Felles skravle 2015

Det var lurt, jeg kjenner noen som syr. Så hun har sagt hun kan sy til mannen også :)
Jeg har rogalandsbunaden, siden jeg kommer derfra. Mannen kommer ikke derfra, så han må vel ha den bunaden har har tilknytning til. :p
Syns herrebunaden til rogaland er så fiiiin. Mannen passer den ihvertfall veldig bra;)

Jeg kjenner en som syr kvinnebunad, men ikke herre. Så det må vi ordne med "fremmedfolk". Går nok greit det også.

Jeg synes egentlig rogalandsbundaen er finere enn den han har tilknytning til. Blir det teit om han får den?:p haha
Nei det vil jeg ikke si;) Du har jo rogalandsbunad. Å han er gift med en rogalendig. Hihi. Syns d passer veldig bra jeg;)

Nei nå må jeg gå :) Skal til ei venninne og skravle. Blir vanskelig å ikke røpe graviditeten :)
Kos deg. Jeg klarte ikke å holde meg idag og røpt det for bestevenninna mi. Hun ble knallglad og sa hun skulle gå i gang med å strikke med en gang:eek:. (Hun elsker å strikke babyklær, og har bare ventet på å få begynne;)).

Kos deg. Jeg klarte ikke å holde meg idag og røpt det for bestevenninna mi. Hun ble knallglad og sa hun skulle gå i gang med å strikke med en gang:eek:. (Hun elsker å strikke babyklær, og har bare ventet på å få begynne;)).
Så kjekt! Blir gøy med litt hjemmestrikket tøy:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei det vil jeg ikke si;) Du har jo rogalandsbunad. Å han er gift med en rogalendig. Hihi. Syns d passer veldig bra jeg;)
Ja det er det jeg også tenker :D Og synes den er SÅ mye finere en den han egentlig hører til!

SÅ gøy :D Jeg har sagt det til ei venninne da. Ikke ei av de nærmeste, men ei som har vært i samme situasjon som meg :) Så hun viste hvor jeg var i syklusen, og når jeg skulle teste :P

SÅ gøy :D Jeg har sagt det til ei venninne da. Ikke ei av de nærmeste, men ei som har vært i samme situasjon som meg :) Så hun viste hvor jeg var i syklusen, og når jeg skulle teste :p
Aha, ja det er jo greit da. Var hun og gravid nå?

Nei nå må jeg komme meg avgårde :) Blir helt opphengt i å skravle jeg. Hade!!! Kos dere i kveld:D

Back
Topp