Felles skravle 2015

Jeg har forresten akkurat nå satt meg som mål at jeg skal klare 2400 i kveld, så da mangler jeg bare 22 innlegg :)

Det ER ikke like mye liv her nå. Etter at halvparte ble gravide... de er på jan kaskje?

Men dette er da fellesforum for de som prøver på -15 baby, og de som er gravide med en.
Syns de skal være her jeg :P

Dette klarer du helt fint :)
Prøver du på 1700?
Prøver alltid på den vanskeligste premien, men hvorvidt jeg klarer det, avgjøres ofte i løpet av den første uken. Har egentlig ikke helt troen på at jeg klarer så mange innlegg. Går en travel tid på jobb i møte, og har kanskje bare en time ledig tid per dag fremover.

Så lenge jeg er på topp 100-listen, er jeg fornøyd, men om jeg klarer 1700 er det helt supert!

Er faktisk ikke så mye liv på Januar heller...
jeg er egentlig veldig trøtt og sliten om dagen, og denne kvalmen tar knekken på meg når den holder på.
Så blir lite skravling av gangen på meg :)
Men er her nå om noen vil være med å samle innlegg :D:D

Jeg er blitt utfordret. Skikkelig teit spør du meg. Kommer ikke til å gjøre det. Vil ikke risikere å bli syk nå når det endelig har klaffet for oss.
Jeg å synes det er teit, men bra underholdning ;) ble ikke så jeg hoppet, så nå er jeg skyldig ei kasse med øl..

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Prøver alltid på den vanskeligste premien, men hvorvidt jeg klarer det, avgjøres ofte i løpet av den første uken. Har egentlig ikke helt troen på at jeg klarer så mange innlegg. Går en travel tid på jobb i møte, og har kanskje bare en time ledig tid per dag fremover.

Så lenge jeg er på topp 100-listen, er jeg fornøyd, men om jeg klarer 1700 er det helt supert!

Det skjønner jeg..
Kommer også flere måneder fremover.

jeg er egentlig veldig trøtt og sliten om dagen, og denne kvalmen tar knekken på meg når den holder på.

Huff, er du mye kvalm?

Jeg å synes det er teit, men bra underholdning ;) ble ikke så jeg hoppet, så nå er jeg skyldig ei kasse med øl..

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
En kasse?? De jeg har sett hos meg må gi fra seg en six-pack.

Uff da.
Er du kvalm allerede.
Får håpe det ikke blir alt for ille

Nettopp ferdig å dusje etter en fin ridetur, var så heldig å få sol :D
ImageUploadedByBV Forum1399229450.076734.jpg
Ble sendt før jeg var ferdig.
Kjipt med kvalme da.
Er med på skravling jeg ;)

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Best å fange dem før de forelsker seg helt i fotballspillere og trenere og hele sulamitten :p

Min var så langt inne i den supporterverdenen at det var for sent, lenge før jeg fant ham,. Han har brukt en god del tid på det.

Men hey, vi fikk fly, biletter og hotell til cupfinalen i 04, av det da. ikke dumt det, akkurat. Men opp mot de timenne med branncup...det var da gøy på sitt vis det også

Litt greit å ha flytta

Jeg har forresten akkurat nå satt meg som mål at jeg skal klare 2400 i kveld, så da mangler jeg bare 22 innlegg :)
Voldsom regnefeil her. Trenger bare 12, så da må jeg sette meg et nytt mål.

Kjipt at du er så kvalm. Håper det går over snart

Min var så langt inne i den supporterverdenen at det var for sent, lenge før jeg fant ham,. Han har brukt en god del tid på det.

Men hey, vi fikk fly, biletter og hotell til cupfinalen i 04, av det da. ikke dumt det, akkurat. Men opp mot de timenne med branncup...det var da gøy på sitt vis det også

Litt greit å ha flytta

DET er kjekt da! Men din mann er bergenser? Eller er han også sunnmøring,som har droppet lokallaget?

Back
Topp