"Av alle uviktige ting, er fotball viktigst", sa pave Johannes Paul II.Stakkars
Jeg er ikke enig.
Jeg er faktisk så lite sportsinteressert at jeg ikke driver med en eneste sport. Utenom spinning på treningssenter, men det er vel bare "trening"..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Av alle uviktige ting, er fotball viktigst", sa pave Johannes Paul II.Stakkars
Er veldig glad jeg har en mann som har ingen interesse over hode for fotball..
Hadde det bare vært så vel her.
Det er ikke lett å være Brann-fan i disse tider, sier mannen.
Det er ikke lett å være gift med en Brann-fan, sier heller jeg.
"Av alle uviktige ting, er fotball viktigst", sa pave Johannes Paul II.
Jeg er ikke enig.
Jeg er faktisk så lite sportsinteressert at jeg ikke driver med en eneste sport. Utenom spinning på treningssenter, men det er vel bare "trening"..
Jeg mistet kraftig interesse for fotball da helgeplanene våre begynte å bli styrt av tippeligakamper, treningskamper, kamper der mulige kommende Brannspillere skulle vise seg, og kamper der motstanderlaget spilte (viktig å se på sånn at man kan legge strategi)Hva med å være en Bran-fan, som er gift med en ihuga Bra-fan?
Ikke helt lett, nei...
Vår eldste er født ganske nøyaktig 9 mnd etter at Brann vant seriegull i 2007... Det var fødselsboom i Bergen da...
SÅ ille er det ikke herJeg mistet kraftig interesse for fotball da helgeplanene våre begynte å bli styrt av tippeligakamper, treningskamper, kamper der mulige kommende Brannspillere skulle vise seg, og kamper der motstanderlaget spilte (viktig å se på sånn at man kan legge strategi)
Jaja, syntes vi er flinke som holder ut
Hahaha. Det vil jeg tro! Vi ble sammen rett etter det, så mannen var sikkert i sånn lykkerus at han kunne blitt sammen med hvem som helst
SÅ ille er det ikke her
Altså, jo, klart han skal se kampen.
Han ser gjerne andre lag også
Men han overlever, om det ikke går, og treigskamper går han ikke på lenger (ettersom vi flyttet. Før hadde vi sesongkort. Treningskamper gikk jeg ikke på. Ikke tiiiidlige cuprunder heller.)
eller så må du ha vært ekstra spesiell, for at han i det hele tatt la merke til deg, eller noe som helst annet, de dagene...
Håper ikke vi skremmer vekk andre skravlere med alt dette fotballsnakket
Det har nok blitt streamet en eller annen kamp fra La Manga her hos oss, men jeg ler bare av ham.
Godt jeg har forumet her mens mannen er opptatt med kampen.
Vi hadde noe på gang allerede da, og vi var med hverandre under feiringen av seriegullet. Men joda, noe må det ha vært siden han så på meg også de dagene, og ikke bare Osterøys store sønn
Det er jeg nesten alltid når jeg skravler. Har egentlig ikke tid til å skravle, men gjør det innimellom alt annet. Nå sitter jeg egentlig og retter artikler (er lærer).Nei da...
Er her jeg litt frem og tilbake
Nei da...
Er her jeg litt frem og tilbake
Det er jeg nesten alltid når jeg skravler. Har egentlig ikke tid til å skravle, men gjør det innimellom alt annet. Nå sitter jeg egentlig og retter artikler (er lærer).
Best å fange dem før de forelsker seg helt i fotballspillere og trenere og hele sulamittenVi var jo allerede gift, så jeg var ganske så trygg uansett
Det ER ikke like mye liv her nå. Etter at halvparte ble gravide... de er på jan kaskje?