Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klart du får bruk for den! Bringer lykke den! Var det som skulle til!Takk
Det spørs om jeg noen gang får bruk for den, men det får tiden vise.
Hihi nei du trenger jo ikke detGodt det, det blir noen dager med lite fremover.
Nei, forresten.. Jeg trenger jo ikke 1700. Det glemmer jeg stadig. Den er jo så lekker!!!
fra app
Kan være kjekt å ha en til hvert antrekk, da. Den du vant var vel svart?Godt det, det blir noen dager med lite fremover.
Nei, forresten.. Jeg trenger jo ikke 1700. Det glemmer jeg stadig. Den er jo så lekker!!!
fra app
Snør det? Huff. Her skinner sola. Men det er kaldt!Det snør her... Blææ men helt greit, har jo vaskedag som jeg ikke har begynt på enda... Lage meg frokost først
Sent from my iPhone using BV Forum
Og her har det blitt grått, etter lang tid med solskinn. Det blåser surt også, bare for å toppe det hele.Snør det? Huff. Her skinner sola. Men det er kaldt!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Æsj vi vil ha mai vær!Og her har det blitt grått, etter lang tid med solskinn. Det blåser surt også, bare for å toppe det hele.
Helt enig. Sol og varme - kom hit!Æsj vi vil ha mai vær!
Du er heldig! Snart færdig med å brette klær, men så må man legge de på plass...Snør det? Huff. Her skinner sola. Men det er kaldt!
Og jeg skal egentlig jobbe, men vil helst skravleSkulle vasker klær,men vil heller skravle med dere
Ikke avhengig av å skravle jeg . Nei da
Januar 2015 <3
Du er heldig! Snart færdig med å brette klær, men så må man legge de på plass...
9 DPO - negativ
kniis, kjenner til den ja. Kom forsent her en dag siden jeg bare måtte skravle bittelitt. Lurer på hvordan det blir med meg på tirsdag jeg, da startet jeg i ny jobb. Haha,jeg kommer til å ha så abstinenser utover dagenOg jeg skal egentlig jobbe, men vil helst skravle
Det blir ikke lett. Om du tar buss kan du skravle på vei til og på vei fra jobben ihvertfall.kniis, kjenner til den ja. Kom forsent her en dag siden jeg bare måtte skravle bittelitt. Lurer på hvordan det blir med meg på tirsdag jeg, da startet jeg i ny jobb. Haha,jeg kommer til å ha så abstinenser utover dagen
Januar 2015 <3
Bussturen tar vel 20 min en vei. Så det går velDet blir ikke lett. Om du tar buss kan du skravle på vei til og på vei fra jobben ihvertfall.
Jeg skal til ei venninne i kveld. Vi skal spise god mat, se film og skravle Og spise godis.Er det noen som har noen kjekke helgeplaner da?
Ikke tenk på at den er negativ. Min var helt blendahvit 10 dpo med morgenurin Jeg har tro Liisjja. Det er plass til deg på januarDu er heldig! Snart færdig med å brette klær, men så må man legge de på plass...
9 DPO - negativ
Hihi det går nok fint Jeg jobber jo også 100%, men får skravla masse på kvelden for det omkniis, kjenner til den ja. Kom forsent her en dag siden jeg bare måtte skravle bittelitt. Lurer på hvordan det blir med meg på tirsdag jeg, da startet jeg i ny jobb. Haha,jeg kommer til å ha så abstinenser utover dagen
Januar 2015 <3