Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ER ikke like mye liv her nå. Etter at halvparte ble gravide... de er på jan kaskje?
Jeg har forresten akkurat nå satt meg som mål at jeg skal klare 2400 i kveld, så da mangler jeg bare 22 innlegg
Prøver alltid på den vanskeligste premien, men hvorvidt jeg klarer det, avgjøres ofte i løpet av den første uken. Har egentlig ikke helt troen på at jeg klarer så mange innlegg. Går en travel tid på jobb i møte, og har kanskje bare en time ledig tid per dag fremover.Dette klarer du helt fint
Prøver du på 1700?
Jeg å synes det er teit, men bra underholdning ble ikke så jeg hoppet, så nå er jeg skyldig ei kasse med øl..Jeg er blitt utfordret. Skikkelig teit spør du meg. Kommer ikke til å gjøre det. Vil ikke risikere å bli syk nå når det endelig har klaffet for oss.
Prøver alltid på den vanskeligste premien, men hvorvidt jeg klarer det, avgjøres ofte i løpet av den første uken. Har egentlig ikke helt troen på at jeg klarer så mange innlegg. Går en travel tid på jobb i møte, og har kanskje bare en time ledig tid per dag fremover.
Så lenge jeg er på topp 100-listen, er jeg fornøyd, men om jeg klarer 1700 er det helt supert!
Er faktisk ikke så mye liv på Januar heller...
jeg er egentlig veldig trøtt og sliten om dagen, og denne kvalmen tar knekken på meg når den holder på.
Så blir lite skravling av gangen på meg
Men er her nå om noen vil være med å samle innlegg
En kasse?? De jeg har sett hos meg må gi fra seg en six-pack.Jeg å synes det er teit, men bra underholdning ble ikke så jeg hoppet, så nå er jeg skyldig ei kasse med øl..
9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
jeg er egentlig veldig trøtt og sliten om dagen, og denne kvalmen tar knekken på meg når den holder på.
Nettopp ferdig å dusje etter en fin ridetur, var så heldig å få solEr faktisk ikke så mye liv på Januar heller...
Best å fange dem før de forelsker seg helt i fotballspillere og trenere og hele sulamitten
Voldsom regnefeil her. Trenger bare 12, så da må jeg sette meg et nytt mål.Jeg har forresten akkurat nå satt meg som mål at jeg skal klare 2400 i kveld, så da mangler jeg bare 22 innlegg
Jeg har forresten akkurat nå satt meg som mål at jeg skal klare 2400 i kveld, så da mangler jeg bare 22 innlegg
ja , er kvalm stort sett hele tiden. Har vært det i over ei uke.Huff, er du mye kvalm?
Men dette er da fellesforum for de som prøver på -15 baby, og de som er gravide med en.
Syns de skal være her jeg
vært kvalm siden 7 dpo sånn ca. men jeg tar kvalmen og alt som følger med, så lenge spirelille holder seg på plassUff da.
Er du kvalm allerede.
Får håpe det ikke blir alt for ille
Min var så langt inne i den supporterverdenen at det var for sent, lenge før jeg fant ham,. Han har brukt en god del tid på det.
Men hey, vi fikk fly, biletter og hotell til cupfinalen i 04, av det da. ikke dumt det, akkurat. Men opp mot de timenne med branncup...det var da gøy på sitt vis det også
Litt greit å ha flytta
Voldsom regnefeil her. Trenger bare 12, så da må jeg sette meg et nytt mål.