Trøtt i dag.
Passet meg heller dårlig å måtte stå opp kl 6, men da var lille frøken våken..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forståelig. 6 er jo tidlig å stå opp. Jeg står opp mellom kl halv 7 og 7 hver dag (inkl søndager) . For å holde kontroll på hodepine og diverse... (men må nok innrømme jeg av og til synder på søndagen og sover til halv 8).Trøtt i dag.
Jeg er hos mamma og pappa i helgen. Mannen er hjemme Reiser hjem til han i morgen ♥Har mannen og lagt seg, eller er du alene? Jeg sliter ofte med å sovne hvis mannen sitter oppe. Da er det akkurat som om kroppen og hjernen fortsatt er "på", selv om jeg prøver å koble dem ut.
Sent from my iPhone using BV Forum
Fin oppdateringOppdatert 19:22.
2. Bina: 336
3. Sara: 325
4. Lykkeliten: 317
5. Molly: 317
9. Babyønske: 200
11. Twinkle: 186
14. Liisjja: 142
24. Foreløpig litt anonym: 82
28. Lanterne: 72
Nå som 3. mai er over så har 10 % av måneden gått. Det tilsvarer:
- 29 av 300 innlegg.
- 77 av 800 innlegg.
- 165 av 1700 innlegg.
* Taster på app på mobilen *
Åh herlig å være hjemme hos dine foreldre da. Men nok herlig å reise tilbake til mannen ogJeg er hos mamma og pappa i helgen. Mannen er hjemme Reiser hjem til han i morgen ♥
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Både og.Gode minner også håper jeg ♥
Jeg hadde første en liten stund. Varte ikke lenge, nei. Ingen ambisjon om det!Oi 2 plass har jeg aldri ligget på. Der blir jeg nok ikke lenge
Januar 2015 <3
Veldig deilig Men godt å komme hjem også!Åh herlig å være hjemme hos dine foreldre da. Men nok herlig å reise tilbake til mannen og
♥ Det må vertfall være gode minner. Da du ble gravid med barna dine ♥Både og.
Har lest videre i dag, og nærmer meg da jeg ble gravid. Bare noen mnd igjen!
fra app
Nei ikke jeg heller. Ble bare overrasket egentlig siden de på topp alltid er på toppJeg hadde første en liten stund. Varte ikke lenge, nei. Ingen ambisjon om det!
fra app
♥ Det må vertfall være gode minner. Da du ble gravid med barna dine ♥
flink å oppdarere duOppdatert 07:52.
3. Sara: 355
4. Bina: 349
5. Molly: 331
6. Lykkeliten: 323
10. Babyønske: 205
12. Twinkle: 187
14. Liisjja: 153
19. Lanterne: 112
26. Foreløpig litt anonym: 92
Når denne dagen er over så har 13 % av måneden gått. Det tilsvarer:
- 39 av 300 innlegg.
- 103 av 800 innlegg.
- 219 av 1700 innlegg.
* Taster på app på mobilen *
Å lese gjennom rapporten jeg skrev etter gynekoligtimen min var i alle fall ikke dumt! (og jeg vet at de pergoresepten jeg omtaler der, den rakk jeg aldri begynne på)
flink å oppdarere du
Spennende! Tester du etter EL, eller er det kun kalender du følger? Kalenderen stemmer ikke alltid, så ville lagt inn aksjer annenhver dag en stund fremover, bare for å være sikker på at dere treffer EL
Sent from my iPhone using BV Forum