Felles skravle 2015

Jeg tror jeg kommer til å bruke Lykkeliten_86 sitt bilde hvis noen utfordrer meg. Jeg er fint lite interessert i å bade, så kommer til å si Nei!

Haha.. Ja. Like greit det! :)

Håper du slipper det! :)

Ja, jeg synes det er helt teit at når legen sier du er for syk til å gjøre noe som helst, så sier forsikringsselskapet at det ikke teller fordi man har en huleboer i magen. Jeg forstår at man kan planlegge til en viss grad graviditet, men det finnes jo også de som prøver i årevis da.
Ja egentlig så burde det holde hvis lege skriver en erklæring på det. En kan jo være like syk som gravid som en er ellers så... kjenner jeg blir litt provosert jeg...

Ikke jeg heller. Ikke når ting er som det er ihvertfall. Vil ikke risikere NOEN ting...
Jeg gidder ikke, selv om jeg er særdeles ugravid. Om jeg hadde vært gravid, hadde jeg heller ikke hoppet i havet. Syntes det er en teit greie.

I dag føler jeg meg doven som et dovendyr...

941619635345078603752406.jpg

Ja egentlig så burde det holde hvis lege skriver en erklæring på det. En kan jo være like syk som gravid som en er ellers så... kjenner jeg blir litt provosert jeg...

Ja. Jeg synes det er ordentlig provoserende. Men tror jo vi skal få en fin hjemmesommer da. Men om jeg prøvingen vår tar stadig lengre tid så må jeg jo nesten forsøke å lage en slags kampanje mot forsikringsselskapene på akkurat den regelen der.

Jeg gidder ikke, selv om jeg er særdeles ugravid. Om jeg hadde vært gravid, hadde jeg heller ikke hoppet i havet. Syntes det er en teit greie.

Like greit å holde seg på land! ;)

Hele den greien der er helt på trynet. Det er som om at du opererer et kne flere mnd før ferien, og så rett før du skal reise, får du problemer igjen. Du visste at operasjonen innebar risikoer, men samtidig valgte du å få den utført før ferien. Tipper du får igjen på forsikringen da...

Ja. Jeg synes det er ordentlig provoserende. Men tror jo vi skal få en fin hjemmesommer da. Men om jeg prøvingen vår tar stadig lengre tid så må jeg jo nesten forsøke å lage en slags kampanje mot forsikringsselskapene på akkurat den regelen der.
Ja hjemmesommer på østlandet er nok flott altså. Ihvertfall hvis du bor ved sjøen og har båt osv (noe som det virker som dere har:)).
Elsker selv havet og båtlivet, perfekt om sommeren...

Jeg synes den er så morsom den reklamen med han "Jeg heter Sulten" typen til Go' morgen yoghurt. Og jeg liker særlig den nye som går nå hvor alle er sure og irriterte fordi de er sultne. Hihi...

Dette er den gamle/første:

Hele den greien der er helt på trynet. Det er som om at du opererer et kne flere mnd før ferien, og så rett før du skal reise, får du problemer igjen. Du visste at operasjonen innebar risikoer, men samtidig valgte du å få den utført før ferien. Tipper du får igjen på forsikringen da...
Helt sikkert. Å en kan jo virkelig ikke vite hvordan en blir i formen når en er gravid før en har vært det. Å når en LEGE skriver diagnose på det burde det holde i massevis...

Ja, det vil jeg absolutt tro at du gjør. Det er helt på tryne ja. Jeg forstår at ikke alle som er gravide kan få igjen om de "føler seg litt trøtte" eller "jeg blir kvalm om jeg er sulten" liksom, det kan sikkert gjøre ferien litt mindre digg enn om man ikke var gravid, men når man blir syk. Ja. Nei, jeg synes det er skikkelig irriterende.

Ja hjemmesommer på østlandet er nok flott altså. Ihvertfall hvis du bor ved sjøen og har båt osv (noe som det virker som dere har:)).
Elsker selv havet og båtlivet, perfekt om sommeren...

Ja, jeg tror vi kommer til å storkose oss. :)

Det er mer følelsen av å ikke ha sin egen frihet til å velge akkurat hva vi vil som irriterer meg merker jeg. :p

Back
Topp