Felles skravle 2015

Sant det er ikke farlig å ha sex når man er gravid? :P Var noen på januar forumet som var redd for å ha det, pga redd for å miste. Da ble jeg også litt redd. Hm?
Det er ikke det, men jeg er ikke overbevist :p

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Ja, da må du virkelig gå og strutte. Og du får vel kanskje en fin liten kul på sensommeren. Da kan du ha sånne lekre, løse sommerkjoler og sånt hvor magen synes sånn elegant. Åh. Det er fint. :D
Å det er SÅ fint :D *Glede seg* Håper jeg får en liten kul til sensommeren vertfall :D

Sant det er ikke farlig å ha sex når man er gravid? :p Var noen på januar forumet som var redd for å ha det, pga redd for å miste. Da ble jeg også litt redd. Hm?

Dersom man har mistet mange ganger så hender det man får råd fra gyn om å ikke ha sex i første trimester, fordi stimulering av livmorhalsen kanskje kan ha noe å si for disse som har "skjør" livmorhals. MEN normalt sett så skal det ikke ha noe å si, og det er nok heller ikke funnet at det er farlig ved abort, det er nok mer sånn "for sikkerhetsskyld" vil jeg tro.

Jeg var for kvalm til å ha sex, men om man mister så tviler jeg egentlig på at det er sex'en som har skylda altså.

Det er ikke det, men jeg er ikke overbevist :p

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
Wææ. Skummelt. :( Mannen vil ha sex hele tiden. Jeg er litt redd. Men vi har hatt et par ganger etter pos test

Samme her! Også kan jeg vise fram magen uten å føle meg slapp i fisken :p

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Ja. Endelig lov å stikke magen ut! :D Ikke bare sånn som min av og til er, oppblåst og rar.

Dersom man har mistet mange ganger så hender det man får råd fra gyn om å ikke ha sex i første trimester, fordi stimulering av livmorhalsen kanskje kan ha noe å si for disse som har "skjør" livmorhals. MEN normalt sett så skal det ikke ha noe å si, og det er nok heller ikke funnet at det er farlig ved abort, det er nok mer sånn "for sikkerhetsskyld" vil jeg tro.

Jeg var for kvalm til å ha sex, men om man mister så tviler jeg egentlig på at det er sex'en som har skylda altså.
Ja jeg tenker jo sånn jeg også.. Men alikevel så blir en litt redd og skeptisk :P

Wææ. Skummelt. :( Mannen vil ha sex hele tiden. Jeg er litt redd. Men vi har hatt et par ganger etter pos test

Ikke vær redd for det. Det er veldig vanlig å ha sex, og om man mister så er det nok absolutt mest sannsynlig at det ikke var liv laga.

Ja jeg tenker jo sånn jeg også.. Men alikevel så blir en litt redd og skeptisk :p

Det er langt fra vagina og inn til den trygge gode hulen du har laget til mini'n din nå. :)

Ikke vær redd for det. Det er veldig vanlig å ha sex, og om man mister så er det nok absolutt mest sannsynlig at det ikke var liv laga.
Ja det er sant! Jeg får høre med gynekologen min også ved tidlig ultralyd. Men jeg mener jo også å ha hørt at det ikke er farlig :)

Ja det er sant! Jeg får høre med gynekologen min også ved tidlig ultralyd. Men jeg mener jo også å ha hørt at det ikke er farlig :)

Det er ikke farlig. :)

Ja. Folk glemmer å tenke. Huff, jeg forstår godt at du ikke ville snakke om det hele tiden. Noen ganger har folk en veldig rar måte å vise sympati på.

Nei, du har ikke mistet, men du har jo prøvd lenge, jeg føler jo egentlig at det blir litt det samme. Bortsett fra at "alle" vet at jeg mistet i februar da, og det er egentlig litt slitsomt av og til. Men det er på mange måter greit også, for om dette fortsetter å ta tid regner jeg hvert fall med at jeg slipper helt den: "Skal dere ikke snart få barn dere da?" Det synes jeg er verdens dummeste spørsmål, så mange som prøver i lang tid og får sånne spørsmål. Igjen, folk glemmer å tenke.

