Felles skravle 2015

Tror dette kommer til å bli noen 10 veeeeldig lange dager til jeg kan teste..

Tror dette kommer til å bli noen 10 veeeeldig lange dager til jeg kan teste..
Det skjønner jeg! Denne gangen har dere ihvertfall truffet blink, så håper det blir en spire ut av det.

Skal bli spennende å følge med på symptomene dine til uke :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Det skjønner jeg! Denne gangen har dere ihvertfall truffet blink, så håper det blir en spire ut av det.

Skal bli spennende å følge med på symptomene dine til uke :D

Det verste er at jeg føler meg helt sikker på at det gikk denne gang.
Kommer til å bli den nedturen dersom TR kommer om en 2 ukers tid.
Like før jeg får den kriblende følelsen i magen som man får like etter positiv test.
Hadde så lyst til å gå inn å se på ny vogn før i dag, og har sjekket hvilken termin jeg eventuelt vil få..

Det verste er at jeg føler meg helt sikker på at det gikk denne gang.
Kommer til å bli den nedturen dersom TR kommer om en 2 ukers tid.
Like før jeg får den kriblende følelsen i magen som man får like etter positiv test.
Hadde så lyst til å gå inn å se på ny vogn før i dag, og har sjekket hvilken termin jeg eventuelt vil få..
Kan være farlig den følelsen der. Nedturen blir så stor hvis det ikke har klaffet.

Kommer du over i januar eller i februar hvis det klaffet?

jeg er i en boble så jeg er helt fjern :P
Men er fryktelig stille her ja

Jeg er på hytten med mannen og svigers, så kommer nok til å komme innom her en del;)

Jeg havner vel en eller annen plass langt uti februar om det blir. Vi får se hvor lang denne syklusen blir.

Jeg havner vel en eller annen plass langt uti februar om det blir. Vi får se hvor lang denne syklusen blir.
Da SKAL det gå for deg og denne gangen, jeg kan nemlig ikke flytte til februar helt alene!

Alene blir du uansett ikke.
Alene blir jeg ikke, men håper heller ikke jeg blir den eneste av temperne der.

Vel, vi prøver jo i alle fall.

Så får vi bare se.

Her var det liv gitt!:-)
Håper på 2015-baby jeg også :-) er i første pp nå, og har forventet el idag, men har ikke fått testet så vet ikke om det stemmer. Hadde vært supert om det klaffer på første forsøk :-)

Her var det liv gitt!:-)
Håper på 2015-baby jeg også :-) er i første pp nå, og har forventet el idag, men har ikke fått testet så vet ikke om det stemmer. Hadde vært supert om det klaffer på første forsøk :-)
Spennende! Tester du etter EL, eller er det kun kalender du følger? Kalenderen stemmer ikke alltid, så ville lagt inn aksjer annenhver dag en stund fremover, bare for å være sikker på at dere treffer EL:)

Titt titt. Jeg er trøtt, så skal igrunnen legge meg nå:) Måtte bare inn å snoke litt.

Her var det liv gitt!:)
Håper på 2015-baby jeg også :) er i første pp nå, og har forventet el idag, men har ikke fått testet så vet ikke om det stemmer. Hadde vært supert om det klaffer på første forsøk :)
Her er det masse liv :D Lykke til med aksjerinnlegg;)

Back
Topp