Felles skravle 2015

Ikke tenk på at den er negativ. Min var helt blendahvit 10 dpo med morgenurin :) Jeg har tro Liisjja. Det er plass til deg på januar :D

Helt enig med deg her, Molly. Til og med Sara har aldri fått positiv før 12 dpo. Jeg heier på Liisjja!

Helt enig med deg her, Molly. Til og med Sara har aldri fått positiv før 12 dpo. Jeg heier på Liisjja!
Heia heia :D Jeg håper på Liisja. Så håper jeg du, Sara og Twinkle kommer på februar. Og dere andre som ikke rekker januar :)

Skulle vasker klær,men vil heller skravle med dere:p
Ikke avhengig av å skravle jeg . Nei da :p

Januar 2015 <3
Haha, avhengig nei? Pusj

9 DPO - negativ

Jeg liker ikke å legge klærne på plass. Det er helt ok å brette dem, for da kan man se på tv samtidig, men dette med å reise seg fra sofaen, finne plass i skapet og sortere etter hvem sine klær det er, det er ikke noe for meg :P
Jeg sitter i sofaen enda jeg :p ser ringenes herre <3 så er helt lik deg der

9 DPO - negativ

Ikke tenk på at den er negativ. Min var helt blendahvit 10 dpo med morgenurin :) Jeg har tro Liisjja. Det er plass til deg på januar :D
Neida, tenker ikke så hardt på det, tidlig enda :) takk for at du har tro <3

9 DPO - negativ

Nei jeg må lese. Studere!! Skravles litt senere :)

Om el kommer som den pleier denne pp, tror jeg at jeg får termin 31. jan eller 1. feb, så håper egentlig at el kommer litt tidligere eller seinere, sånn at jeg blir mer tydlig hvilket forum jeg skal holde meg til :)

Om el kommer som den pleier denne pp, tror jeg at jeg får termin 31. jan eller 1. feb, så håper egentlig at el kommer litt tidligere eller seinere, sånn at jeg blir mer tydlig hvilket forum jeg skal holde meg til :)
Da heier jeg på januar :D:D

Da satser vi på at det blir januar på deg ;)

9 DPO - negativ

Back
Topp