Felles skravle 2015

Hihi. Skal ikke være lett. Jeg vil heller skravle enn å lage til noe opplegg til utdrikningslaget til helgen.
Jeg var 6 uker da jeg var i utdrikkningslag, heldigvis kunne jeg skylde på at jeg skulle på nattevakt ;) men ikke lett når man er så trøtt og litt uvel og holde tritt hele dagen :p hva skal dere da?

Taster på appen :)

Jeg var 6 uker da jeg var i utdrikkningslag, heldigvis kunne jeg skylde på at jeg skulle på nattevakt ;) men ikke lett når man er så trøtt og litt uvel og holde tritt hele dagen :p hva skal dere da?

Jeg gruer meg litt til å være med pga jeg er så uendelig trøtt hele tiden. Men jeg skal bare være med på kvelden pga kneet. De skal gå endel på dagen, så da blir det bare kvelden på meg...

Hvor er motivasjonen... vil heller skravle med dere enn å lese :P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Motivasjonen er at du snart er ferdig og får en bra utdanning og høyre lønn. Vi går ikke fra deg, det gjør studiene akkurat nå! Få unna dagens innsats!

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg gruer meg litt til å være med pga jeg er så uendelig trøtt hele tiden. Men jeg skal bare være med på kvelden pga kneet. De skal gå endel på dagen, så da blir det bare kvelden på meg...
Veldig hendig å ha slike ting å skylde på. Hvis du sover noen timer på dagen, klarer du kanskje å holde ut litt ut på kvelden?

En kommende svigerinne. Blir ikke noe problem for meg, da jeg ikke drikker rett å slett. Tåler ingen ting alkohol, får migreneanfall med en gang. Så nå er jeg glad for det;)
Greit å slippe å finne på unnskyldninger ;)

Januarspire 2015 <3

Ja, samme her. Satt med cider, blåmuggost og serranoskinke :p Så rare man blir ..

Hihi.. Ja, men på en måte synes jeg ikke det er så rart. Og så synes jeg det var godt når sykepleieren sa: "Nå er vi ikke bekymret for noen andre enn deg, så du må bare be om så mye smertestillende du har lyst på." Jeg husker at jeg synes det var godt å vite at jeg bare kunne pøse på. :p Føle meg litt ego (etter å ha spydd i mange uker hvor jeg "holdt ut" for en spire...) Så ja, litt rar og ego blir man kanskje, jeg tror det var en slags terapi jeg. Og brie var kanongodt! :D :p

Hvor er motivasjonen... vil heller skravle med dere enn å lese :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Enig med Huleboer. :) Du er vel snart i mål før sommeren? Om du gjør innsatsen nå kan du jo virkelig nyte sommeren? :D

satt å skulle spise lunsj i dag, som da ble spandert på av den nye sjefen. den verste kvalmebølgen snek seg på. jeg holdte faktisk på å kaste opp :p tenk så flaut det hadde vært a.... ikke klarte jeg å spise opp heller :p
Er ikke så enig i kvalmen jeg heller, spesiellt ikke nå som jeg nettopp har startet ny jobb..

Huff jeg misunner deg ikke :/
Trives du i nyjobben? :)

Enig med Huleboer. :) Du er vel snart i mål før sommeren? Om du gjør innsatsen nå kan du jo virkelig nyte sommeren? :D
Er vel bare mai igjen nå om jeg ikke tar feil :D Så hun får bare jobbe på!

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Er vel bare mai igjen nå om jeg ikke tar feil :D Så hun får bare jobbe på!

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Ja, ikke sant. :) Er en stund siden jeg var ferdig med å studere, men det var jo så deilig når man gjorde en hard-innsats på slutten og så kunne nyte sommeren vel vitende om at man hadde jobbet godt. :D

Heia Molly!

Og vi er jo her når du er ferdig også. :p

Ja, ikke sant. :) Er en stund siden jeg var ferdig med å studere, men det var jo så deilig når man gjorde en hard-innsats på slutten og så kunne nyte sommeren vel vitende om at man hadde jobbet godt. :D

Heia Molly!

Og vi er jo her når du er ferdig også. :p
Jeg har ikke tenkt meg noe sted med det første! Heia Molly! :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Last edited:
Lykkeliten:
Men du, da jeg var på skjult på FS så hadde jeg trykket stjerne på hele skjult i tillegg til skravletråden og de får jeg opp hele tiden fremdeles. Jeg drar den til side og trykker på stjerna for at jeg ikke skal abonnere lenger, men hver gang jeg skal oppdatere siden for å se om det er skrevet noe nytt på alle jeg abonnerer på så kommer den opp igjen. Jeg blir liksom ikke kvitt den.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Back
Topp