Takker. Satser på det kommer seg om noen dagerHuffda. God bedring til kneet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takker. Satser på det kommer seg om noen dagerHuffda. God bedring til kneet!
Hehe. Ja da er det jo veldig greitAbsolutt. Og særlig når jeg plutselig fikk en lat søndag, og vet at resten av mai har vi planer hver eneste helg...
Hehe. Ja da er det jo veldig greit
Absolutt. Og særlig når jeg plutselig fikk en lat søndag, og vet at resten av mai har vi planer hver eneste helg...
Det er vel kanskje ingen vits i å oppdatere symptomtråden din på skjult alleredeHurra.
Bare 1 dpo og føler allerede teste-trang og veldig lyst til å begynne å lete etter symptomer....
Dette kommer til å bli noen lange dager
Kjenner jeg meg rett kommer jeg til å ta første testen 8 dpo..
Det er vel kanskje ingen vits i å oppdatere symptomtråden din på skjult allerede
Lange dager da, jaHurra.
Bare 1 dpo og føler allerede teste-trang og veldig lyst til å begynne å lete etter symptomer....
Men kjærestekveld i kveld, eller?
Jeg er sikkert her, mannen skal jobbe.
I morgen skal han spille fotballkamp, men det er klokke seks, så han her hjemme når ungene er i seng
Hurra.
Testetrang her også, men symptomjakt er jeg ikke så interessert i. Har alle symptomer frem mot IKM helt uavhengig av graviditet eller ikke graviditet har jeg funnet ut. Så blir heller tøff venting til fredag, da er jeg 8 dpo og begynner å teste.
Fare for kjærestekveld ja.
Testetrang her også, men symptomjakt er jeg ikke så interessert i. Har alle symptomer frem mot IKM helt uavhengig av graviditet eller ikke graviditet har jeg funnet ut. Så blir heller tøff venting til fredag, da er jeg 8 dpo og begynner å teste.
Det blir det ihvertfall herFare for kjærestekveld ja.
Vi ser også kamp. Eller, mannen ser kamp.Her derimot, er det kamp (på tv) og deretter skal mannen jobbe, så fin surfekveld
Eller forresten, jeg skulle gjort litt plantnejobb. Gitt noen større potter. Får ta den jobben da, side dere blir borte
Hadde det bare vært så vel her.Er veldig glad jeg har en mann som har ingen interesse over hode for fotball..
StakkarsHadde det bare vært så vel her.
Det er ikke lett å være Brann-fan i disse tider, sier mannen.
Det er ikke lett å være gift med en Brann-fan, sier heller jeg.