Tror dette kommer til å bli noen 10 veeeeldig lange dager til jeg kan teste..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg! Denne gangen har dere ihvertfall truffet blink, så håper det blir en spire ut av det.Tror dette kommer til å bli noen 10 veeeeldig lange dager til jeg kan teste..
Det skjønner jeg! Denne gangen har dere ihvertfall truffet blink, så håper det blir en spire ut av det.
Skal bli spennende å følge med på symptomene dine til uke
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan være farlig den følelsen der. Nedturen blir så stor hvis det ikke har klaffet.Det verste er at jeg føler meg helt sikker på at det gikk denne gang.
Kommer til å bli den nedturen dersom TR kommer om en 2 ukers tid.
Like før jeg får den kriblende følelsen i magen som man får like etter positiv test.
Hadde så lyst til å gå inn å se på ny vogn før i dag, og har sjekket hvilken termin jeg eventuelt vil få..
Kan være farlig den følelsen der. Nedturen blir så stor hvis det ikke har klaffet.
Kommer du over i januar eller i februar hvis det klaffet?
Gratulerer igjen.jeg er i en boble så jeg er helt fjern
Men er fryktelig stille her ja
ja blir mange fra FS der nå og en del fra tempe gjengen.Gratulerer igjen.
Ser ut som om det blir en veldig hyggelig gjeng inne på januar -15
Og jeg havner på ca 3 feb hvis det går denne gangen.Dersom det klaffer blir termin 27. januar
Da SKAL det gå for deg og denne gangen, jeg kan nemlig ikke flytte til februar helt alene!Jeg havner vel en eller annen plass langt uti februar om det blir. Vi får se hvor lang denne syklusen blir.
Da SKAL det gå for deg og denne gangen, jeg kan nemlig ikke flytte til februar helt alene!
Alene blir jeg ikke, men håper heller ikke jeg blir den eneste av temperne der.Alene blir du uansett ikke.
Spennende! Tester du etter EL, eller er det kun kalender du følger? Kalenderen stemmer ikke alltid, så ville lagt inn aksjer annenhver dag en stund fremover, bare for å være sikker på at dere treffer ELHer var det liv gitt!
Håper på 2015-baby jeg også er i første pp nå, og har forventet el idag, men har ikke fått testet så vet ikke om det stemmer. Hadde vært supert om det klaffer på første forsøk
Her er det masse liv Lykke til med aksjerinnleggHer var det liv gitt!
Håper på 2015-baby jeg også er i første pp nå, og har forventet el idag, men har ikke fått testet så vet ikke om det stemmer. Hadde vært supert om det klaffer på første forsøk