Jeg var 6 uker da jeg var i utdrikkningslag, heldigvis kunne jeg skylde på at jeg skulle på nattevaktHihi. Skal ikke være lett. Jeg vil heller skravle enn å lage til noe opplegg til utdrikningslaget til helgen.
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var 6 uker da jeg var i utdrikkningslag, heldigvis kunne jeg skylde på at jeg skulle på nattevaktHihi. Skal ikke være lett. Jeg vil heller skravle enn å lage til noe opplegg til utdrikningslaget til helgen.
Jeg gruer meg litt til å være med pga jeg er så uendelig trøtt hele tiden. Men jeg skal bare være med på kvelden pga kneet. De skal gå endel på dagen, så da blir det bare kvelden på meg...Jeg var 6 uker da jeg var i utdrikkningslag, heldigvis kunne jeg skylde på at jeg skulle på nattevaktmen ikke lett når man er så trøtt og litt uvel og holde tritt hele dagen
hva skal dere da?
Taster på appen![]()
Stiller du som ansatt eller som forelder? Kan sikkert være litt kjedelig, sånne møterJeg har så lite lyst på faumøte....
Motivasjonen er at du snart er ferdig og får en bra utdanning og høyre lønn. Vi går ikke fra deg, det gjør studiene akkurat nå! Få unna dagens innsats!Hvor er motivasjonen... vil heller skravle med dere enn å lese
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Veldig hendig å ha slike ting å skylde på. Hvis du sover noen timer på dagen, klarer du kanskje å holde ut litt ut på kvelden?Jeg gruer meg litt til å være med pga jeg er så uendelig trøtt hele tiden. Men jeg skal bare være med på kvelden pga kneet. De skal gå endel på dagen, så da blir det bare kvelden på meg...
Stiller du som ansatt eller som forelder? Kan sikkert være litt kjedelig, sånne møter![]()
Greit å slippe å finne på unnskyldningerEn kommende svigerinne. Blir ikke noe problem for meg, da jeg ikke drikker rett å slett. Tåler ingen ting alkohol, får migreneanfall med en gang. Så nå er jeg glad for det![]()
Hør på Huleboer Molly!Motivasjonen er at du snart er ferdig og får en bra utdanning og høyre lønn. Vi går ikke fra deg, det gjør studiene akkurat nå! Få unna dagens innsats!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Ja, samme her. Satt med cider, blåmuggost og serranoskinkeSå rare man blir ..
Taster på appen![]()
Ja det er det. Håper å holde ut litt ja. Hvis ikke får jeg bare skylde på hodeverk og ta tidlig kveld tror eg.Veldig hendig å ha slike ting å skylde på. Hvis du sover noen timer på dagen, klarer du kanskje å holde ut litt ut på kvelden?
Jeg er veldig glad i fisk, bare ikke laks..
Ja absolutt.Greit å slippe å finne på unnskyldninger
Januarspire 2015 <3
Hvor er motivasjonen... vil heller skravle med dere enn å lese
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
satt å skulle spise lunsj i dag, som da ble spandert på av den nye sjefen. den verste kvalmebølgen snek seg på. jeg holdte faktisk på å kaste opptenk så flaut det hadde vært a.... ikke klarte jeg å spise opp heller
Er ikke så enig i kvalmen jeg heller, spesiellt ikke nå som jeg nettopp har startet ny jobb..
Er vel bare mai igjen nå om jeg ikke tar feilEnig med Huleboer.Du er vel snart i mål før sommeren? Om du gjør innsatsen nå kan du jo virkelig nyte sommeren?
![]()
Er vel bare mai igjen nå om jeg ikke tar feilSå hun får bare jobbe på!
❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Jeg har ikke tenkt meg noe sted med det første! Heia Molly!Ja, ikke sant.Er en stund siden jeg var ferdig med å studere, men det var jo så deilig når man gjorde en hard-innsats på slutten og så kunne nyte sommeren vel vitende om at man hadde jobbet godt.
Heia Molly!
Og vi er jo her når du er ferdig også.![]()
Jeg følte egentlig ingen ting i motsetning til alle de andre pp vi har vært gjennom. Hadde få symptomer. Ikke ømme pupper engang. Så veldig rart syns jeg...Dere ny-gravide, et lite spørsmål.
Følte dere noe annet enn vanlig når dere ble gravid?