livOg nå begynner det å hjelpe på
Hadde skinke oppi. Noen ganger har jeg laks i stedet...Åja Det hørtes veldig veldig godt ut. Hadde dere laks oppi? Eller var det noe kjøtt? Har skrevet opp ostesausen
pleier det selv, i de leke trådene. men blir jo så dritt lei av de ogDet var knallkjedelig. Jeg måtte bare sanke noen innlegg
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Jeg klarer ikke henge med. Ute av trening.. HahaOg nå begynner det å hjelpe på
Fordi det var ikke helt slik jeg hadde forventet. Hadde håpet mest på ledelse, siden det er det jeg er intressert i. Det har nesten bare vært om styring av organisasjoner.Hvorfor "Bah.."?
Syns det høres interessant ut jeg
Ikke jeg heller. Jeg bare svarer på noeJeg klarer ikke henge med. Ute av trening.. Haha
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
De var ikke der nåpleier det selv, i de leke trådene. men blir jo så dritt lei av de og
Trenger bare noen stykker, så blir det liv
haha. med mini så hadde jeg dilla på fiskeboller og makaroni. jeg måtte ha det hver dagDet du skulle skrive opp i sta. Det samme jeg hadde i går. Og som jeg merker jeg har lyst på i morgen. Stakkars hulerboermannen
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Det skal testes ut snart. I morgen skal vi ha laks. Men da tenker jeg bare ovnsbakt med philadelfia inni.Hadde skinke oppi. Noen ganger har jeg laks i stedet...
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
folk blitt lei av de , så de har havnet langt bak i innleggslistaDe var ikke der nå
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