Veldig greit.
Jeg hadde jo f.eks glemt en del ting. Som denne:
"Utfra slik han "tegnet" syklusen min så det ut som om han mente dårlig progesteronproduksjon ja, men hvvordan kanhan vite det når han ikke har tatt noen blodprøve av meg etter EL noen gang? (Eller, ikke NOEN noen gang har tatt en slik blodprøve av meg etter EL) Slik jeg oppfatter syklusen min er det mulig jeg har litt dårlig progestronproduksjon, for jeg spotter jo i en del dager før mens, og tempen er ikke akkurat normalt sett skyhøy"
og så var det denne, som omhandler det jeg hadde tenkt å ta med fastlege, og mulig isuliresistens:
"Jeg må passe på å ikke bli feit. Det maser han litt på, sier han, for han ser at kvinner med dette problemet lett legger på seg, 20-25 kilo når de er gravide, og sliter med å få det av igjen. Ja.. nå har ikke jeg problemer med vekta da... (Jeg veier 50-52 kilo jeg, med mine 167 cm gjør ikke det meg akkurat overvektig...) Nei, men det er noe jeg bør være obs på i alle fall, det har med blodsukkeret å gjøre, noen i familien med sukkersyke kanskje? Neei, jo, mormor hadde det på sine gamle dage, men bare etter at hun ble gammel.. Jaja, jeg skal være obs, særlig om jeg er glad i sjokolade... fett og sukker, ikke en bra kombinasjon."
Koklusjonen min:
"Ja, han sa ikke PCO(S) men det er nok det jeg har, selv om han kaller det "dårlig eggløsning", og sier at insulin-greier gjør at jeg er disponert for å bli feit..."