Ja, og jeg er jo lei av å snakke om baby når jeg er ferdig med BV for dagen... :p :D :cool:
Folk har en hjerne som en gullfisk :p blubb blubb

Fikk spm av farmoren til sambo for noen mnd siden, eller det var ikke et spm. "Jeg sitter bare å venter på oldebarn nr 5 jeg nå" "jaha?" Sa jeg. "Ja dere har jo kjøpt dere hus, så no må dere lage oldebarn" ..... Hadde bare lyst til å slenge i trynes hennes "for det har vi ikke prøvd på nå i over 1 år, kan ikke bare trykke på en knapp heller!" Ahhhhh
Ble til at jeg bare svarte at vi venter til senere, hund og katt først nå.

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Folk har en hjerne som en gullfisk :p blubb blubb

Fikk spm av farmoren til sambo for noen mnd siden, eller det var ikke et spm. "Jeg sitter bare å venter på oldebarn nr 5 jeg nå" "jaha?" Sa jeg. "Ja dere har jo kjøpt dere hus, så no må dere lage oldebarn" ..... Hadde bare lyst til å slenge i trynes hennes "for det har vi ikke prøvd på nå i over 1 år, kan ikke bare trykke på en knapp heller!" Ahhhhh
Ble til at jeg bare svarte at vi venter til senere, hund og katt først nå.

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Haha.. De er så gale disse menneskene som synes de kan bestille seg flere familiemedlemmer av oss.

Bestemoren til mannen sa i fjor: "Ja, dere har jo gifta dere så da blir det vel barn". Så svarte jeg: "Nei, vi tenker egentlig at det holder med hund." Så ble hun helt stille, og etter litt så sa hun: "Vil du ikke ha barn du da?" Så svarte jeg: "Neida, det er ikke meg, mannen vil ikke ha barn." Da ble hun helt paff, og snudde seg til mannen (barnebarnet sitt) og sa: "Hvaforno tull er dette her?" Hahaha.. Jeg synes det var gøy. Måtte jo ta litt igjen når hun maser. Mannen måtte si at jeg tulla og da lo hun da, men hun har ikke spurt noe mer etter det. :rolleyes: Og nå vet hun om aborten også da, så nå sier hun nok ingenting lenger uansett.

Det blir så godt :D weee!

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Ja. Jeg gleder meg. :) Nå blir det snart vintermage da, de synes minst av alle. Jeg som synes sånne gravid-kjoler om sommeren er SÅ fint. :p Jaja. Jeg håper på vintermage nå da, og så får heller nummer to bli sommermage.

Haha.. De er så gale disse menneskene som synes de kan bestille seg flere familiemedlemmer av oss.

Bestemoren til mannen sa i fjor: "Ja, dere har jo gifta dere så da blir det vel barn". Så svarte jeg: "Nei, vi tenker egentlig at det holder med hund." Så ble hun helt stille, og etter litt så sa hun: "Vil du ikke ha barn du da?" Så svarte jeg: "Neida, det er ikke meg, mannen vil ikke ha barn." Da ble hun helt paff, og snudde seg til mannen (barnebarnet sitt) og sa: "Hvaforno tull er dette her?" Hahaha.. Jeg synes det var gøy. Måtte jo ta litt igjen når hun maser. Mannen måtte si at jeg tulla og da lo hun da, men hun har ikke spurt noe mer etter det. :rolleyes: Og nå vet hun om aborten også da, så nå sier hun nok ingenting lenger uansett.
Haha, bra svart :p men er jo greit at de vil ha flere i familien men måten de sier ting på det kunne vært annerledes

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Haha, bra svart :p men er jo greit at de vil ha flere i familien men måten de sier ting på det kunne vært annerledes

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ

Jeg svarte med glimt i øyet altså, hun er en ganske morsom dame egentlig, bare litt masete. Så det var ikke ekkelt. Litt vanskelig å formidle stemningen over internett. Men ja, jeg følte for å svare litt "frekt" etter en god del mas.

Back
Topp