Felles skravle 2015

"Av alle uviktige ting, er fotball viktigst", sa pave Johannes Paul II.

Jeg er ikke enig.

Jeg er faktisk så lite sportsinteressert at jeg ikke driver med en eneste sport. Utenom spinning på treningssenter, men det er vel bare "trening"..

Er veldig glad jeg har en mann som har ingen interesse over hode for fotball..

Jeg har jo en viss interesse selv.

(dog, slett ikke stor nok til at jeg ser på når HAN spiller kamp. Det holder å høre om resultatet når han kommer hjem. Det mumles, og jeg vet de taper stoooooort... Han var potitivt overrasket da det var bare 8-1 sist...)

Hadde det bare vært så vel her.

Det er ikke lett å være Brann-fan i disse tider, sier mannen.

Det er ikke lett å være gift med en Brann-fan, sier heller jeg.

Hva med å være en Bran-fan, som er gift med en ihuga Bra-fan?

Ikke helt lett, nei...

Vår eldste er født ganske nøyaktig 9 mnd etter at Brann vant seriegull i 2007... Det var fødselsboom i Bergen da...

"Av alle uviktige ting, er fotball viktigst", sa pave Johannes Paul II.

Jeg er ikke enig.

Jeg er faktisk så lite sportsinteressert at jeg ikke driver med en eneste sport. Utenom spinning på treningssenter, men det er vel bare "trening"..

Jeg driver ikke med det heller jeg, null og nada.

Det treger jo ikke bety at jeg ikke er iteressert, for det er jeg. i mye

Hva med å være en Bran-fan, som er gift med en ihuga Bra-fan?

Ikke helt lett, nei...
Jeg mistet kraftig interesse for fotball da helgeplanene våre begynte å bli styrt av tippeligakamper, treningskamper, kamper der mulige kommende Brannspillere skulle vise seg, og kamper der motstanderlaget spilte (viktig å se på sånn at man kan legge strategi)

Jaja, syntes vi er flinke som holder ut :P

Vår eldste er født ganske nøyaktig 9 mnd etter at Brann vant seriegull i 2007... Det var fødselsboom i Bergen da...

Hahaha. Det vil jeg tro! Vi ble sammen rett etter det, så mannen var sikkert i sånn lykkerus at han kunne blitt sammen med hvem som helst :P

Jeg mistet kraftig interesse for fotball da helgeplanene våre begynte å bli styrt av tippeligakamper, treningskamper, kamper der mulige kommende Brannspillere skulle vise seg, og kamper der motstanderlaget spilte (viktig å se på sånn at man kan legge strategi)

Jaja, syntes vi er flinke som holder ut :p
SÅ ille er det ikke her

Altså, jo, klart han skal se kampen.
Han ser gjerne andre lag også

Men han overlever, om det ikke går, og treigskamper går han ikke på lenger (ettersom vi flyttet. Før hadde vi sesongkort. Treningskamper gikk jeg ikke på. Ikke tiiiidlige cuprunder heller.)

Hahaha. Det vil jeg tro! Vi ble sammen rett etter det, så mannen var sikkert i sånn lykkerus at han kunne blitt sammen med hvem som helst :p

eller så må du ha vært ekstra spesiell, for at han i det hele tatt la merke til deg, eller noe som helst annet, de dagene...

SÅ ille er det ikke her

Altså, jo, klart han skal se kampen.
Han ser gjerne andre lag også

Men han overlever, om det ikke går, og treigskamper går han ikke på lenger (ettersom vi flyttet. Før hadde vi sesongkort. Treningskamper gikk jeg ikke på. Ikke tiiiidlige cuprunder heller.)

Det har nok blitt streamet en eller annen kamp fra La Manga her hos oss, men jeg ler bare av ham.

Godt jeg har forumet her mens mannen er opptatt med kampen.

eller så må du ha vært ekstra spesiell, for at han i det hele tatt la merke til deg, eller noe som helst annet, de dagene...

Vi hadde noe på gang allerede da, og vi var med hverandre under feiringen av seriegullet. Men joda, noe må det ha vært siden han så på meg også de dagene, og ikke bare Osterøys store sønn :P

Håper ikke vi skremmer vekk andre skravlere med alt dette fotballsnakket:rolleyes:

Det har nok blitt streamet en eller annen kamp fra La Manga her hos oss, men jeg ler bare av ham.

Godt jeg har forumet her mens mannen er opptatt med kampen.

ahh, la manga ja, har da sett noe derfra... på tv tror jeg? eller pc kaskje...

Vi hadde noe på gang allerede da, og vi var med hverandre under feiringen av seriegullet. Men joda, noe må det ha vært siden han så på meg også de dagene, og ikke bare Osterøys store sønn :p

Vi var jo allerede gift, så jeg var ganske så trygg uansett :)

Nei da...
Er her jeg litt frem og tilbake
Det er jeg nesten alltid når jeg skravler. Har egentlig ikke tid til å skravle, men gjør det innimellom alt annet. Nå sitter jeg egentlig og retter artikler (er lærer).

Det er jeg nesten alltid når jeg skravler. Har egentlig ikke tid til å skravle, men gjør det innimellom alt annet. Nå sitter jeg egentlig og retter artikler (er lærer).

Jeg veksler bare mellom flere ting på pc, samt kamp.

Jeg burde gå og finne jord og blomsterpotter og forvokste spirer i bittesmå potter...

Vi var jo allerede gift, så jeg var ganske så trygg uansett :)
Best å fange dem før de forelsker seg helt i fotballspillere og trenere og hele sulamitten :P

Det ER ikke like mye liv her nå. Etter at halvparte ble gravide... de er på jan kaskje?

Mulig de er på januar og skravler, ja. Eller så sitter de i sofaen, lykkelige sammen med sine menn og drømmer om babyen sin. Snart er det vår tur :Heartred

Back
Topp