Felles skravle 2015

Det snør her... Blææ men helt greit, har jo vaskedag som jeg ikke har begynt på enda... Lage meg frokost først

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk

Det spørs om jeg noen gang får bruk for den, men det får tiden vise.
Klart du får bruk for den! Bringer lykke den! Var det som skulle til! :D

-Fra appen-

Her regner det i dag. :(

Godt det, det blir noen dager med lite fremover.

Nei, forresten.. Jeg trenger jo ikke 1700. Det glemmer jeg stadig. Den er jo så lekker!!!

fra app
Hihi nei du trenger jo ikke det ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Godt det, det blir noen dager med lite fremover.

Nei, forresten.. Jeg trenger jo ikke 1700. Det glemmer jeg stadig. Den er jo så lekker!!!

fra app
Kan være kjekt å ha en til hvert antrekk, da. Den du vant var vel svart?

Det snør her... Blææ men helt greit, har jo vaskedag som jeg ikke har begynt på enda... Lage meg frokost først

Sent from my iPhone using BV Forum
Snør det? Huff. Her skinner sola. Men det er kaldt!

Snør det? Huff. Her skinner sola. Men det er kaldt!

Og her har det blitt grått, etter lang tid med solskinn. Det blåser surt også, bare for å toppe det hele.

Og her har det blitt grått, etter lang tid med solskinn. Det blåser surt også, bare for å toppe det hele.
Æsj vi vil ha mai vær!

Er det noen som har noen kjekke helgeplaner da?

Skulle vasker klær,men vil heller skravle med dere:p
Ikke avhengig av å skravle jeg . Nei da :p

Januar 2015 <3

Skulle vasker klær,men vil heller skravle med dere:p
Ikke avhengig av å skravle jeg . Nei da :p

Januar 2015 <3
Og jeg skal egentlig jobbe, men vil helst skravle :P

Du er heldig! Snart færdig med å brette klær, men så må man legge de på plass...

9 DPO - negativ

Jeg liker ikke å legge klærne på plass. Det er helt ok å brette dem, for da kan man se på tv samtidig, men dette med å reise seg fra sofaen, finne plass i skapet og sortere etter hvem sine klær det er, det er ikke noe for meg :P

Og jeg skal egentlig jobbe, men vil helst skravle :P
kniis, kjenner til den ja. Kom forsent her en dag siden jeg bare måtte skravle bittelitt. Lurer på hvordan det blir med meg på tirsdag jeg, da startet jeg i ny jobb. Haha,jeg kommer til å ha så abstinenser utover dagen :p

Januar 2015 <3

kniis, kjenner til den ja. Kom forsent her en dag siden jeg bare måtte skravle bittelitt. Lurer på hvordan det blir med meg på tirsdag jeg, da startet jeg i ny jobb. Haha,jeg kommer til å ha så abstinenser utover dagen :p

Januar 2015 <3
Det blir ikke lett. Om du tar buss kan du skravle på vei til og på vei fra jobben ihvertfall.

Du er heldig! Snart færdig med å brette klær, men så må man legge de på plass...

9 DPO - negativ
Ikke tenk på at den er negativ. Min var helt blendahvit 10 dpo med morgenurin :) Jeg har tro Liisjja. Det er plass til deg på januar :D

Januar 2015 <3
Hihi det går nok fint :D Jeg jobber jo også 100%, men får skravla masse på kvelden for det om :)

Back
Topp