Felles skravle 2015

Haha.. De er så gale disse menneskene som synes de kan bestille seg flere familiemedlemmer av oss.

Bestemoren til mannen sa i fjor: "Ja, dere har jo gifta dere så da blir det vel barn". Så svarte jeg: "Nei, vi tenker egentlig at det holder med hund." Så ble hun helt stille, og etter litt så sa hun: "Vil du ikke ha barn du da?" Så svarte jeg: "Neida, det er ikke meg, mannen vil ikke ha barn." Da ble hun helt paff, og snudde seg til mannen (barnebarnet sitt) og sa: "Hvaforno tull er dette her?" Hahaha.. Jeg synes det var gøy. Måtte jo ta litt igjen når hun maser. Mannen måtte si at jeg tulla og da lo hun da, men hun har ikke spurt noe mer etter det. :rolleyes: Og nå vet hun om aborten også da, så nå sier hun nok ingenting lenger uansett.
Hihi så fantastisk bra svar :)

Sett den flere ganger :p men så er jeg et konkuranse menneske, skal ikke være noe dårligere enn andre :p men tror det blit så jeg dropper det. Er jo en som har dødd av det, så kan argumentere med det

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Dødd av å bade? Hva skjedde da? :confused:

Da blir mannen fornøyd vertfall :)

Altså, du skal jo helst kose deg du og da. Om du bare er redd og det ikke er noe godt så burde du jo ikke gjøre det.

Altså, du skal jo helst kose deg du og da. Om du bare er redd og det ikke er noe godt så burde du jo ikke gjøre det.
Jeg var i grunnen ikke redd. Vi har gjort det er par ganger allerede. Men så plutselig begynte de å snakke om det på januar. Så tenkte jeg oi er det noe jeg ikke har fått med meg :) Men kommer nok uansett til å være forsiktig, å ikke kjøre på det hardeste vi kan. Haha. Sorry, men ja dere skjønner.

Æsj måte på! Svigermor maser også hull i hode på oss. En av grunnene til at jeg ikke gidde å si noe til henne enda. Maste senest på torsdag. Så tenkte jeg bare "du skulle bare vist";) Mamma og pappa har aldri spurt eller nevnt noe som helst. Det liker jeg :)
Mamma vet så hun lurer bare på hvordan det går, hun gleder seg ;) men svigers vet jeg vil ha(ikke at vi prøver, kan hende de tenker det) men har aldri spurt meg om noe. Det er helt greit, de og mamma blir jo de første til å få vite det.

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Mamma vet så hun lurer bare på hvordan det går, hun gleder seg ;) men svigers vet jeg vil ha(ikke at vi prøver, kan hende de tenker det) men har aldri spurt meg om noe. Det er helt greit, de og mamma blir jo de første til å få vite det.

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Ja jeg må fortelle mannen at jeg har sagt det til mamma og pappa når jeg kommer hjem til han. Så kan han bestemme om han vil si noe til sine:)

Jeg kommer aldri til å begynne på prevensjon igjen :) Jeg tenker at når jeg ammer er det prevensjon i seg selv, og når jeg er ferdig å amme så prøver vi på nr 2 :)
Om jeg skal bruke noe prev så blir det spiral uten hormoner. Vil jo ikke kødde med kroppen en gang til før nr 2.

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Skjønner jeg godt. Jeg får EL fort etter både aborter og pilleslutt, så jeg tror nok jeg kommer til å bruke prevensjon til babyen er 6 måneder. Og om jeg har endometriose så lønner det seg å bruke hormonell prevensjon. MEN vi kommer nok til å slutte fort når vi har komme litt inn i det med en baby. Forhåpentligvis slutter vi med prevensjon med baby på mellom 6-9 måneder. Mannen må jo være enig, og dette er for tidlig å snakke om med han. Han kan ikke planlegge så langt frem i tid.
Skjønner den :) har ikke snakket om det med sambo heller, nok med nr 1 i første omgang :)

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Jeg var i grunnen ikke redd. Vi har gjort det er par ganger allerede. Men så plutselig begynte de å snakke om det på januar. Så tenkte jeg oi er det noe jeg ikke har fått med meg :) Men kommer nok uansett til å være forsiktig, å ikke kjøre på det hardeste vi kan. Haha. Sorry, men ja dere skjønner.
Skjønner ;)

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Ja, det er jo greit da. :) Og stoppe om det plutselig gjør vondt av en eller annen grunn eller skifte stilling liksom. Det er jo greit, man må visst uansett bli mer kreative når magen blir større også. :p

Skjønner den :) har ikke snakket om det med sambo heller, nok med nr 1 i første omgang :)

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Ja. Tenker jeg og.

Men jeg stoler ikke på amming som prevensjon, og synes semi-tvillinger virker utrolig slitsomt både for kropp og forhold, så det blir noe prevensjon de første månedene hvert fall. :p

Om jeg skal bruke noe prev så blir det spiral uten hormoner. Vil jo ikke kødde med kroppen en gang til før nr 2.

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Det samme tenker jeg. Vil helst kjøpe meg en ladycomp/babycomp, sånn at jeg kan bruke temping som prevansjon.

Har ikke lest det selv men blitt fortalt det, er jo et sjokk til kroppen i kaldt vann.

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Ja, men det er det jo uavengig av utfordringen i så fall. Er jo ganske mange som isbader eller skal bade 1. januar, før 1. april og før 1. mai sånn ellers også. Det er det mange av mine venner som gjør. Mer som tradisjon.

Men du får oppdatere oss om det ble noe bading eller ikke da. ;)

Det samme tenker jeg. Vil helst kjøpe meg en ladycomp/babycomp, sånn at jeg kan bruke temping som prevansjon.

Men det kan du jo bruke bare vanlig temping til? Ha sex etter at du har påvist EL. Sex 7 dager før EL kan jo gi baby, så det er jo bare å tempe frem til man er dpo (om du får kryss 3 dpo) og så kan du legge bort både temp og kondomer frem til tr. :)

Back
Topp