Det er mange av ossHaha, bra vi er flere med det samme problemet da
9 DPO - negativ
Januar 2015 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er mange av ossHaha, bra vi er flere med det samme problemet da
9 DPO - negativ
Veldig deilig arbeidstid når man har bhg barn. Også slipper jeg unna pendling på 1 time .Jeg å vil ha den arbeidstiden!
9 DPO - negativ
Snille mannen ♥♥Mannen min er god. Han har handlet mat mens jeg og eldste kjøpte festdrakt, og tok med grapefrukt jus til meg. Trenger den ikke før om ei uke da.
fra app
Så snill han er <3Mannen min er god. Han har handlet mat mens jeg og eldste kjøpte festdrakt, og tok med grapefrukt jus til meg. Trenger den ikke før om ei uke da.
fra app
Mannen min er god. Han har handlet mat mens jeg og eldste kjøpte festdrakt, og tok med grapefrukt jus til meg. Trenger den ikke før om ei uke da.
fra app
Det er no værtfall en bonus!Veldig deilig arbeidstid når man har bhg barn. Også slipper jeg unna pendling på 1 time .
Januar 2015 <3
Du har en så snill mann!Mannen min er god. Han har handlet mat mens jeg og eldste kjøpte festdrakt, og tok med grapefrukt jus til meg. Trenger den ikke før om ei uke da.
fra app
Så omtenksomt gjort! Det fikk meg til å tenke på at jeg også må handle inn grapefruktjuice.Mannen min er god. Han har handlet mat mens jeg og eldste kjøpte festdrakt, og tok med grapefrukt jus til meg. Trenger den ikke før om ei uke da.
fra app
Vi endte på den dyreste, Ola fra maximilia.Så omtenksomt gjort! Det fikk meg til å tenke på at jeg også må handle inn grapefruktjuice.
Hvilken festdrakt kjøpte dere?
Sent from my iPhone using BV Forum
Da blir han flott til nasjonaldagen Hvor mye kostet den?Vi endte på den dyreste, Ola fra maximilia.
fra app
Vi endte på den dyreste, Ola fra maximilia.
fra app
Da blir han flott til nasjonaldagen Hvor mye kostet den?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Da blir han fin til nasjonaldagen.
* Taster på app på mobilen *
Det var jo ikke sånn helt galt! Satser på du får brukt den til neste også da Om det blir gutt.1299 (1799 på barnas hus, men 1299 på en butikk som tidligere bar reflex/barebarn) 899 for jakke til, men den har vi ikke kjøpt, jeg er usikker på størrelsene der, og ser det litt an i forhold til værmeldiger til 17. mai, han trenger den ikke til konf neste helg i alle fall
Så omtenksomt gjort! Det fikk meg til å tenke på at jeg også må handle inn grapefruktjuice.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi, bra han har kontroll.Han har kjøpt paprikapotetgull også, som jeg nok "trenger" før...
Den var veldig flott! Likte disse knappene som gikk nedover.Vi endte på den dyreste, Ola fra maximilia.
fra app
Hihi. Ikke dumt. Åh fikk lyst på potetgull NÅ.. Men må vente noen timerHan har kjøpt paprikapotetgull også, som jeg nok "trenger" før...
Det blir han. I flere år, den er litt stor nå, og varer nok lenge. Den forrige fikk han i str 3 år for tre år siden, så str 6 år nå virker sikkert greit det.