Felles skravle 2015

Rare pusen min, hun er veldig kosete. Men normalt vil hun bare ligge ved siden av meg, nå skulle hun nesten ligge på ansiktet mitt :p
Vis vedlegget 59596
Nå ligger hun på magen og puppene å sover. Kanskje hun varmer "rede" mitt :p

9 DPO - negativ
:D Håper det ;) Kanskje hun merker det er noe på gang? Hihi. Den syvende sansen

Jepp. Det er jo den vi hører til da, vi bor på sunnmøre, og er sunnmøringer. Jeg har jo kvinnebunaden herfra.

Og vurderer vagt å ordne noe til mannen til 35-års dagen.... jeg fisker litt hos ham nå i mai...

Jepp. Det er jo den vi hører til da, vi bor på sunnmøre, og er sunnmøringer. Jeg har jo kvinnebunaden herfra.

Og vurderer vagt å ordne noe til mannen til 35-års dagen.... jeg fisker litt hos ham nå i mai...
Jeg prøver å få mannen til å gå med på bunad :) Han sier han kan bruke den hvis han får, så jeg får prøve å ordne noe til 30 års dagen :)

Jeg er trønder men nektet trønderbunaden, så mamma kjøpte Benedicte sjø og fjell drakt til konfen min. Men nå bor jeg i nordmøre, tenker å bo her framover. Så veldig lyst på nordmørs bunaden :)

Det må no være den ultimate gaven ;)

9 DPO - negativ

Nå har vi forresten bare lillesøster her.

Mamma'n til en gutt i bhg hadde hørt av storebror hvor vi bor, og spurte en dag vi traff hverandre i garderoben at de bor rett i nærheten, kanskje guttene kunne leke sammen? Ja, det syntes min var en god ide, så når hun ringte i dag og lurte på om vi var hjemme, eller om han ville komme en tur, var han ikke tung å be. Vi var ikke hjemme da, men mannen fulgte ham bort når vi kom hjem. Det er virkelig ikke langt unna.

Den gutten er et år yngre da, men begynner da på samme skole neste år, som min begynner på til høsten. Det blir kjekt. Og kjekt at han finner noen å leke med i gangavstand.

Jeg håper vi skal ha minipynt til omtrent nyfødte neste år jeg. Jeg er utrolig lei av å ikke være gravid. Og jeg forstår ikke hva som menes med å leve som normalt i prøveperioden for jeg føler at hele livet mitt er på pause. Akkurat som om jeg holder pusten. Jeg er ferdig med ikke-mamma-perioden av livet mitt. Arg! Og jeg har ingen grunn til å være sur i dag, men jeg er det. Og har tatt pause fra dugnad. Og jeg vet ikke hva det er. Jeg lurer på om det er fordi vi ikke kommer på januar sammen. Jeg ville det nå.

* Taster på app på mobilen *

Jeg skjønner så veldig godt hva du mener! Nå er jeg lei av å vente. Føler jeg har ventet lenge nok med å komme i gang med prøvingen, og så må jeg vente enda mer fordi jeg ikke blir gravid.

Og så kjenner jeg at jeg må skynte meg med å bli gravid, sånn at jeg ikke havner på terminforum uten noen jeg kjenner til fra før.

Ja, jeg vet, jeg har litt rare bekymringer av og til.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg prøver å få mannen til å gå med på bunad :) Han sier han kan bruke den hvis han får, så jeg får prøve å ordne noe til 30 års dagen :)

Min bruker nok og så om han får. Og fyller 35 i sommer, så jeg tenker, om jeg kjøper materialpakken, bestiller time hos ei som syr, ønsker ham sølv og tilbehør fra familiene våre... så har han den til dåpen til bonus, eller 17. mai neste år, reelt sett. :)

Jeg skjønner så veldig godt hva du mener! Nå er jeg lei av å vente. Føler jeg har ventet lenge nok med å komme i gang med prøvingen, og så må jeg vente enda mer fordi jeg ikke blir gravid.

Og så kjenner jeg at jeg må skynte meg med å bli gravid, sånn at jeg ikke havner på terminforum uten noen jeg kjenner til fra før.

Ja, jeg vet, jeg har litt rare bekymringer av og til.

Sent from my iPhone using BV Forum
Føler det samme som deg..

9 DPO - negativ

Min bruker nok og så om han får. Og fyller 35 i sommer, så jeg tenker, om jeg kjøper materialpakken, bestiller time hos ei som syr, ønsker ham sølv og tilbehør fra familiene våre... så har han den til dåpen til bonus, eller 17. mai neste år, reelt sett. :)
Det var lurt, jeg kjenner noen som syr. Så hun har sagt hun kan sy til mannen også :)
Jeg har rogalandsbunaden, siden jeg kommer derfra. Mannen kommer ikke derfra, så han må vel ha den bunaden har har tilknytning til. :P

Føler det samme som deg..

9 DPO - negativ

Jeg ER jo veldig ferdig med mitt barnløse liv.

for meg handler det mer om at jeg ikke ønsker at siste skal bli såååååå mye yngre at det blir "to store og en liten". De to vi har, har stor glede av hverandre. Det er 2,5 år mellom dem. Det blir minst 4 år til bonusen, og da blir det større forskjell.

Det var lurt, jeg kjenner noen som syr. Så hun har sagt hun kan sy til mannen også :)
Jeg har rogalandsbunaden, siden jeg kommer derfra. Mannen kommer ikke derfra, så han må vel ha den bunaden har har tilknytning til. :p

Ja, men greia her er at mannen min er jo egentlig herfra, selv om han ikke er oppvokst her. Og da med så sterk familietilkytningn hit, at hans søstre, som bor på østlandet der de er oppvokst, de er født der også, liekvel har samme bunad som meg. Da er det naturlig at han får herrebunaden herfra. Jeg har avklart det for noen år siden, skal han ha vil han ha herfra.

Jeg ER jo veldig ferdig med mitt barnløse liv.

for meg handler det mer om at jeg ikke ønsker at siste skal bli såååååå mye yngre at det blir "to store og en liten". De to vi har, har stor glede av hverandre. Det er 2,5 år mellom dem. Det blir minst 4 år til bonusen, og da blir det større forskjell.
Ser den, men de vil nok få glede av hverandre forde tenker jeg. Det er værre med 11 års mellomrom, som jeg og lillesøsteren min. Glad i henne er jeg, men har liksom ikke det søskenforholde som barn med 2-4 års mellomrom har.

9 DPO - negativ

Ja, men greia her er at mannen min er jo egentlig herfra, selv om han ikke er oppvokst her. Og da med så sterk familietilkytningn hit, at hans søstre, som bor på østlandet der de er oppvokst, de er født der også, liekvel har samme bunad som meg. Da er det naturlig at han får herrebunaden herfra. Jeg har avklart det for noen år siden, skal han ha vil han ha herfra.
Jeg synes egentlig rogalandsbundaen er finere enn den han har tilknytning til. Blir det teit om han får den?:P haha

Nei nå må jeg gå :) Skal til ei venninne og skravle. Blir vanskelig å ikke røpe graviditeten :)

Kos deg. Jeg skal gjøre litt i huset, tenker jeg.

Back
Topp