Ikke tenk på at den er negativ. Min var helt blendahvit 10 dpo med morgenurin Jeg har tro Liisjja. Det er plass til deg på januar
Helt enig med deg her, Molly. Til og med Sara har aldri fått positiv før 12 dpo. Jeg heier på Liisjja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke tenk på at den er negativ. Min var helt blendahvit 10 dpo med morgenurin Jeg har tro Liisjja. Det er plass til deg på januar
Heia heia Jeg håper på Liisja. Så håper jeg du, Sara og Twinkle kommer på februar. Og dere andre som ikke rekker januarHelt enig med deg her, Molly. Til og med Sara har aldri fått positiv før 12 dpo. Jeg heier på Liisjja!
Haha, avhengig nei? PusjSkulle vasker klær,men vil heller skravle med dere
Ikke avhengig av å skravle jeg . Nei da
Januar 2015 <3
Jeg sitter i sofaen enda jeg ser ringenes herre <3 så er helt lik deg derJeg liker ikke å legge klærne på plass. Det er helt ok å brette dem, for da kan man se på tv samtidig, men dette med å reise seg fra sofaen, finne plass i skapet og sortere etter hvem sine klær det er, det er ikke noe for meg
Neida, tenker ikke så hardt på det, tidlig enda takk for at du har tro <3Ikke tenk på at den er negativ. Min var helt blendahvit 10 dpo med morgenurin Jeg har tro Liisjja. Det er plass til deg på januar
Ringenes herre er så gøy! Hvilket nr er det?Jeg sitter i sofaen enda jeg ser ringenes herre <3 så er helt lik deg der
9 DPO - negativ
liker!Helt enig med deg her, Molly. Til og med Sara har aldri fått positiv før 12 dpo. Jeg heier på Liisjja!
<3<3 Jeg vil ha deg på samme forum som meg <3Neida, tenker ikke så hardt på det, tidlig enda takk for at du har tro <3
9 DPO - negativ
Slenger meg med her å håper for dere!Heia heia Jeg håper på Liisja. Så håper jeg du, Sara og Twinkle kommer på februar. Og dere andre som ikke rekker januar
Jeg å vil så gjerne! Om noen dager har vi svaret <3<3<3 Jeg vil ha deg på samme forum som meg <3
<3 Spent!Jeg å vil så gjerne! Om noen dager har vi svaret <3
9 DPO - negativ
Gjør det, snakkesNei jeg må lese. Studere!! Skravles litt senere
Da heier jeg på januarOm el kommer som den pleier denne pp, tror jeg at jeg får termin 31. jan eller 1. feb, så håper egentlig at el kommer litt tidligere eller seinere, sånn at jeg blir mer tydlig hvilket forum jeg skal holde meg til
vet ikke hvor mye energi jeg har på kvelden fremoverHihi det går nok fint Jeg jobber jo også 100%, men får skravla masse på kvelden for det om
n-nei da HÆ? avhengig hva er det for no?Haha, avhengig nei? Pusj
9 DPO - negativ
Da satser vi på at det blir januar på degOm el kommer som den pleier denne pp, tror jeg at jeg får termin 31. jan eller 1. feb, så håper egentlig at el kommer litt tidligere eller seinere, sånn at jeg blir mer tydlig hvilket forum jeg skal holde meg til
Jeg å vil ha den arbeidstiden!vet ikke hvor mye energi jeg har på kvelden fremover
har en fin arbeidstid da. 9- 1530
Haha, bra vi er flere med det samme problemet dan-nei da HÆ? avhengig hva er det for no?