Felles skravle 2015

Mannen min er god. Han har handlet mat mens jeg og eldste kjøpte festdrakt, og tok med grapefrukt jus til meg. Trenger den ikke før om ei uke da.

fra app

Mannen min er god. Han har handlet mat mens jeg og eldste kjøpte festdrakt, og tok med grapefrukt jus til meg. Trenger den ikke før om ei uke da.

fra app
Snille mannen ♥♥

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

fra app

Gode mannen. ♡

*Taster på app på mobilen*

Veldig deilig arbeidstid når man har bhg barn. Også slipper jeg unna pendling på 1 time .

Januar 2015 <3
Det er no værtfall en bonus!

9 DPO - negativ

fra app
Så omtenksomt gjort! Det fikk meg til å tenke på at jeg også må handle inn grapefruktjuice.

Hvilken festdrakt kjøpte dere?

Sent from my iPhone using BV Forum

Så omtenksomt gjort! Det fikk meg til å tenke på at jeg også må handle inn grapefruktjuice.

Hvilken festdrakt kjøpte dere?

Vi endte på den dyreste, Ola fra maximilia.

fra app

fra app
Da blir han flott til nasjonaldagen :D Hvor mye kostet den?

Da blir han flott til nasjonaldagen :D Hvor mye kostet den?

1299 (1799 på barnas hus, men 1299 på en butikk som tidligere bar reflex/barebarn) 899 for jakke til, men den har vi ikke kjøpt, jeg er usikker på størrelsene der, og ser det litt an i forhold til værmeldiger til 17. mai, han trenger den ikke til konf neste helg i alle fall

Da blir han fin til nasjonaldagen. :)

* Taster på app på mobilen *

Det blir han. I flere år, den er litt stor nå, og varer nok lenge. Den forrige fikk han i str 3 år for tre år siden, så str 6 år nå virker sikkert greit det.

1299 (1799 på barnas hus, men 1299 på en butikk som tidligere bar reflex/barebarn) 899 for jakke til, men den har vi ikke kjøpt, jeg er usikker på størrelsene der, og ser det litt an i forhold til værmeldiger til 17. mai, han trenger den ikke til konf neste helg i alle fall
Det var jo ikke sånn helt galt! Satser på du får brukt den til neste også da ;) Om det blir gutt.

Han har kjøpt paprikapotetgull også, som jeg nok "trenger" før...

Han har kjøpt paprikapotetgull også, som jeg nok "trenger" før...
Hihi, bra han har kontroll.

fra app
Den var veldig flott! Likte disse knappene som gikk nedover.

Det blir han. I flere år, den er litt stor nå, og varer nok lenge. Den forrige fikk han i str 3 år for tre år siden, så str 6 år nå virker sikkert greit det.

Jeg håper vi skal ha minipynt til omtrent nyfødte neste år jeg. Jeg er utrolig lei av å ikke være gravid. Og jeg forstår ikke hva som menes med å leve som normalt i prøveperioden for jeg føler at hele livet mitt er på pause. Akkurat som om jeg holder pusten. Jeg er ferdig med ikke-mamma-perioden av livet mitt. Arg! Og jeg har ingen grunn til å være sur i dag, men jeg er det. Og har tatt pause fra dugnad. Og jeg vet ikke hva det er. Jeg lurer på om det er fordi vi ikke kommer på januar sammen. Jeg ville det nå.

* Taster på app på mobilen *

Back
Topp