Molly
Med lille spira i magen <3
Nei jeg er mer her enn på januar. Igrunnen rolig der også. Jeg har vært litt opptatt nå på ettermiddagen/kveldenDet ER ikke like mye liv her nå. Etter at halvparte ble gravide... de er på jan kaskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg er mer her enn på januar. Igrunnen rolig der også. Jeg har vært litt opptatt nå på ettermiddagen/kveldenDet ER ikke like mye liv her nå. Etter at halvparte ble gravide... de er på jan kaskje?
DET er kjekt da! Men din mann er bergenser? Eller er han også sunnmøring,som har droppet lokallaget?
jeg takler det, må bare spise lite ofte, så holder jeg det under kontroll. var ved å spy tidligere i dag.Kjipt at du er så kvalm. Håper det går over snart
Ja, vet. Ble litt sjokkert i sted, da jeg skulle sjekke hvor mange jeg hadde skrevet på 5 minutter, og plutselig manglet jeg bare 8 innlegg. Snart ferdig med de 12 nå uansett, så får prøve på 20 ekstra12 ja, det er jo bare å puste omtret det
Vi er her viMen dette er da fellesforum for de som prøver på -15 baby, og de som er gravide med en.
Syns de skal være her jeg![]()
Nei jeg er mer her enn på januar. Igrunnen rolig der også. Jeg har vært litt opptatt nå på ettermiddagen/kveldenMen nå er jeg her igjen
![]()
Det liker viVi er her viVil jo skravle med dere <3
Ehh... Sunnmørig av fødsel, totnig av oppvekst, og Bergeser i hjertet.
JEG er da derimot sumøring i sjel og sinn. Men brannsupporter likevel.
Ja, vet. Ble litt sjokkert i sted, da jeg skulle sjekke hvor mange jeg hadde skrevet på 5 minutter, og plutselig manglet jeg bare 8 innlegg. Snart ferdig med de 12 nå uansett, så får prøve på 20 ekstra![]()
Ja meg og Bina, babyønske og Mammaaa som skravler mestDere burde jo klare å få liv der inne? Så mange skravlere som dere er?
Men fint at dere er her, altså
Det klarer du lett!Målet mitt er 595030 igjen
Skravle i vei med ossJeg har ikke mål denne md.
JEg husker ikke hva jeg hadde år vi begyte heller (Men skrev det e plass)
Skravler bare, jeg
jeg takler det, må bare spise lite ofte, så holder jeg det under kontroll. var ved å spy tidligere i dag.
Da er det snakk om 3000 totalt, sant?Ja meg og Bina, babyønske og Mammaaa som skravler mestMen da er det like greit å skravle med dere. Men vi må jo prøve å få til 3000, så vi snart får skjult
![]()
haha ja det går nok rasktDet klarer du lett!
Hvis 12 er som å puste, er 30 som å puste... 3 ganger![]()
Ja meg og Bina, babyønske og Mammaaa som skravler mestMen da er det like greit å skravle med dere. Men vi må jo prøve å få til 3000, så vi snart får skjult
![]()
Ja vi har nå 2100 eller noeDa er det snakk om 3000 totalt, sant?
Da er det snakk om 3000 totalt, sant?