Den var skikkelig fin
Her fikk mannen seg bunad ifjor. Menn i bunad er digg
Ja, menn i bunad er bra det!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var skikkelig fin
Her fikk mannen seg bunad ifjor. Menn i bunad er digg
Syns herrebunaden til rogaland er så fiiiin. Mannen passer den ihvertfall veldig braDet var lurt, jeg kjenner noen som syr. Så hun har sagt hun kan sy til mannen også
Jeg har rogalandsbunaden, siden jeg kommer derfra. Mannen kommer ikke derfra, så han må vel ha den bunaden har har tilknytning til.
Nei det vil jeg ikke si Du har jo rogalandsbunad. Å han er gift med en rogalendig. Hihi. Syns d passer veldig bra jegJeg synes egentlig rogalandsbundaen er finere enn den han har tilknytning til. Blir det teit om han får den? haha
Absolutt. Her har faktisk alle i familien min bunad. Både guttene og jentene. Inkl mannenJa, menn i bunad er bra det!!!
Kos deg. Jeg klarte ikke å holde meg idag og røpt det for bestevenninna mi. Hun ble knallglad og sa hun skulle gå i gang med å strikke med en gang. (Hun elsker å strikke babyklær, og har bare ventet på å få begynne).Nei nå må jeg gå Skal til ei venninne og skravle. Blir vanskelig å ikke røpe graviditeten
Så kjekt! Blir gøy med litt hjemmestrikket tøyKos deg. Jeg klarte ikke å holde meg idag og røpt det for bestevenninna mi. Hun ble knallglad og sa hun skulle gå i gang med å strikke med en gang. (Hun elsker å strikke babyklær, og har bare ventet på å få begynne).
Ja det er det jeg også tenker Og synes den er SÅ mye finere en den han egentlig hører til!Nei det vil jeg ikke si Du har jo rogalandsbunad. Å han er gift med en rogalendig. Hihi. Syns d passer veldig bra jeg
SÅ gøy Jeg har sagt det til ei venninne da. Ikke ei av de nærmeste, men ei som har vært i samme situasjon som meg Så hun viste hvor jeg var i syklusen, og når jeg skulle testeKos deg. Jeg klarte ikke å holde meg idag og røpt det for bestevenninna mi. Hun ble knallglad og sa hun skulle gå i gang med å strikke med en gang. (Hun elsker å strikke babyklær, og har bare ventet på å få begynne).
Hihi. Ja. Men syns det var litt tidlig å statte da i og med at jeg akkurat har funnet det ut. Håper jo det går bra da men...Så kjekt! Blir gøy med litt hjemmestrikket tøy
Sent from my iPhone using BV Forum
Du får prøve å fiske litt i hva han tenker om saken. Men jeg ville absolutt gått for RogalandJa det er det jeg også tenker Og synes den er SÅ mye finere en den han egentlig hører til!
Aha, ja det er jo greit da. Var hun og gravid nå?SÅ gøy Jeg har sagt det til ei venninne da. Ikke ei av de nærmeste, men ei som har vært i samme situasjon som meg Så hun viste hvor jeg var i syklusen, og når jeg skulle teste
Jeg får gjøre detDu får prøve å fiske litt i hva han tenker om saken. Men jeg ville absolutt gått for Rogaland
Ja, men hun skal ha i sommerAha, ja det er jo greit da. Var hun og gravid nå?
Skjønner. Men greit å ha ei som har vært gjennom det samme da til å snakke med.Ja, men hun skal ha i sommer
HihiJeg får gjøre det
Veldig godt Hvordan er det med venninna di som strikker. Har hun noen?Skjønner. Men greit å ha ei som har vært gjennom det samme da til å snakke med.
Neida. Tror ikke de planlegger helt ennå.Veldig godt Hvordan er det med venninna di som strikker. Har hun noen?
Hehe... Blir litt altoppslukende. Jeg må rydde og vaske dog lage mat før vi får besøk ikveld.Nei nå må jeg komme meg avgårde Blir helt opphengt i å skravle jeg. Hade!!! Kos dere i kveld