****Febbisene pusser opp****

ORIGINAL: Møffen

Så fint dåkke har det Juliann[:)][:)][:)]

Lov å spør ka type spisebord du har??? Siden eg vurdere å bytta mitt.....[;)][;)][;)]

 
Er york bordet kvitt? :)
 
ORIGINAL: sjukesøster

ORIGINAL: Møffen

Så fint dåkke har det Juliann[:)][:)][:)]

Lov å spør ka type spisebord du har??? Siden eg vurdere å bytta mitt.....[;)][;)][;)]


Er york bordet kvitt? :)


Jepp, du ser det på forrige side sjukesøster[;)] eller bare søk på york på bohus.no
de har det i svart også da!
 
ORIGINAL: Møffen

Så fint dåkke har det Juliann[:)][:)][:)]

Lov å spør ka type spisebord du har??? Siden eg vurdere å bytta mitt.....[;)][;)][;)]



Slenger meg på denna jeg!! Rett og slett driiitstilig. LITT misunnerlig, JA!
 
noooo e de bare igjen å pusse døra og vinduskarmen og male dei, og ha på wallstickersen som ligg klar..må bare finne ut korleis en he dei opp ;) mamma held på med gardine og putetrekk til putene i kosekroken :) Skal kjøpe kasse på kidsparadise og hente. så skru opp reolen og ny senga. Ikkje lenge igjen no. Må bare bestemme mej for dei siste wall stickersane...
 
Jada, mannen i huset har jo revet og satt opp nye vegger og tak på rommet til mini. Så nå når han er vekke så er det min jobb å tapetsere og male.. Men jeg har kjøpt sånn teit veggfornyersak, for at jeg skulle slippe å sparkle så masse.. Men den vil jo ikke henge!!!!!! Også har jeg ikke tid til å gjøre noe som helst på dagene! Og på kveldene sitter jeg bare på msn og snakker med min kjære..

Men jeg skal iallefall få gjort noe snart..

Og noen spørsmål til dere:
  1. Hvordan male paneler på peisovn?
  2. Og skal jeg male muren bak peisen grå? Lys grå elelr mørk grå? Eller hvit med mønster i svart? (mønster på mursteinene da) Og skal jeg bare male mursteinene og holde "mellomrommene" hvite? Elelr alt i samme farge som veggen? *bilde under, se vekk ifra "flytterot"*
  3. Noen som har brukt veggfornyeren tapetsak? Hva gjør jeg feil??
  4. Noen som har bilder av gamle stompa kommoder og hyller? og skrivepult. Vi har arva noe, men alt kom i småbiter. Tenkte jeg skulle pusse det opp og ha det hos mini. Men det er jo verre enn et puslespill uten bilde å se etter..
De fleste møblene våre går i svart..
 
Ville malt hele murveggen i en farge. Har malt vår, det vil si grunnet, for det var så sykt mye jobb! Det var rød teglstein før da, din er allerede lys [:-] Muren trakk til seg grunningen noe sykt. Den er hvit nå da, men trenger seg nok et strøk og to med vanlig maling når jeg får lyst. Paneler på ovn, mener du de svarte delene på ovnen da? :P Har "nettopp" malt vår ovn, eller lakka den, med en lakk jeg kjøpte på obs bygg. lukter bais, og lukter trippelbais+at det OSER når du tenner opp første gangen.
 
Dei brune stygge greiene under ovnen tenkte eg på.. Urk, like kje at d ska stinka da`! Men får vel bare verr.. De e jo fæle!

Ka frage ska eg mala muren da, syns du? e så himla mye av an og.. Off..
 
sånn ville sambo gjort det hvis han hadde fåt frie tøyler.. uggh! håper å få gjort det før han kommer hjem og skal gjøre det selv :p




 
det va ikkje fint, syns eg! menn å idear altså, hahah [:D] di e søte. neida, gjørr sånn dåkke vil :) ka materiale e det bruna? [:-] ka farge ska veggane værr? eg ser at det har komt sot på veggen, så - sotfarge? [:D]
 
Her er huset vårt da......


Skal legge ut litt mer bilder etter hvert....men vi har jo ikke pussa opp da....sniker litt i tråden likevel....for vi bygda nytt hus i 2007, og er ikke riktig ferdig enda gitt.....så da kan jeg vel få følge med vel???

Og bak ligger huset til svigers......og ba der igjen fjøset vårt.....
 
ORIGINAL: lille snegle

det va ikkje fint, syns eg! menn å idear altså, hahah [:D] di e søte. neida, gjørr sånn dåkke vil :) ka materiale e det bruna? [:-] ka farge ska veggane værr? eg ser at det har komt sot på veggen, så - sotfarge? [:D]


D e sånn metall :p haha..
ja, sotfarge hadde vore fint.. veggane har me malt lysegrå nå.. åsså krem lister (ferdigmalte) så eg lurte på ein mørkegrå farge eg då?så d ikkje blir for masse lyst??
 
Eg hadde gått for lysegrått..Antracit [;)] Men d e jo smakssak selfølgelig [:D] Men du kan jo spør i maler forretninger evnt ta me bilder, dei kan hjelpa deg me de andre spm og[;)] Me har jo lysegrå peisvegg og ellers lyst i huset!
 
Lysegrå :)
 
hvis du velger mørk grå, så kan det hende at det tar unødvendig mye fokus fra resten av rommet [8|]
 
Blir nok lysgrå da. Men må vente til jeg får tid til å klatte opp de siste tapetbitene på mini sitt rom. Og male det! og male hyllene han skal ha der.. Herreguuuuud!! Jeg trenger tid!!!!!!! Gi meg tid!!!!! Eller en uavhengighetspille for fb og bv!
 
Da har jeg tapetsert mini sitt rom og revet ned igjen tapeten.. juhu!! f**k!!
 
ORIGINAL: squakky

Da har jeg tapetsert mini sitt rom og revet ned igjen tapeten.. juhu!! f**k!!

 
Why? [8|]
 
fordi den hang ikke godt nok og så skikkelig stygg ut.. Så nå har jeg vært på obs og kjøpt mer teit tapet, og er igang igjen.. Er bare sånn overmalbar tapet asså..
 
Back
Topp