Felles skravle 2015

Ja, jeg tror vi kommer til å storkose oss. :)

Det er mer følelsen av å ikke ha sin egen frihet til å velge akkurat hva vi vil som irriterer meg merker jeg. :p
Det forstår jeg veldig godt. Vi får krysse fingrene for baby i magen denne pp og at alt som heter kvalme og andre trøblete ting som følger med er snille med deg slik at du får en fin sommer.

Helt sikkert. Å en kan jo virkelig ikke vite hvordan en blir i formen når en er gravid før en har vært det. Å når en LEGE skriver diagnose på det burde det holde i massevis...

Veldig enig her ja. ;)

Det forstår jeg veldig godt. Vi får krysse fingrene for baby i magen denne pp og at alt som heter kvalme og andre trøblete ting som følger med er snille med deg slik at du får en fin sommer.

Åh.. Du er god da. Det hadde vært fantastisk. :)

Nei, nå må dovendyret gjøre klar til middag og rydde litt og ja. Være litt fornuftig. :p

Ha en fin ettermiddag! :)

En ting jeg har merket meg veldig, i den gamle dagboken min, er hvor jeg kjenner meg igjen i deg som nå teller md pause for operasjon etc.

Jeg satt 27 år gammel og regnet ut at jeg ville kunne adoptere fra Kina, selv om der er nedre aldersgresnse på 30 år, fordi jeg først måtte gifte meg, deretter ivf, evt frys, og det tar så og så lang tid, og et år på den norske adopsjosprosessen, og vips...

Lagtidsplanlegger deluxe!

(Og tenk da, de som sendte søknad når jeg var 27, har vel akkurat fått barna sine....)

Nei, nå må dovendyret gjøre klar til middag og rydde litt og ja. Være litt fornuftig. :p

Ha en fin ettermiddag! :)
God ettermiddag! Her er det mannen som står for matlaging i dag, mens jeg skal hive meg i dusjen straks. Har gått lang tur, og merker at jeg har fått litt frost i meg.

Sent from my iPhone using BV Forum

En ting jeg har merket meg veldig, i den gamle dagboken min, er hvor jeg kjenner meg igjen i deg som nå teller md pause for operasjon etc.

Jeg satt 27 år gammel og regnet ut at jeg ville kunne adoptere fra Kina, selv om der er nedre aldersgresnse på 30 år, fordi jeg først måtte gifte meg, deretter ivf, evt frys, og det tar så og så lang tid, og et år på den norske adopsjosprosessen, og vips...

Lagtidsplanlegger deluxe!

(Og tenk da, de som sendte søknad når jeg var 27, har vel akkurat fått barna sine....)

Ja, huff, og nå er vel adopsjonskøene enda lengre. De tør jeg ikke tenke på, jeg som får angst av å tenke mulig operasjonskø-pause.

Jeg er utrolig glad for at du holdt ut og fikk dine to, som skal være stivpyntet på nasjonaldagen om to uker. :)

Av og til må en det og. Her skal vi på grilling hos mine foreldre.

Ja. Må prøve å løsrive meg, men nå kom jo alle på en gang. Haha.. Men jeg har vel 100 innlegg allerede i dag, så er helt greit å logge ut nå da.

God ettermiddag! Her er det mannen som står for matlaging i dag, mens jeg skal hive meg i dusjen straks. Har gått lang tur, og merker at jeg har fått litt frost i meg.

Da er det veldig godt med varm dusj! :) Jeg elsker det når man er litt småkald.

Herlig med langtur da. Hos meg endte skogsturen med hundene i et skadet kne (ble sprunget ned av en av hundene, og har tidligere tatt en kneoperasjon). Så jeg ligger med kneet høyt...

I morgen tror jeg at jeg skal hente ut Crinone på apoteket. Må kjøpe flere jerntabletter, så må innom uansett.

Kommer til å glede meg til EL hver gang jeg er på do og ser pakningen stå der og vente...

Herlig med langtur da. Hos meg endte skogsturen med hundene i et skadet kne (ble sprunget ned av en av hundene, og har tidligere tatt en kneoperasjon). Så jeg ligger med kneet høyt...
Au! Kommer det til å bli bedre av seg selv, eller tror du at du må innom lege med det?

I morgen tror jeg at jeg skal hente ut Crinone på apoteket. Må kjøpe flere jerntabletter, så må innom uansett.

Kommer til å glede meg til EL hver gang jeg er på do og ser pakningen stå der og vente...

Veldig fint å ta pakken ut av skapet i dag kjente jeg ja, hyggelig med Crinone. Føles liksom som jeg prøver å gi spiren min litt ekstra næring. :p

Huffda. God bedring til kneet!

Hehe. Har funnet ut at det er avhengighetsskapende med denne skravlingen;)

Absolutt. Og særlig når jeg plutselig fikk en lat søndag, og vet at resten av mai har vi planer hver eneste helg...

Au! Kommer det til å bli bedre av seg selv, eller tror du at du må innom lege med det?

Opplevde akkurat det samme for ca to mnd siden. Det tar tid, men blir sakte men sikkert bedre. Skal til legen til uka så tar det opp med henne da. For etter å ha blitt sprunget ned to ganger så er kneet liitt svekket bare:/

Back
Topp