****Febbisene pusser opp****

Bilde? [:)]
 
nå skall vi snart starte opp med og dele soverrommet til tuva ( det er ganske stort) og lage 2 soverom, et til tuvingsen mitt å et til trymmegutten[:)][:D]

gleder meg til å få soverommet våres tilbake[:)]
 
Så til alles opplysning, hang jeg opp tapet nr 2 og reiv den igjen, grunna rommet, og har nå tapetsert for 3. gang.. så skal jeg male!
 
Åhh, så gøy, vil gjerne se bilder fra barnerommene deres. skal si du står på squakky[:D] Gleder oss til å leke der[;)]
 
ORIGINAL: juliann

Åhh, så gøy, vil gjerne se bilder fra barnerommene deres. skal si du står på squakky[:D] Gleder oss til å leke der[;)]


gleder meg til å innrede soverommet til Oliver når vi har fått flytta[:D][:D]
 
Da e bokstavane malte, treng bare lakk så e dei ferdige. Vart i samme farga som taklampa :)
 
Eg kan jo legga inn bilder frå det nymalta rommet her i huset[:)][:)] Glømte jo sjølsagt å ta før bilder, men den veggen som nå e lilla va mørke rød og dei veggane som nå e lyse grå va kvite med røde bier rundt omkring...









 
Berre lurte på om nøken veit ka en kan bruke for å feste panduro bokstavane på veggen? :)
 
sjukis: dobbelsidig tape??? kitt???
 
spør i butikken! eller sånn kitt? håper vi får se rommet hans snart!? [:)]
 
Ka e kitt? [:D] jepp, berre døra igjen å male no så e rommet heilt ferdig :) skal skru opp seng å reol i dag :)må henge opp WS, ser foran mej at de tek lang tid..mykje pirk [:D] treng en nøken redskap for å få de opp? [:D] he ikkje sett så masse på bruksanvisninga enda.
 
eg hang opp ole brum WS igår, og det var ikke lett.. revna jo i histen og pisten.. Men jeg fikk det opp og det ser ok ut ;)


Nå holder vi på å skifte alt d eletriske. Har et halvt tak i 2 ganger, en halv vegg på kjøkken og ledninger over alt! Nå venter vi bare på at haugaland kraft skal komme å skifte inntaket til huset sånn at vi kan bytte hovedsikringene.. TTT!
 
ORIGINAL: squakky

eg hang opp ole brum WS igår, og det var ikke lett.. revna jo i histen og pisten.. Men jeg fikk det opp og det ser ok ut ;)


Nå holder vi på å skifte alt d eletriske. Har et halvt tak i 2 ganger, en halv vegg på kjøkken og ledninger over alt! Nå venter vi bare på at haugaland kraft skal komme å skifte inntaket til huset sånn at vi kan bytte hovedsikringene.. TTT!

 
e huset dåkka gammalt? dyrt og skifte?
 
Huset er fra 50tallet og de har satt 2. etasje oppå på 80tallet.

Er så masse virrvarr! Og vi setter jo opp spotter og nye punkter rundt omkring. Vi må nok ut med 35 000, og da har vi kjøpt inn mye selv.
 
ORIGINAL: squakky

Huset er fra 50tallet og de har satt 2. etasje oppå på 80tallet.

Er så masse virrvarr! Og vi setter jo opp spotter og nye punkter rundt omkring. Vi må nok ut med 35 000, og da har vi kjøpt inn mye selv.

 
E dei 35 000 inkl. nytt sikringskap? og eletrikerarb?
huset til søskenbarnet mitt brann ned dinna veka, et eldre hus dei ha renovert..og da kom ej til å tenke på det eletriske her i hus..men huset her e frå 82 da.
 
Da e senga han vann skrudd opp [:)][:)][:)]
 
Back
Topp